Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Habanero
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 6549
Dołączył(a): 14.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Habanero » 16.06.2022 19:08

Taka sytuacja.
Mam rezerwację, którą zrobiłem jeszcze zimą. Booking zażyczył sobie numery karty, to podałem. W warunkach rezerwacji była możliwość odwołania do 5 maja, a potem, że przed wyjazdem mam zapłacić przedpłatę w wysokości 50% z tym, że booking nie obsługuje tej transakcji, tylko przelewem właścicielowi, który jest zobowiązany przed wyjazdem wysłać mi dane do przelewu.
Od 3 tyg. próbuję się z nim skontaktować, a ten nie odpowiada :roll: Pisałem przez booking, smsowałem, informowałem biuro obsługi klienta trzykrotnie w tym dwa telefonicznie i też nie mają odpowiedzi od właścicielki obiektu. Piszą mi, w sensie booking, że cyt.
Dziękujemy za wiadomość. Potwierdzamy, że Państwa rezerwacja jest aktywna i nie ma podstaw do niepokoju.
Zapytaliśmy obiekt Apartments Gabrijela, czy wyraża zgodę na płatność z góry.
Skontaktujemy się z Państwem, gdy tylko otrzymamy odpowiedź.
Przypominamy, że obiekt jest odpowiedzialny za przekazanie danych do przedpłaty.
Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
Z wyrazami szacunku,
Booking.com Customer Service Team


Miał ktoś podobny przypadek, żeby właściciel nie odpowiadał na zapytania o przedpłatę ?
Chciałbym zarezerwować nocleg tranzytowy, ale nie wiem już, czy to nie jest jakaś lipa :roll:
Czy w takiej sytuacji - bez odpowiedzi właściciela, ale z potwierdzoną rezerwacją, jest sens w ogóle ryzykować i tam jechać.
A i jeszcze jedno, gdy za pierwszym razem pisałem do właścicielki, podając orientacyjną godzinę przyjazdu
i prosząc od dane do przelewu to odpisała tylko:
Dzień dobry
Dziękujemy za informację
Pozdrawiam
K.... T.....

Bez podania danych do przelewu :roll:
Czekam na jakiś kontakt i coraz bardziej się gotuję :twisted:
Jakieś rady macie . Co w przypadku gdy nie poda mi danych do przelewu i się nie skontaktuje ?
Do wyjazdu już niecałe 3 tyg.
stachan
Koordynator forum
Avatar użytkownika
Posty: 3167
Dołączył(a): 16.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) stachan » 16.06.2022 19:27

Zerknij na kalendarz wyjazdowy i poproś kogoś, kto jedzie w nieodległy rejon, aby zajrzał do tego obiektu. Może niech spróbuje przypomnieć, że "znajomy" ma rezerwację i oczekuje odpowiedzi dot. danych do przelewu :idea:
boboo
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 4907
Dołączył(a): 06.08.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) boboo » 16.06.2022 20:01

Konradzie,
po wpisaniu w szukajkę bookinga "gabrijela" wyskakuje mi tylko 5 app'ów:
gabrijela.png

Jest tu Twój?
Jeśli nie, to może się wycofali z bookinga?
Czy z potwiedzeniem rezerwacji dostałeś numer telefonu do "gabrijeli"?
Habanero
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 6549
Dołączył(a): 14.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Habanero » 16.06.2022 20:02

stachan napisał(a):Zerknij na kalendarz wyjazdowy i poproś kogoś, kto jedzie w nieodległy rejon, aby zajrzał do tego obiektu. Może niech spróbuje przypomnieć, że "znajomy" ma rezerwację i oczekuje odpowiedzi dot. danych do przelewu :idea:

Dzięki, jest to jakaś opcja, z tym że właściciel mieszka jakieś 500m dalej i trochę niezręcznie mi jest prosić kogoś, żeby jechał do prywatnego domu i go nachodził. Nie wiem z jaką reakcją może się spotkać. Coś mi się wydaje, że właściciel nie chce dać tych danych, bo może dostał lepszą cenę i coś kombinuje. Poczekam jeszcze parę dni i będę reklamować na booking , bo nie uśmiecha mi się czekać do dnia wyjazdu i potem dostać kosza.
Habanero
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 6549
Dołączył(a): 14.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Habanero » 16.06.2022 20:08

boboo napisał(a):Konradzie,
po wpisaniu w szukajkę bookinga "gabrijela" wyskakuje mi tylko 5 app'ów:
gabrijela.png

Jest tu Twój?
Jeśli nie, to może się wycofali z bookinga?
Czy z potwiedzeniem rezerwacji dostałeś numer telefonu do "gabrijeli"?


Wpisz Gabrijela Prizba, może wyskoczy.
Mam wszystko, potwierdzoną rezerwację, telefon , tylko kontaktu brak :wink:
stachan
Koordynator forum
Avatar użytkownika
Posty: 3167
Dołączył(a): 16.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) stachan » 16.06.2022 20:13

Może niech chociaż sprawdzi czy obiekt istnieje - może coś się wydarzyło (choroba, śmierć w rodzinie - są różne sytuacje). Ja bez problemu podjechałbym załatwić temat...

Dla przykładu: kolegi vin na oczy nie widziałem, nawet głosu nie słyszałem, a dopięliśmy temat przez PW - również od tego jest to forum :!:
Habanero
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 6549
Dołączył(a): 14.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Habanero » 16.06.2022 20:21

stachan napisał(a):Może niech chociaż sprawdzi czy obiekt istnieje - może coś się wydarzyło (choroba, śmierć w rodzinie - są różne sytuacje). Ja bez problemu podjechałbym załatwić temat...

Dla przykładu: kolegi vin na oczy nie widziałem, nawet głosu nie słyszałem, a dopięliśmy temat przez PW - również od tego jest to forum :!:


No niestety. Nikogo w tym czasie z naszych tam nie ma.
Obiekt raczej istnieje, bo jest na GM.zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
Tu z innej strony zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
boboo
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 4907
Dołączył(a): 06.08.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) boboo » 16.06.2022 20:23

Habanero napisał(a):Mam wszystko, potwierdzoną rezerwację, telefon , tylko kontaktu brak :wink:
Czasami obserwuję dziwne ich podejście do telefonów z zagranicy.
Od jesieni starałem się dodzwonić do "mojego oliwiarza" Denisa.
Zero.
Zadzwoniłem do Bernarda (nasz gospodarz, z nim mam normalny kontakt), wyjaśniłem problem i poprosiłem go by zadzwonił do Denisa.
Po pięciu minutach dostalem odpowiedź, że oliwa będzie na mnie czekać 8)

Co chcę przez to powiedzieć?
Ano jeśli się nie mylę, to macie dobre stosunki z gospodynią z Hvaru.
Może niech ona spróbuje zadzwonić i "Gabrijela" odbierze od "lokalsa"?
Bravik
Mistrz Ligi Mistrzów UEFA
Avatar użytkownika
Posty: 5245
Dołączył(a): 04.01.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bravik » 16.06.2022 20:25

Jest też na innych portalach,
zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
ale telefon nie odpowiada (chyba wyłączony).
stachan
Koordynator forum
Avatar użytkownika
Posty: 3167
Dołączył(a): 16.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) stachan » 16.06.2022 20:28

OK, sam obiekt może istnieć, ale z różnych przyczyn dysponent / właściciel może być nieosiągalny... Skoro nikogo nie ma w tym czasie, to klops :cry:

Pomysł boboo jest bardzo dobry :idea:
Habanero
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 6549
Dołączył(a): 14.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Habanero » 16.06.2022 20:32

boboo napisał(a):
Habanero napisał(a):Mam wszystko, potwierdzoną rezerwację, telefon , tylko kontaktu brak :wink:
Czasami obserwuję dziwne ich podejście do telefonów z zagranicy.
Od jesieni starałem się dodzwonić do "mojego oliwiarza" Denisa.
Zero.
Zadzwoniłem do Bernarda (nasz gospodarz, z nim mam normalny kontakt), wyjaśniłem problem i poprosiłem go by zadzwonił do Denisa.
Po pięciu minutach dostalem odpowiedź, że oliwa będzie na mnie czekać 8)

Co chcę przez to powiedzieć?
Ano jeśli się nie mylę, to macie dobre stosunki z gospodynią z Hvaru.
Może niech ona spróbuje zadzwonić i "Gabrijela" odbierze od "lokalsa"?


Do Pani Babci tylko mailowo przez córkę, której na oczy nie widzieliśmy.
Kurcze, prowadzą biznes na Booking od 2015r. i nie odpowiadają :roll:
To nie jest Pan od oliwy. Prędzej bym się skłaniał ku temu, że choroba, wyjazd .
Poczekam jeszcze, może się wyjaśni. Oby to tylko nie była nieuczciwość i chciwość :evil:
yzedef
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2975
Dołączył(a): 09.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) yzedef » 16.06.2022 20:34

Chorwaci ogólnie mają wywalone na wszystko, sam miałem podobnie mój właściciel nie odpowiadał przez 3 tyg. Rezerwacja uzgodniona we wrześniu.
Po kilku email cudem ostatnio odpisał że ma problem z email i ma nowy i że z moja rezerwacją ok. Robiłem to bezpośrednio bo na booking to miał ofertę przez chwilę - i to już 3 taki że niby jest na booking ale przy kontakcie daje lepsza cenę bezpośrednio. Jedno moi stali gospodarze ani słowa po angielsku, temat wynajmu ogarnia im zięć który mieszka w Split i oni nawet pomylili który dla nas App. Nie denerwuj się tylko atakuj z każdej strony, pomysł bobo jest git, będzie dobrze.
Habanero
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 6549
Dołączył(a): 14.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Habanero » 16.06.2022 20:42

yzedef napisał(a):Chorwaci ogólnie mają wywalone na wszystko, sam miałem podobnie mój właściciel nie odpowiadał przez 3 tyg. Rezerwacja uzgodniona we wrześniu.
Po kilku email cudem ostatnio odpisał że ma problem z email i ma nowy i że z moja rezerwacją ok. Robiłem to bezpośrednio bo na booking to miał ofertę przez chwilę - i to już 3 taki że niby jest na booking ale przy kontakcie daje lepsza cenę bezpośrednio. Jedno moi stali gospodarze ani słowa po angielsku, temat wynajmu ogarnia im zięć który mieszka w Split i oni nawet pomylili który dla nas App. Nie denerwuj się tylko atakuj z każdej strony, pomysł bobo jest git, będzie dobrze.

Dzięki, oby tak było jak mówisz.
Habanero
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 6549
Dołączył(a): 14.09.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Habanero » 16.06.2022 20:48

Bravik napisał(a):Jest też na innych portalach,
zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
ale telefon nie odpowiada (chyba wyłączony).

Ta Marija Talenta (mówi po chorwacku) z tego portalu, to chyba mama Katariny,
która działa na Booking i odpisała po angielsku na mojego pierwszego maila.
Dzięki Krzysiek za próbę dodzwonienia się.
Mikromir
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6673
Dołączył(a): 17.03.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mikromir » 16.06.2022 22:50

Niedawno korespondowałam z kimś z tej Gabrijeli, ostatni mail z 31 maja. Miałam propozycję ap. (z portalu Larusa). Z tego adresu przychodziły maile: adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
Próbowałeś tym kanałem się kontaktować, Konrad?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 38
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone