Patrząc na ten przelicznik dla 95 taniej dalej na Węgrzech.... pytanie jak z ON
CRO: 13,86 HRK x 0,61 PLN/HRK = 8,45 PLN
H: (480 + 200) HUF -> 8,03 PLN (przeliczone w aplikacji mobilnej Revolut)
.png)
.png)
Margo87 napisał(a):Chris_M napisał(a):Margo87 napisał(a):Czyli Paliwo wychodzi obecnie drożej na Węgrzech niż w Chorwacji?
Nie bardzo.
Wczoraj porównywałem ceny E95 wg wczoraj dostępnych danych.
CRO: 13,86 HRK x 0,61 PLN/HRK = 8,02 PLN
H: (480 + 200) HUF -> 8,03 PLN
SLO: 1,56 EUR x 4,58 PLN/EUR = 7,145 (wczorajszy kurs EUR wg Walutomatu)
Ciekawe jak cena diesla?
.png)
.png)
ŁukaszCiupa napisał(a):Zastanawia mnie więc ta cała szarpanina o to tankowanie w HU, skoro każdy z was, bez względu na rodzaj auta, jest w stanie przelecieć przez Czechy/Słowację/Węgry do Chorwacji, a wielu nawet do celu podróży, bez potrzeby tankowania u paprykarzy (pod warunkiem dotankowania na wylocie z PL do pełna)!
.png)
.png)
Chris_M napisał(a):ŁukaszCiupa napisał(a):Zastanawia mnie więc ta cała szarpanina o to tankowanie w HU, skoro każdy z was, bez względu na rodzaj auta, jest w stanie przelecieć przez Czechy/Słowację/Węgry do Chorwacji, a wielu nawet do celu podróży, bez potrzeby tankowania u paprykarzy (pod warunkiem dotankowania na wylocie z PL do pełna)!
Problem w tym,że "na wylocie z PL" ceny paliw są zbliżone do tych na trasie do Chorwacji!
Cenę paliwa na tych stacjach nawet trudno ustalić, gdyż pylony z cenami są tak ustawione, żeby z autostrady nie było ich nie widać, a gdy do nich zadzwonisz, to odmawiają podania ceny!
A poza tym, jaki sens ma jechanie na jednym zbiorniku do CRO, jeśli zarówno w H jak i w SLO ceny paliw są niższe niż w CRO?
.png)
ziemniak napisał(a):Chris_M napisał(a):ŁukaszCiupa napisał(a):Zastanawia mnie więc ta cała szarpanina o to tankowanie w HU, skoro każdy z was, bez względu na rodzaj auta, jest w stanie przelecieć przez Czechy/Słowację/Węgry do Chorwacji, a wielu nawet do celu podróży, bez potrzeby tankowania u paprykarzy (pod warunkiem dotankowania na wylocie z PL do pełna)!
Problem w tym,że "na wylocie z PL" ceny paliw są zbliżone do tych na trasie do Chorwacji!
Cenę paliwa na tych stacjach nawet trudno ustalić, gdyż pylony z cenami są tak ustawione, żeby z autostrady nie było ich nie widać, a gdy do nich zadzwonisz, to odmawiają podania ceny!
2,5 km od zjazdu Mszana przy A1 jest Orlen.
.png)
.png)
.png)
.png)
empire13 napisał(a):Jadąc do Chorwacji nigdy nie szukam najtańszej stacji. Zapali mi się rezerwa to tankuję.
Jeśli ktoś z północnej Polski jadąc A1 chce jeszcze dotankować auto w PL ale niekoniecznie drożej przy samej granicy to można zjechać do Gliwic albo Żor. Straci się trochę czasu ale zyska kilka złotych.
.png)
Chris_M napisał(a):ziemniak napisał(a):Chris_M napisał(a):ŁukaszCiupa napisał(a):Zastanawia mnie więc ta cała szarpanina o to tankowanie w HU, skoro każdy z was, bez względu na rodzaj auta, jest w stanie przelecieć przez Czechy/Słowację/Węgry do Chorwacji, a wielu nawet do celu podróży, bez potrzeby tankowania u paprykarzy (pod warunkiem dotankowania na wylocie z PL do pełna)!
Problem w tym,że "na wylocie z PL" ceny paliw są zbliżone do tych na trasie do Chorwacji!
Cenę paliwa na tych stacjach nawet trudno ustalić, gdyż pylony z cenami są tak ustawione, żeby z autostrady nie było ich nie widać, a gdy do nich zadzwonisz, to odmawiają podania ceny!
2,5 km od zjazdu Mszana przy A1 jest Orlen.
Tam nie ma stacji Orlen, jest stacja BP https://www.google.com/maps/place/bp/@4 ... 18.5259811 , na której jak zwykle odmówiono mi podania ceny paliwa gdy przed chwilą zadzwoniłem.
Stacja Orlen jest na drodze 933 w kierunku Wodzisławia Śląskiego, ale wtedy trzeba nadłożyć jeszcze 2 razy po 3,2 km.

Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi
