.png)
.png)
.png)
Kobal66 napisał(a):Stary samochód = prosty samochód, jeśli jest zadbany ryzyko awarii jest minimalne jeśli jeździmy tym samochodem na co dzień to nie ma się czego obawiać i w razie czego awaria jest prostsza i tańsza do usunięcia każdy mechanik naprawi starego forda, opla ale już ich nowe odpowiedniki niekoniecznie. Bardzo ważna sprawa przeglądów samochodu i napraw nie róbcie nigdy w ostatniej chwili ale najpóźniej miesiąc przed wyjazdem. Pamiętajcie że mechanik tez człowiek pracuje w stresie i pośpiechu, najwięcej problemów z samochodem jest właśnie po wizycie u mechanika znam to z autopsji pracuję w branży ale mechanikiem nie jestem. Pamiętam swoją astrę I która była pełnoletnia a niejednokrotnie robiła dziennie ponad 1 000 km. Szerokiej drogi
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
ACandrzej napisał(a):Jeśli samochód ma duży przebieg, to przegląd rozrusznika i alternatora jak najbardziej można zrobić.
To, ze obecnie daje dobra napięcie wcale nie oznacza, że tak będzie za 500 km. A jak ma krotkie szczotki, to predzej czy później przestanie ładować. Krótkie szczotki w czasie przeglądu widać. W niektórych starszych samochodach szczotkotrzymacz lub cały regulator można wująć w 10min.
.png)

.png)
.png)
aviator napisał(a):fiordek napisał(a):Fiat Tipo 1,4 z 1992 r ..serwisowany ..przebieg ok 300 tys km.. bez klimy.. i tak sobie jezdze nim po swiecie
Gratulacje! Miałem takiego z '94 i dawał radę.
.png)
arecki skoki napisał(a):Witam, a ja znam przypadki, że ludzie jadący kupili specjalnie nowe samochody. Miesiąc przed wyjazdem. I pech chciał, że właśnie podczas wyjazdu skrzynia się rozleciała. Więc nie ma reguły... pozdrawiam serdecznie
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi
