Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
te kiero
Mistrz Ligi Narodów UEFA
Posty: 11188
Dołączył(a): 27.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) te kiero » 24.06.2022 08:09

Panowie dziękuję za opisane przygody, w sumie nie brałem nigdy możliwości braku odzewu i nigdy mi się to nie przydarzyło; teraz gdyby się wydarzyło, nie będę zaskoczony.
Ja miałem inną przygodę we wrześniu:
zapłaciłem przez Booking kartą kredytową za App, ale pieniądze nie "doszły". Problem w tym, że App był zgłoszony do Booking przez BP; przyszedł dzień meldunku, a kasy dalej nie ma na koncie właściciela App i ze starszą Panią Chorwatką był problem z ogarnięciem tematu. Dopiero rozmowa po anglikańsku z córką i dalej ona z BP (pokazanie zejścia środków z konta), dała zielone światło, kasa wpłynęła jej na konto w dzień naszego wyjazdu.
marze_na
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8781
Dołączył(a): 12.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) marze_na » 24.06.2022 08:27

empire13 napisał(a):Napisałem do bookingu, zobaczymy co oni na to.

Jestem ciekawa jak się sytuacja rozwinie.
Na dziesiątki rezerwacji jakie robiłam na booking.com tylko raz zdarzyło się, że obiekt stwierdził, że nie zrealizuje naszej rezerwacji i już. Dzień przed planowaną datą zameldowania :mrgreen: . Booking zaproponował nam inne możliwości noclegu, oczywiście droższe, bo last minute jakoś tu nie działa :wink: . Wybraliśmy, zapłaciliśmy, a po przesłaniu rachunku serwis zwrócił nam różnicę w cenie. Takie standardy mieli parę lat temu.
marze_na
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8781
Dołączył(a): 12.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) marze_na » 17.10.2022 13:57

marze_na napisał(a):Takie standardy mieli parę lat temu.

Generalnie, tak z grubsza, nic się w postępowaniu serwisu przy anulowaniu rezerwacji przez obiekt nie zmieniło. Przenocowaliśmy gdzie indziej, a booking.com zwrócił nam różnicę w cenie. Tym razem nie było już jednak tak miło i bezproblemowo.

Allora :wink:
po raz drugi w dłuuuuugiej historii korzystania z booking.com zdarzyło nam się dostać maila z informacją, że obiekt, gdzie mieliśmy urlopować się wypiął i anulował naszą rezerwację. Na ok. tydzień przed planowanym terminem pobytu, kiedy oferty dawno już były przebrane, a ceny tego co zostało z kosmosu. Na dodatek osoba prowadząca naszą sprawę okazała się nieszczególnie pomocna i rozgarnięta.
Dostaliśmy z bookingu dwie propozycje "alternatywnego" noclegu, ale obie do niczego, więc obie odrzuciliśmy. W odpowiedzi przeczytaliśmy, że skoro nam się nie podoba ich propozycja, to możemy sobie znaleźć coś sami, w serwisie lub poza nim, a jak wyślemy fakturę i potwierdzenie zapłaty to oddadzą nam różnicę, ale nie do kwoty jaką zapłacimy, ale do wysokości jakiegoś absurdalnego limitu. No i było trochę nerwów. Napisałam im w ciepłych słowach co myślę i zabraliśmy się z mężem za poszukiwania. Sprawę komplikował ten limit, bo w limicie nie mieściła się żadna akceptowalna oferta, a nie mając gwarancji, że wywalczymy zwrot całej nadwyżki staraliśmy się wybrać możliwie najtańszą.
Finalnie zamiast pierwotnych 300€ zapłaciliśmy 380€. Wysłaliśmy do bookinga maila z rachunkiem i potwierdzeniem przelewu, a parę dni później na konto wpadło 80€. Temat limitu szczęśliwie się rozpłynął.
empire13
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2106
Dołączył(a): 26.06.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) empire13 » 17.10.2022 17:45

empire13 napisał(a):
Habanero napisał(a):
empire13 napisał(a):Przynajmniej masz jakiś kontakt.
Szefuncio z mojego app milczy od 2 tygodni.
Będzie trzeba napisać do bookingu. Coś czuję, że w tym roku Vis nie wypali.


Jak tam sytuacja ?
Masz jakieś wieści ?

Nadal cisza.
Napisałem do bookingu, zobaczymy co oni na to.

W sumie to booking ma to wszystko gdzieś.
Dla świętego spokoju (bo nie wiedzieliśmy na kogo trafimy na miejscu) zadzwoniliśmy do bookingu i przedstawiliśmy sytuację. Oni skontaktowali się w wynajmującym i przedstawił nam nową propozycję cenową.
Trzeba było do nich dzwonić wiele razy bo jak booking obiecuje że oddzwoni to raczej tego nie zrobi.
Coraz gorsze zdanie mam na temat tego serwisu. Tak to jest jak nie mają (chyba) poważnej konkurencji.
woojtekg
Croentuzjasta
Posty: 447
Dołączył(a): 11.09.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) woojtekg » 25.10.2022 11:53

Nowe doświadczenie z rezerwacją booking.

Otrzymaliśmy jakieś kody na 10% zwrot więc rezerwujemy coś na szybko z możliwością bezpłatnego odwołania.
W planach Portugalia, którą planujemy od 3 lat. Może się uda w przyszłym roku a może nie.

Po rezerwacji wchodzę na stronę i okazuje się, że cena na booking jest o około 35% wyższa. Tak dużej prowizji jeszcze nie widziałem.
Oczywiście uda się to zarezerwować bezpośrednio jak tylko będziemy pewni wyjazdu.
piekara114
Opiekun działu
Avatar użytkownika
Posty: 15935
Dołączył(a): 30.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) piekara114 » 25.10.2022 12:52

Ja miałam ostatnio 2 sytuacje, że cena na booking była niższa niż bezpośrednio :D
StaryMarek
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 158
Dołączył(a): 22.09.2022

Nieprzeczytany postnapisał(a) StaryMarek » 25.10.2022 20:12

Do Booking.com zastrzeżeń nie ma. Zawsze są życzliwi kiedy jest problem. Jak taki był, zawsze pomogli.

Ale w tej BECZCE MIODU JEST ŁYŻKA DZIEGCIU.
Bzurą jest informacja czym szczyci się booking, że zwraca różnice jeżeli znajdę tańszą ofertę tej samej rezerwacji.
To zwyczajny chwyt reklamowy który nie istnieje.
Trzy krotnie informowałem Booking że znałem tańszą rezerwacje tego samego obiektu, w tym samym czasie i na taki samych warunkach.
Odpisali że musi być ten sam obiekt. Odpisałem że jest. Następnie odpisali że musi być ta sama możliwość odwołania rezerwacji.
Odpisałem że jest dokładnie taka sama. Trzeci raz już nie odpisami a przy rozmowie telefonicznej kiedy wyjaśniam o co chodzi, połączenie jest zrzucane.

Jak chcecie sprawdzić to proszę bardzo - Obiekt Koversada-Villas. Vrsar (Chorwacja)
Wybierzcie lipcowy termin około 10 dni lub więcej z wyżywieniem H&B
Następnie proszę wejść na stronę zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link i ta sama rezerwacja w tym samym czasie.
Około 20% taniej. I teraz jestem ciekaw czy Bookong.com wam wyrówna :-)
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2363
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 27.10.2022 22:38

woojtekg napisał(a):....


Polecam zainstalowanie aplikacji booking.com na telefonie - bardzo często Booking ma specjalne ceny dla telefonów i są one nawet do 25% niższe niż na kompie.

Też jestem właśnie na etapie poszukiwań pokoju w Lizbonie na luty i różnice między urządzeniami są spore- np. dziś dostałem ofertę specjalnie na komórkę - normalnie w przeglądarce 2000zł, w aplikacji 1670 (za 4 noce)
599
Cromaniak
Posty: 605
Dołączył(a): 25.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) 599 » 31.10.2022 00:37

generalnie nie mam złych doświadczen z Book,,
ale jako ciekawostka,
w tym roku wracając z Gr planowałem
nocleg w Budapeszci ,chciałem go pokazać szwagierce i szwagrowi,
przed wyjazdem z Sarti spisałem sobie dwa interesujące adresy z Book,,,
ale nic nie rezerwowałem,
podjechaliśmy pod pierwszy adres
(nad samym Dunajem,byłem w okolicy jako nastolatek wiele lat temu,kto zna Budapeszt rejon Romai Camping)
pani mówi ze jeśli nie mamy rezerwacji to nie ma ,
ale widać wyrażnie że było sporo "wolnych" miejsc ,tyle że domki były "nie przygotowane",
pojechaliśmy pod drugi adres,stoję przed "pensjonatem" ale zamknięte
na "głucho" dzwonię do gościa i mówię że szukam dwóch pokoi,
facen mówi ZE NIE MA WOLNYCH POKOI,
przez oka widac że nie ma tam żywej duszy,
byliśmy zmeczeni żona odpaliła Booka,,
na komórce i wynajęliśmy "na dziś"
w dobrej cenie pokoj, (bodaj 160PLN)co prawda na 10 piętrze (była winda :wink: )
i tu także ciekawostka,
w recepcji wisiała kartka,
"room for two 130Euro"
nie wiem ,może byłem zmęczony i coś zle odczytałem ,
Bidon
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 285
Dołączył(a): 21.11.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bidon » 05.11.2022 11:59

marekkowalak napisał(a):
woojtekg napisał(a):....


Polecam zainstalowanie aplikacji booking.com na telefonie - bardzo często Booking ma specjalne ceny dla telefonów i są one nawet do 25% niższe niż na kompie.

Też jestem właśnie na etapie poszukiwań pokoju w Lizbonie na luty i różnice między urządzeniami są spore- np. dziś dostałem ofertę specjalnie na komórkę - normalnie w przeglądarce 2000zł, w aplikacji 1670 (za 4 noce)

Z aplikacją nie jest zawsze tak super. Kto się trochę tym interesuje to wie, że oferty są dobierane np. na podstawie modelu telefonu z którego się logujemy (drogi-tani), ilości wejść na stronę danego obiektu. Czasem potrafi wręcz nie wyświetlać tańszych ofert. Zabawny jest komunikat "został ostatni pokój" , a po przybyciu okazuje się, że jesteśmy jedynymi gośćmi w hotelu. To tak w skrócie.
tony montana
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13814
Dołączył(a): 14.01.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) tony montana » 05.11.2022 15:14

Hello, praktycznie przy każdym wyjeździe korzystam z Bookingu.
1. Co do "został ostatni pokój" to działa to w tej sposob, że hotel pewna część miejsc / pokoi przeznacza na Booking, a pewną część wynajmuje samodzielnie. Dlaczego: patrz pkt 2
2. Prowizje potrafią być dość wysokie, słyszałem nawet o 30%, ale najczęściej są niższe, nie wiem od czego to zależy (różnice w %)
3. Nowo zarejestrowane obiekty potrafią dość długo czekać na kasę z Bookingu, którą nam już pobrało z karty.
4. Kilka razy zdarzyło mi się, że zarezerwowałem obiekt w świetnej cenie, po czym po chwili dostałem prośbę od obiektu o anulację mojej rezerwacji, na pytanie dlaczego obiekt albo nie odpowiadał albo tłumaczył, że się pomylił z ceną
5. Ceny na Bookingu są jednak atrakcyjne vs inne portale, no i w dużej mierze fajne jest, że w dużej ilości przypadków masz luksus bezpłatnego odwołania, wyraźnie wpisane są wszystkie podatku, opłaty typu "final cleaning"
robiz
Odkrywca
Posty: 73
Dołączył(a): 07.07.2021

Nieprzeczytany postnapisał(a) robiz » 05.11.2022 15:32

Zwykle rezerwowałam na Booking tylko noclegi z możliwością bezpłatnego odwołania.

Jednak ostatnio skusiła mnie oferta noclegów w apartamencie w Dolomitach : 186 euro za 4 noclegi dla 2 osób, ale częściowo zwrotna tj :
- Anulowanie rezerwacji :jeśli odwołasz rezerwację, opłata za odwołanie będzie równoznaczna z kwotą w wysokości 50% całkowitej ceny rezerwacji. Jeśli nie pojawisz się w obiekcie, opłata za niepojawienie się będzie równa opłacie za odwołanie.

-Przedpłata :zostaniesz obciążony przedpłatą stanowiącą 50% całkowitej ceny rezerwacji po dokonaniu rezerwacji.

Czyli po dokonaniu rezerwacji powinnam zapłacić przedpłatę w wys.93euro.
Jednak po zarezerwowaniu apartamentu na stronie Booking pojawiła się informacja ,że właściciel obiektu skontaktuje się ze mną w celu podania danych do przelewu 86 euro . Następnego dnia otrzymałam informację od właściciela o konieczności dokonania przedpłaty w wys.45 euro :D .
Zagłębiowski
Podróżnik
Posty: 29
Dołączył(a): 28.08.2022

Nieprzeczytany postnapisał(a) Zagłębiowski » 06.11.2022 09:53

Dorzucę swoje w temacie. Korzystam już kilka lat z Book... Apka na tel jest, apka na tablecie również. Portal na lapku zapisany. Ceny oczywiście różne, ale zwykle najniższe na tel, choć nie zawsze.

Dwa spostrzeżenia:
- cena na booking nie zawsze lepsza od ceny że strony obiektu, warto zajrzeć na stronę czy nie ma lepszych promocji, pakietów czy po prostu cen (już o tym było wcześniej napisane)

- dodanie - podczas wyszukiwania - obiektu do ulubionych (serduszko), zwykle zostawia cenę ze starego wyszukiwania, tymczasem faktyczne bieżące ceny mogą być dużo niższe, sprawdzone

Na razie nie miałem problemów jak opisane przez innych userów, ale nie ma świata idealnego. Dlatego zwykle, gdy rezerwuję pezez Booking w nieznanym miejscu, robię rekonesans na GM i zapisuję alternatywne noclegi.

Pozdrawiam
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2363
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 06.11.2022 12:10

Generalnie booking ma chyba największą ofertę jeśli chodzi o zakwaterowanie, cenowo też zazwyczaj są lepsi, a na pewno nie gorsi od konkurencji typu Agoda. Często mają też ceny niższe niż oficjalne strony hoteli. Ostatnio zauważyłem też, że mają dobrą wyszukiwarkę lotów (ceny minimalnie lepsze niż na na Skyscanner).
Cenowo chyba tylko Airbnb ma lepsze oferty - ale tam problemem jest brak dokładnej lokalizacji obiektu przed dokonaniem rezerwacji.

W życiu korzystałem wielokrotnie z Booking i Airbnb, a także raz z Hotels.com - i dal mnie osobiście Booking jest najlepszy.

- dodanie - podczas wyszukiwania - obiektu do ulubionych (serduszko), zwykle zostawia cenę ze starego wyszukiwania, tymczasem faktyczne bieżące ceny mogą być dużo niższe, sprawdzone



Jest zupełnie odwrotnie!

Jeśli obiekt zapisany jest w ulubionych, przy każdej obniżce ceny dostajemy wiadomość na aplikację. Stara cena przekreślona na czerwono, a obok niższa. Wielokrotnie sprawdzone!

Od 3 tygodni mam zapisane 12 opcji zakwaterowania w Lizbonie i średnio co 2 dni dostaję informację o niższych cenach w którymś z nich - rekord to 3-krotna obniżka w jednym hotelu (w sumie z wyjściowych 2396zł na 1485 zł). 2 lata temu apartament w Bukareszcie kosztował mnie dzięki temu 25% taniej niż cena wyjściowa (z 280zł na 205 zł).

Mało tego - przy obiekcie dodanym od dłuższego czasu do ulubionych często pokazuje się też opcja bezpłatnego podwyższenia standardu pokoju! Miałem tak np. w tym roku w Banja Luce.
StaryMarek
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 158
Dołączył(a): 22.09.2022

Nieprzeczytany postnapisał(a) StaryMarek » 06.11.2022 12:29

Jak nie booking to co?
Ja nie jestem informatyk i nie bardzo znam się na mykach gdzie i jak szukać. Ale gdziebym nie szukał to i tak finalnie wychodzi booking.com.
Na booking nie narzekam, jeszcze się nie zawiodłem.
Z wad to tylko jedna - reklamowane przez booking że zwracają różnice ceny jak znajdę tańszą opcje tego samego obiektu z takimi samymi warunkami jest NIEPRAWDZIWA.
Znalazłem, napisałem i trzy razy usiłowali mnie przekonać że to inna opcja.
Pokazem że to ta sama opcja, ten sam hotel, ten samo pokój w tym samym terminie i na takich samych warunkach.
W rezultacie przestali odpisywać.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 41
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone