Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Warszawa - Chorwacja trasa

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Qciej
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 12.07.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) Qciej » 18.07.2017 13:27

dids76 napisał(a):
Qciej napisał(a):Hej Cromaniacy :)

Ruszamy z rodzinką do Dalmacji (Marina) w pierwszym tygodniu Sierpnia. Będziemy jechać z północnego Mazowsza - 100km na pólnoc od Warszawy. Jestem jedynym kierowcą na pokładzie i chciałbym zaplanować optymalną trasę. Zastanawiam się czy nie zaryzykować i nie polecieć przez Węgry jednak mapy google pokazują, że trasa dłuższa :/ Chciałbym uniknąć korków (na pokładzie ciężarna) i w miarę gładko przejechać. Planuję ruszyć w Sobotę po południu, w niedzielę przejechać z grubsza trasę, w Poniedziałek zameldować się na miejscu. Podpiąłem się do tego tematu bo nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi Czy przez Słowację i Węgry czy Czechy i Austrię.

Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam Piotr


Planujesz trasę na trzy dni, więc nawet z korkami spokojnie dasz radę :oczko_usmiech: :mrgreen:
Z soboty na niedzielę ruch jest o wiele mniejszy niż z piątku na sobotę i sobotni ranek. Kilka razy jeździłem do Mariny, a raczej do wioski za mariną czyli Poljicy. Zawsze jeżdżę Cz-A-Slo ( z ominięciem autostrady). Do Poljicy trasa zajmowała mi zawsze ok 12 godzin, ale ja startuję praktycznie z granicy Pl/Cz. Przez Słowację i Węgry masz mniejsze prawdopodobieństwo korków.