Inde napisał(a):Oj! Radzę sprawdzić ten booking i czy to na pewno była pierwsza rezerwacja. Mąż ewidentnie coś kręci!![]()



Inde napisał(a):Oj! Radzę sprawdzić ten booking i czy to na pewno była pierwsza rezerwacja. Mąż ewidentnie coś kręci!![]()
piekara114 napisał(a):Inde napisał(a):Oj! Radzę sprawdzić ten booking i czy to na pewno była pierwsza rezerwacja. Mąż ewidentnie coś kręci!![]()
Pewna. Konto męża, ale to ja robię wszelkie rezerwacje
Nic nie umknie. To co jest na stronie to ja wiem, a co miałam w realu to tym bardziej wiem, bo dotyczy nie teorii, ale mojego portfela, a raczej karty.
Te "rabaty" z tyt. Genius to już na forach podróżniczych są słynne...
piekara114 napisał(a):Inde napisał(a):Oj! Radzę sprawdzić ten booking i czy to na pewno była pierwsza rezerwacja. Mąż ewidentnie coś kręci!![]()
Pewna. Konto męża, ale to ja robię wszelkie rezerwacje
Nic nie umknie. To co jest na stronie to ja wiem, a co miałam w realu to tym bardziej wiem, bo dotyczy nie teorii, ale mojego portfela, a raczej karty.
Te "rabaty" z tyt. Genius to już na forach podróżniczych są słynne...
jackq napisał(a):Super promocje z bookinga heh przykładowo apartament u nich 120eur a prywatnie u właściciela 85E. Chyba żadna promocja czy rabat stałego klyentanie da więcej... Zdrowy rozsądek i porównywanie ofert, agencje muszą na zarobić.
fly napisał(a):Czyli nie będzie to zbyt ryzykowne, iż powiem że trzeba sprawdzać/porównywać oferty?
eryk_kr napisał(a):Na świeżo opiszę, jaka ciekawostka mnie spotkała przy płatności za apartament przez Booking : Apartments & Room Eva Slano.
Rezerwacja bezproblemowa, potwierdzenie też. Ustalona cena w Euro, tylko płatność miała zostać pobrana z karty przez, jak się okazało, firmę obsługującą rezerwacje, nie przez Booking.
Miesiąc przed datą przyjazdu zablokowali (nie pobrali) mi na karcie kwotę o 33 Euro wyższą niż ustalona przy rezerwacji. Konto mam w euro, karta przypisana do konta, więc trochę się zdziwiłem. Grzecznie napisałem, aby pobrali sobie opłatę za rezerwację, a resztę zwrócili na rachunek karty. Odpowiedź mnie jeszcze bardziej zdziwiła : różnica wynika z przeliczenia kursów walut (???) i płatność została pobrana prawidłowo, ponieważ wg prawa chorwackiego płatność odbywa się w kunach. Może nie za dobrze liczę, ale za każdym razem brakowało mi 33 euro...
Obsługa klienta w Booking potwierdziła moją wersję, że kwota w walucie z rezerwacji nie podlega zmianie, zadzwonili do wynajmującego, ale nic nie wskórali, ponieważ kwota z karty nie została pobrana, a tylko zablokowana. Gdyby została pobrana, mogliby zwrócić różnicę, albo składać reklamację u wynajmującego. Czyli mam pieniądze na koncie, a jakbym ich nie mam...
Odechciało mi się wyjazdu, ale zapytałem jeszcze w apartamencie, ile w końcu miałbym zapłacić za pobyt. Odpowiedzi już nie otrzymałem. Skoro tak, odwołałem wyjazd - jeszcze mogłem bezpłatnie - i zarezerwowałem sobie inny apartament. Ciekawe tylko kiedy odblokują mi opłatę za rezerwację
Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje