Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
kendryk
zbanowany
Posty: 4
Dołączył(a): 01.08.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) kendryk » 01.08.2019 22:27

W zeszłym roku zarezerwowalem z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem nocleg nad Bałtykiem. Wszystkie powiadomienia z booking potwierdziły moją rezerwacje. Tuż przed ściągnięciem opłaty z karty kredytowej zadzwoniłem do właściciela (słaby był opis lokalu) czy jest tam możliwość zrobienia sobie np: herbaty albo kawy. Nie zamierzałem sobie tam gotowac. Okazało się, że gość nie ma nic wspolnego z bookingiem. Od dłuższego czasu prosił ich by zdjęli tę ofertę. Moja rezerwacja nie istnieje. Podjeżdzaja do niego goście i pokazują, ze maja rezerwacje i całują przysłowiową klamkę.
Dobrze, że zadzwoniłem. To tak ku przestrodze.
milosz78
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 205
Dołączył(a): 15.07.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) milosz78 » 02.08.2019 04:57

Może nie dokonuję rezerwacji raz na tydzień ale trochę już ich było. Z czymś takim nigdy się nie spotkałem .
piotrekbeti
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 689
Dołączył(a): 26.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrekbeti » 02.08.2019 20:56

Pewnie z 15 rezerwacji i o ile zdarza się że Janusz zaraz po anuluje bo niby za tanio wystawił i co mu zrobisz o tyle zazwyczaj zgodnie z opisem. Węgrzy mnie podpadli kilka razy. Bierz oferty z 9,0+ i nie będzie problemu
zgred66
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 02.04.2016
Booking.com vs Noclegi.pl i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) zgred66 » 04.08.2019 13:36

Dzień dobry.

Chciałem prosić o pomoc, czy może raczej radę.

Jadąc do Chorwacji planuje zatrzymać się na Węgrzech na nocowanie.

Wybraliśmy miejscowość Szombathely i apartamenty Rita.
Problem jest z .... rezerwacją, a konkretnie cenami.

I tak - mamy booking.com.
Cena za nocleg dla 5 osób i 2 dzieci - 731 zł (nie mogę niestety zamieścić linka).

Ta sama oferta na portalu noclegi.pl kosztuje prawie 200 zł mniej - a dokładnie 553 zł.

Czy ktoś korzystał z usług noclegi.pl?
Nie jest to tak znana strona jak booking dlatego wolę poznać opinię osób, które z tego korzystały.
No i czemu różnice w cenach są tak duże?
Czy może o czymś nie wiem i są jakieś "ukryte" opłaty?

A może znacie jakieś inne (tańsze) alternatywy?

Z góry dziękuję za pomoc.
piekara114
Opiekun działu
Avatar użytkownika
Posty: 15557
Dołączył(a): 30.06.2010
Re: Booking.com vs Noclegi.pl i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) piekara114 » 04.08.2019 13:53

Każda platforma rezerwacyjna ma swoją marżę, i stąd różnica. Popatrz jeszcze na hotels.com czy zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
Poczytaj też o linkach promocyjnych, może coś trafisz: zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
kowcio
Podróżnik
Avatar użytkownika
Posty: 18
Dołączył(a): 11.07.2016
Re: Booking.com vs Noclegi.pl i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) kowcio » 04.08.2019 14:41

Ostatnio trafiłem na noclegi.pl na /- 20%/ ofertę a dokładnie w Heviz. Mam wrażenie, że na noclegi.pl a u Węgrów jest to szallasz.hu jest więcej ofert. Ja polecam.
el_guapo
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1536
Dołączył(a): 08.07.2003
[Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) el_guapo » 29.02.2020 18:19

Opowieść dedykuję wszystkim, hurraoptymistycznie nastawionym do booking.com

W październiku 2019 zarezerwowałem Apartament we Vrsarze dla 8 osób, dla uproszczenia:
- jakieś 100m od morza
- taras z widokiem na morze
- 4ry sypialnie
- wysoki standard
- cena ~6500zł

Rezerwacja potwierdzona przez booking.com, ja zadowolony że w październiku mam już apartament i nie muszę szukać.
Nadszedł styczeń 2020 i już miałem napisać do gospodarza, przywitać się i podpytać o detale, jednak ten mnie ubiegł.

W mailu gospodarz pisze do mnie, że nastąpił błąd w systemie rezerwacyjnym i cena apartamentu nie powinna wynosić 6500zł i - uwaga trzymajcie się - oczekuje ode mnie deklaracji czy dopłacę jeszcze 1000E do pobytu; nie 1000zł (to bym przełknął) ale 1000E.

