Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rower - kondycję buduje i paliwa nie potrzebuje

Rozmowy na tematy nie związane z Chorwacją i turystyką. Tu można dyskutować rozrywkach, muzyce, sporcie itp. Można też prowadzić rozmowy "ogólnotowarzyskie". Zabronione są dyskusje o współczesnej, polskiej polityce.
Ale uwaga! Również tu obowiązuje przestrzeganie regulaminu forum i kulturalne zachowanie!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
piotrulex
Koneser
Re: Rower. Kondycję buduje i paliwa nie potrzebuje.

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrulex » 06.05.2019 08:48

lew napisał(a):......a konkretnie, ile można jechać szybciej przy takim samym wysiłku?

Nie wiem, nie znam się, ale obawiam się, że nie jest to najistotniejszy parametr :)

Rower jest lżejszy od mojego o około 1/4, ma świetna geometrię i bezpiecznie się nim jeździ po krętych ścieżkach czy robi ciasne zjazdy np. po kamykach. Podczas jazdy nie słychać absolutnie nic poza szumem opon, precyzja zmiany przełożeń jest wręcz nie do opisania. Biegi 2x11 są super dobrane. Pneumatyczny amorek, bardzo lekki jest dodatkowo jakoś tam jeszcze z kierownicy regulowany. Bardzo sztywna korba. Ja naprawdę się na takiej technologii nie znam ale pomimo, że mam cieńsze opony zdecydowanie mniej wysiłku było w kręceniu tym za 12 jak moim za 2 :). Właściciel tego droższego, jeżdzi intensywnie od jakiś 4-5 lat kręcąc tyle km, że łańcuch wymienia co 1-1,5 miesiąca. Moje nogi na tyle słabe a i km niewiele, że na dobry rok mi starczy. Ja 6x droższego roweru nie docenię

Samochodu też nie kupuje pod katem: "ile będzie szybciej jechał przy takim samym zużyciu paliwa" ;)
lew
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) lew » 06.05.2019 09:06

.....dla mnie jeśli nie jedzie szybciej, ....to co mi po nim.
piotrulex
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrulex » 06.05.2019 09:27