napisał(a) ZytaS » 05.04.2020 19:23
Bookking wprowadził nowe zasady rezerwacji, a właściwie jej odwoływania, przyjmuje mianowicie, że jeżeli ktoś dokonuje rezerwacji po 6 kwietnia, to bierze na siebie odpowiedzialność co do ewentualnej niemożności wyjazdu w związku z obostrzeniami administracyjnymi. Zostało to sformułowane w następujący sposób (taką informację dostał każdy współpracujący z tym portalem, a też odpowiednie info pojawi się dla klientów):
"Dla rezerwacji dokonanych 6 kwietnia 2020 roku lub później:
1. Procedury okoliczności nadzwyczajnych związane z COVID-19, które wprowadziliśmy w związku z rządowymi ograniczeniami podróżniczymi, nie mają zastosowania.
2. Zastosowanie mają nasze standardowe procedury, w tym również te odnoszące się do rezerwacji bezzwrotnych i częściowo zwrotnych. Dzięki temu będziesz mieć kontrolę nad tym, czy, kiedy i jak dokonywać zwrotów za rezerwacje odwołane w związku z COVID-19, które zostały dokonane 6 kwietnia 2020 roku lub później. Decyzję o dokonaniu zwrotu możesz podjąć na podstawie zasad odwołania rezerwacji wybranych przez gościa, a także Twojej indywidualnej, prawnej lub rządowej sytuacji i prawa konsumenckiego.
3. Wprowadzimy szereg nowych wiadomości na naszej stronie i w aplikacji, odpowiednich do wysyłania zarówno przed, jak i po rezerwacji, aby jeszcze bardziej uświadomić klientów o ryzyku, jakie podejmują, dokonując rezerwacji ofert bezzwrotnych i częściowo zwrotnych w dniu 6 kwietnia 2020 lub później."