Napisałem, że jest to problem pomiędzy nim a booking.com, że ja jestem klientem końcowym i niech rozwiążą między sobą problem "błędu w systemie rezerwacyjnym". Podobnego w treści maila wysłałem do booking.com i zaczęło się.

Bombardują mnie mailami (po 3 dziennie) zatytułowanymi "Reakcja z Twojej strony jest potrzebna", a w mailach przedstawiają alternatywne (w ich opinii) zakwaterowania. I tak parę alternatyw:
- 500m od morza (zamiast 100m) + przejście przez główną drogę);
- balkon o szerokości 1m zamiast tarasu jakieś 4mx4m;
- 2 oddzielne apartamenty typu studio (2+2 w jednym pomieszczeniu), zamiast 1 apartamentu z 4ma sypialniami;
- standard późny Tito;
- cena w okolicy 7500zł
- Vrsar

następna:

- 800m od morza
- parter, "taras" stanowi wylewka betonowa przed drzwiami wejściowymi - zero prywatności;
- apartament z 3ma sypialniami i 2ma kanapami w salonie;
- standard = brak standardu;
- cena 7200zł
- Tucepi

i kolejna:

- alternatywa o której niewiele mogę napisać, bo jest z Airbnb a te jak wiecie są skąpe w opisie, a lokalizacje tylko przybliżone

Po moim kolejnym mailu w stylu "to co proponujecie to nie alternatywa", "sprawdźcie gdzie i w jakim standardzie zarezerwowałem, zamiast podsyłać mi propozycje zakwaterowania nie spełniające najniższych standardów", aż po "nie zaśmiecajcie mi skrzynki" kiedy po raz kolejny dostałem "alternatywę" rodem z filmu "Hostel".

Kolejna propozycja polegała na zwrocie 365E od ceny, za którą sam sobie znajdę i zarezerwuję przez booking.com apartament, który mi będzie pasował. No to zarezerwowałem w moim budżecie w Pisaku. Napisałem maila do booking.com, że oczekuje zrealizowania ich propozycji i odjęcia od ceny rezerwacji równowartości 365E (i tak byłem w plecy w porównaniu z pierwszą rezerwacją z błędem w systemie...) na co booking.com:

"nie możemy od Pana rezerwacji odjąć kwoty 365E, bo jest ona w innym rejonie niż pierwotna rezerwacja". Przypominam, pierwotna rezerwacja (ta z "błędem w systemie...") to Vrsar, to co znalazłem samodzielnie i to co przynajmniej częściowo pokrywa się z rezerwacją z Vrsaru, to Pisak...a tymczasem sam booking.com jako alternatywy proponował mi Tucepi...czy oni są normalni??!!

Na dzień dzisiejszy zamierzam jak najbardziej uprzykrzyć życie i bookingowi i nieuczciwemu gospodarzowi, który chciał dodatkowe 1000E. Będę trzymał tę rezerwację do samego końca (opcja bezpłatnego odwołania chyba do sierpnia 2020) i zwolnię ją w ostatnim możliwym momencie. Po jej zwolnieniu, założę ponownie, ponownie potrzymam tyle ile będzie ona bezpłatna.


W tak zwanym międzyczasie były Ferie Zimowe 2020
Wybrałem przez booking.com hotel w Wiśle. Przy rezerwacji były 2 opcję: "zapłać w obiekcie" i "zapłać kartą teraz" - wybrałem tę pierwszą. Przy rozliczaniu pobytu Pani w recepcji informuje mnie, że musi sprawdzić czy pobyt nie jest już opłacony, bo ma kilka maili od booking.com dot. tej rezerwacji.

Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.
piotrekbeti
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 689
Dołączył(a): 26.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrekbeti » 29.02.2020 21:17

Jak najbardziej popieram opcje blokowania terminu pazernego Janusza. Nie dość że zarabia za dużo to jeszcze naciąga gdy może. Sam tak robię gdy mogę i wystawiam negatywa na Apartman
ZytaS
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2068
Dołączył(a): 08.01.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) ZytaS » 29.02.2020 21:59

piotrekbeti napisał(a):Jak najbardziej popieram opcje blokowania terminu pazernego Janusza. Nie dość że zarabia za dużo to jeszcze naciąga gdy może. Sam tak robię gdy mogę i wystawiam negatywa na Apartman

Co to znaczy zarabia za dużo? zarezerwowanie apartamentu to rodzaj umowy, nikt niczego nikomu nie narzuca... A już negatywy to dopiero specjalność "Januszy" :roll: :evil:
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2171
Dołączył(a): 13.05.2019
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 29.02.2020 22:21

el_guapo napisał(a):Wybrałem przez booking.com hotel w Wiśle. Przy rezerwacji były 2 opcję: "zapłać w obiekcie" i "zapłać kartą teraz" - wybrałem tę pierwszą. Przy rozliczaniu pobytu Pani w recepcji informuje mnie, że musi sprawdzić czy pobyt nie jest już opłacony, bo ma kilka maili od booking.com dot. tej rezerwacji.

Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.



Bo booking zawsze, niezależnie od opcji płatności", wstępnie blokuje środki na karcie kredytowej - tak dla zabezpieczenia. Przynajmniej kiedyś tak było, bo od kilku lat przerzuciłem się na Airbnb.
robertms
Cromaniak
Posty: 1269
Dołączył(a): 24.03.2006
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) robertms » 29.02.2020 22:30

marekkowalak napisał(a):
el_guapo napisał(a):Wybrałem przez booking.com hotel w Wiśle. Przy rezerwacji były 2 opcję: "zapłać w obiekcie" i "zapłać kartą teraz" - wybrałem tę pierwszą. Przy rozliczaniu pobytu Pani w recepcji informuje mnie, że musi sprawdzić czy pobyt nie jest już opłacony, bo ma kilka maili od booking.com dot. tej rezerwacji.

Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.



Bo booking zawsze, niezależnie od opcji płatności", wstępnie blokuje środki na karcie kredytowej - tak dla zabezpieczenia. Przynajmniej kiedyś tak było, bo od kilku lat przerzuciłem się na Airbnb.


A co to te "booking-i..." & "atmoBNB-i"..., e?
Warto...?
walp
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13432
Dołączył(a): 22.12.2008
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) walp » 29.02.2020 22:57

el_guapo napisał(a):Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.

Wynika to z regulaminu. Booking blokuje środki na karcie na wypadek gdybyś nie pojawił się w obiekcie i nie odwołał wcześniej rezerwacji.
robertms napisał(a):A co to te "booking-i..." & "atmoBNB-i"..., e?
Warto...?

Pierwsze pytanie rozumiem, że to żart. Na drugie odpowiadam: warto.
marze_na
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8612
Dołączył(a): 12.08.2010
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) marze_na » 29.02.2020 23:29

walp napisał(a):
robertms napisał(a):A co to te "booking-i..." & "atmoBNB-i"..., e?
Warto...?

Pierwsze pytanie rozumiem, że to żart. Na drugie odpowiadam: warto.

Zdecydowanie warto!
Na krótkie pobyty nawet nie szukam noclegów nigdzie indziej niż na booking.com.
Spojrzałam na swoją historię rezerwacji:
2016 rok - 18 różnych rezerwacji,
2017 - 11
2018 - 13
2019 - 14
Tylko w jednym przypadku był problem, bo właściciel B&B w Ragusie odwołał nam nocleg na dzień przed przyjazdem. Booking zaproponował inną miejscówkę - droższą, ale potem zwrócił nam na konto różnicę w cenie noclegu.
Największa zaleta to dla mnie brak konieczności przelewania zaliczek, bo portal sam obciąża kartę i opcja rezerwacji z możliwością bezpłatnego odwołania.
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2171
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 29.02.2020 23:39

Potwierdzam: warto zarówno na Booking, jak i na Airbnb.

Booking ma taką zaletę, że podaje dokładny adres zakwaterowania jeszcze przed dokonaniem rezerwacji, Airbnb podaje tylko przybliżoną lokalizację - plus/minus 400-500 m.

Airbnb ma taką zaletę, że jest tańsze. Dokładnie te same apartamenty na obu tych platformach potrafią się różnić nawet o 30% (sprawdzone na własnej skórze w Sarajevie, gdzie w ubiegłym roku przez Airbnb zarezerwowałem apartament za 240zł - ten sam na Booking kosztował 350zł).

Poza tym wygoda, bezpieczeństwo - porównywalne. Mnie bardziej pasuje Airbnb, ale co kto woli.
marze_na
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8612
Dołączył(a): 12.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) marze_na » 29.02.2020 23:45

marekkowalak napisał(a):Airbnb ma taką zaletę, że jest tańsze. Dokładnie te same apartamenty na obu tych platformach potrafią się różnić nawet o 30% (sprawdzone na własnej skórze w Sarajevie, gdzie w ubiegłym roku przez Airbnb zarezerwowałem apartament za 240zł - ten sam na Booking kosztował 350zł).

Robiłam kiedyś przymiarki do Airbnb, ale w kwestii porównań cen na obu platformach miałam zupełnie odwrotnie :D . Te same apartamenty na Algarve w Portugalii i we Florencji dużo drożej wychodziły na Airbnb niż na booking.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 32
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone