Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Pirovac 2012 czyli nigdy nie mów nigdy

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
alladyndelscorcho
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 445
Dołączył(a): 04.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) alladyndelscorcho » 19.10.2012 20:15

maslinka napisał(a):Po raz pierwszy (od 7 lat!) w tym roku nie byliśmy w Makarskiej 8O Cieszę się więc, że pooglądałam ją sobie u Ciebie :) Widok Biokova zawsze mnie zachwyca! A i samą Makarską lubię :)


Bardzo mi miło. Będzie jeszcze kilka fotek. Siadam do drugiej części.


maniust napisał(a):8O 8O
O co to? ...

Hmmmmm ....myśmy z żoną w Makarskiej na to nie trafili , nawet nie wiedziałem że cóś takiego tam jest ..... 8O
Wygląda ......jakby kogoś zalali betonem .....jak w polskim "Deja wu" i sruuu do mora z gościem.....


Dla mnie wygląda jakby gościa zalało podczas opalania :) Pomnik stoi (a wlaściwie leży) przy nabrzeżu, nieopodal stacji benzynowej dla pojazdów pływających czyli bliżej części straganowo-restauracyjnej Makarskiej :)
alladyndelscorcho
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 445
Dołączył(a): 04.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) alladyndelscorcho » 19.10.2012 20:56

... cd

No to jedziemy dalej :)

Jak już wspomniałem kierujemy się w stronę deptaka i plaży.
Tutaj chwilka na wspomnienia z przed 9 lat. Byliśmy wtedy w Makarskiej przez jakieś 3-4 dni, nie pamiętam dokładnie. To był zupełnie inny wyjazd. Pierwszy raz w CRO, jeszcze bez dzieci, przełom czerwca i lipca, w ciemno. Wtedy Makarska nam odpowiadała, teraz wolimy spokojniejsze klimaty. Jedno dniowa wycieczka do Makarskiej w zupełności mi wystarczy :)
Znaleźliśmy wtedy świetną kwaterę. Ponad 2-metrowy Chorwat zahaczył nas na ulicy nieopodal swojego domu i zachęcał bardzo sympatycznie. Bardzo mu zależało, bo mieliśmy być pierwszymi gośćmi, tyle co skończył budowę. No to idziemy. Faktycznie wszystko nówka, mebelki z IKEA, jakaś pani robi jeszcze ostatnie ruchy miotłą przed wpuszczeniem pierwszych gości. Apartament: 2 sypialnie, pokój dzienny, balkon, kuchnia, łazienka. Mocno się targowaliśmy i stanęło chyba na 50 albo 55 EUR za całość na dobę więc jak na centrum Makarskiej to rewelacja, nawet 9 lat temu. Właściciel nie do końca był zadowolony ale pamiętam do dziś jak wołał do nas pod balkonem jakoś tak: Ej paliaki, paliaki, imajete penize, ne chcete platit :lol: :lol: :lol: Sympatyczny był gość :)

Ale do rzeczy. Wchodzimy na plac przed deptakiem.

Obrazek

Obrazek


Matko jak tu pięknie.

Obrazek


Nie mogę sobie odmówić tradycyjnej fotki z ręki :mrgreen:

Obrazek


I jeszcze do albumu rodzinnego :oczko_usmiech:

Obrazek


Wchodzimy na deptak ze straganami.

Obrazek


Mydło i powidło, duperelki, lawenda, chińskie zabawki i ... suche smokve :mrgreen:

Obrazek


Chodzimy i wspominamy a właściwie to ja bo żona jakoś nie wiele pamięta. Chyba patrzyła mi wtedy tylko w oczy :oczko_usmiech:
Ja za to pamiętam, że w tej restauracji zamiast Canalonie podali nam Kalamary :? Odmówiliśmy i to był błąd bo w życiu się tyle nie naczekałem na jedzenie co wtedy. Chyba nam na złość zrobili :(

Obrazek

Obrazek


A ten koleś to już całkiem nas rozwalił:

Obrazek

Już wyjaśniam.
Nad polskim morzem chodzą sprzedawcy i wrzeszczą nad uchem: "świeżutkie jagodzianki", albo "orzeszki w polewie" itp. Tutaj tylko raz widziałem kolesia, który sprzedawał gotowaną kukurydzę a gościu mówił tak cicho i z takim przygnębieniem w głosie jakby sprzedawał kwatery na cmentarzu :)
Natomiast pan z łódką widoczny na zdjęciu powyżej wymyślił inny sposób. Po co łazić po zatłoczonej plaży i deptać ludziom po odciskach? Można przecież wziąć łódkę, zapakować towarem (w tym przypadku "świeżutkie owoce") i prowadzić ten pływający sklepik wzdłuż plaży :) Antek cwaniak co? :)


cdn.... :papa:
ASIULA HK
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 33666
Dołączył(a): 15.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) ASIULA HK » 19.10.2012 21:05

piękne fotki z Makarskiej :D
poczekam na cdn. :D
alladyndelscorcho
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 445
Dołączył(a): 04.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) alladyndelscorcho » 19.10.2012 21:09

Miecia napisał(a):piękne fotki z Makarskiej :D
poczekam na cdn. :D


Dziękuję. Dzisiaj dokończę.
Mieciu zmieniłaś fotkę w profilu? to Ty?
ASIULA HK
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 33666
Dołączył(a): 15.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) ASIULA HK » 19.10.2012 21:11

alladyndelscorcho napisał(a):
Miecia napisał(a):piękne fotki z Makarskiej :D
poczekam na cdn. :D


Dziękuję. Dzisiaj dokończę.
Mieciu zmieniłaś fotkę w profilu? to Ty?


tak, to ja......sprzed lat :wink:
alladyndelscorcho
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 445
Dołączył(a): 04.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) alladyndelscorcho » 19.10.2012 21:58

...cd

Powoli zbliżamy się do końca.... buuuu, chlip :(

Połaziliśmy trochę trzeba zatem rozejrzeć się za miejscem na plażowanie. Najpierw z kolegą Krzysztofem musimy wrócić na parking po manele plażowe. Po drodze pstrykam nieco inne ujęcia :oczko_usmiech:

Obrazek

Obrazek


Zatrzymujemy się też na małe co nieco. W końcu to my będziemy taszczyć ten cały majdan więc panie muszą poczekać :) To zdjęcie już znacie:

Obrazek


Jesteśmy chyba trochę nienormalni bo mamy tego jak mówił jeden mój wykładowca na studiach "orgastyczne" ilości :mrgreen: Nauczony porażką z Otoku Murter zamontowałem z powrotem box bagażowy na dach więc mam mój magiczny leżak-wózek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kolega Krzysztof nie ma hłe, hłe a że też ma tego sporo więc w drodze z parkingu na plażę wyglądamy tak, że śmiejemy się do rozpuku, iż na drugi dzień w lokalnej gazecie będzie taki nagłówek na pierwszej stronie: "Najazd Rumunów na Makarską" :lol: :lol: :lol: Nie, nie, nie mam zdjęcia tego wstrząsającego widoku :mrgreen:

Ze znalezieniem plaży nie było łatwo, z trudem wcisnęliśmy się gdzieś między jedną piętę a drugi czubek nosa ale to nie ważne. Plaża wąziutka ale otoczaki malutkie, cudowne, woda bajeczna, odwracasz się a tu Tatry :!: o przepraszam, zapędziłem się :lol: No cudownie :) Popływali, ponurkowali. "Krzysztof" - mówię - "Idziemy na cypel na drugą stronę?" - On już w sandałach 8O :lol: Bierzemy dzieciaki i w drogę. Już tam byłem więc wiem, że nie daleko a można zrobić przecudne zdjęcia.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Plaża po tej stronie urocza. Z takim widokiem? No raczej :!: :!: :!: Ale już nie dla mnie. Gwarnie, głośno, dużo młodzieży, bumbox na barze. Cholera starzeję się :(

Idziemy dalej. Standard - latarnia na cyplu jak stała tak stoi:

Obrazek


Za latarnią tez ludziska się opalają. Zawsze się zastanawiam po co ludzie o takim kolorze skóry się opalają :?: 8O

Obrazek


Idziemy jeszcze dalej.

Piękne widoki ... agawy ... plaża nudystów (nie ciekawie, same chłopy :lol: ).

Obrazek


Doszli byśmy tędy aż d pomnika widocznego na jednym z pierwszych zdjęć ale droga była dość ciężka do przejścia z wózkiem więc zawróciliśmy.
Kolega Krzysztof obiecał synowi jeszcze jedną atrakcję przed kolacją więc pora wracać.

A obiecana atrakcja wyglądała tak:

Obrazek

Obrazek


Trochę miałem pietra o moją córkę ale dała radę, zuch dziewczyna :) Tanie to nie było ale uśmiech dziecka - bezcenny :)

Szukamy miejsca na kolację bo się ściemnia. Wybór przeogromny. W końcu siadamy i nie żałujemy. Bardzo smacznie, ceny do przyjęcia i bardzo miła obsługa. Na dodatek ni stad ni zowąd mój syn dostaje buziaka od Chorwackiej rówieśnicy. Jak nic wpadł jej w oko :!: :oczko_usmiech: Moja krew :oczko_usmiech:

Obrazek


Na jednej ze ścian znajduję takie oto zdjęcie z wakacji :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Obrazek


Orientuję się, że właśnie zbliża się zachód słońca więc łapię aparat i biegnę na palżę. Opłaciło się:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


i to by było na tyle :(

Koniec i bomba, kto nie czytał ten trąba.


:papa: :papa: :papa:
alladyndelscorcho
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 445
Dołączył(a): 04.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) alladyndelscorcho » 19.10.2012 22:03

Miecia napisał(a):
alladyndelscorcho napisał(a):
Miecia napisał(a):piękne fotki z Makarskiej :D
poczekam na cdn. :D


Dziękuję. Dzisiaj dokończę.
Mieciu zmieniłaś fotkę w profilu? to Ty?


tak, to ja......sprzed lat :wink:


Piękne włosy :)
ASIULA HK
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 33666
Dołączył(a): 15.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) ASIULA HK » 19.10.2012 22:06

:cry: :cry: :cry:

to ja poryczę z Tobą

:cry: :cry: :cry:


piękne zakończnie zachodem słońca...........

:papa:



ps. dziękuję :oops: .....niestety włosy wpadły pod nożyce fryzjerskie :(
grajka
Odkrywca
Posty: 66
Dołączył(a): 11.09.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) grajka » 20.10.2012 06:57

Miecia napisał(a):Najazd Rumunów na Makarską" :lol: :lol: :lol: Nie, nie, nie mam zdjęcia tego wstrząsającego widoku :mrgreen:


Zdjęcia nie ma, ale wyobraźnia poszła w ruch i też się uśmiałam :)))

Szkoda, że już koniec :( Bardzo fajnie było śledzić i czytać tą relację. :papa:
maniust
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 7698
Dołączył(a): 02.09.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) maniust » 20.10.2012 07:07

Fakt Makarska jest piękna , ale chyba tylko ze względu na pasmo Biokovo , wyobrażacie sobie ją bez tych gór .......chyba nic specjalnego ........ :oczko_usmiech:
alladyndelscorcho napisał(a):Zawsze się zastanawiam po co ludzie o takim kolorze skóry się opalają :?: 8O
Właśnie widział kto , bladego murzyna? 8O

wujas .........powiem jeszcze raz , rewelacja relacja !!!!.......tym bardziej że deptaliście nam prawie po piętach to świetnie się wtenczas czyta i ogląda , w dodatku czytając twoją pisaninę czułem się tak , jakbym był tam z wami.
Szkoda że już koniec , ale cieszę się że wakacje się udały i wspomnienia wam zostały......

Pozdrav
maniek :)
alladyndelscorcho
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 445
Dołączył(a): 04.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) alladyndelscorcho » 20.10.2012 18:41

Dziękuję Maniek, dziękuję Grajka i dziękuję Miecia. Dziękuję wszystkim, którzy śledzili tę relację od deski do deski i tym, którzy wpadli choć na chwilę. Dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony czas. Dziękuję rodzinie za wyrozumiałość, firmie SAMSUNG za wyprodukowanie mojego laptopa i firmie TAURON za dostarczenie do niego prądu :lol: :lol: :lol:

Ponieważ ciężko mi się z Wami rozstać dlatego chodzi mi po głowie temat na prolog do mojej relacji :) Muszę tylko przejrzeć zdjęcia z aparatu kolegi Krzysztofa i wykupić prawa autorskie ;) Bądźcie czujni :mrgreen: :papa:
grajka
Odkrywca
Posty: 66
Dołączył(a): 11.09.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) grajka » 20.10.2012 19:06

Jeszcze śledzę :) Także czekam na ten prolog.

A kto wie, może za rok role się odwrócą i to ja będę relacjonować ;) Jak mi wystarczy chęci, odwagi i jeśli dojdzie do skutku nasza wyprawa (tfu, tfu, tfu...trzy razy przez lewe ramię co by nie zapeszyć :lol: )
ASIULA HK
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 33666
Dołączył(a): 15.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) ASIULA HK » 20.10.2012 23:54

to ja czuwam :wink: :D
alladyndelscorcho
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 445
Dołączył(a): 04.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) alladyndelscorcho » 21.10.2012 10:01

grajka napisał(a):Jeszcze śledzę :) Także czekam na ten prolog.

A kto wie, może za rok role się odwrócą i to ja będę relacjonować ;) Jak mi wystarczy chęci, odwagi i jeśli dojdzie do skutku nasza wyprawa (tfu, tfu, tfu...trzy razy przez lewe ramię co by nie zapeszyć :lol: )

Tfu, tfu na psa urok :)
maniust
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 7698
Dołączył(a): 02.09.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) maniust » 21.10.2012 10:19

grajka napisał(a):Jak mi wystarczy chęci, odwagi i jeśli dojdzie do skutku nasza wyprawa (tfu, tfu, tfu...trzy razy przez lewe ramię co by nie zapeszyć :lol: )

Tej chęci i odwagi grajka , możemy ci dodać tu w temacie Cromaniacy z Trójmiasta , jak masz chęć oczywiście.....na spotkanie z nami. :)


.......wujas to dawaj ten prolog ! :D
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze Relacje z podróży



cron
Pirovac 2012 czyli nigdy nie mów nigdy - strona 14
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2021