Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Starym samochodem do Cro

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 12.12.2017 20:36

Pääkäyttäjä napisał(a):
Wyrocznia napisał(a):Ok. rozumiem. Nie wątpię; ech, południowe Morawy... Mnie by się też tęskniło; zwłaszcza za spokojem Czechów no i za kuchnią :D


No, byłem w Brnie teraz - ale mi się stęskniło. Zwłaszcza, jak przejechałem się przez osiedle Slatina.

:-)

Fakt. Racja. Jako, że nie mam doświadczenia w jeździe po zagranicy przed podróżą do Chorwacji musiałabym sobie trochę pojeździć po ČR (a nie hamować z piskiem opon, jak kiedyś w Marklowicach Górnych koło Jastrzębia i Karwiny) :D


Doświadczenie nadejdzie z czasem, nie bój nic. Choć jak ktoś jeździ tylko wokół komina, to może go wyjazd stresować. Ale jak się uważa na to, co się robi...

Niee, w ciągu tych pięciu lat zjechałam prawie całe dawne województwo bielskie, cały Górny Śląsk (od Jastrzębia po Jaworzno i od Tarnowskich Gór po Wisłę, a także Bieruń i Tychy), część Śląska Dolnego i Opolskiego, Kraków, kawałek Łodzi i Warszawy, a najdalej byłam na Podlasiu, więc trochę kilometrów stuknęło. W każdym razie - zanim pojadę do Chorwacji muszę trochę potrenować w ČR, tak jak to robiłam w Polsce, kiedy przygotowywałam się do dłuższej trasy. Taka opcja się sprawdza i ma sens :-)

Noo, wiem, że muszę jeszcze mieć żarówki,