Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
kendryk
zbanowany
Posty: 4
Dołączył(a): 01.08.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) kendryk » 01.08.2019 23:27

W zeszłym roku zarezerwowalem z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem nocleg nad Bałtykiem. Wszystkie powiadomienia z booking potwierdziły moją rezerwacje. Tuż przed ściągnięciem opłaty z karty kredytowej zadzwoniłem do właściciela (słaby był opis lokalu) czy jest tam możliwość zrobienia sobie np: herbaty albo kawy. Nie zamierzałem sobie tam gotowac. Okazało się, że gość nie ma nic wspolnego z bookingiem. Od dłuższego czasu prosił ich by zdjęli tę ofertę. Moja rezerwacja nie istnieje. Podjeżdzaja do niego goście i pokazują, ze maja rezerwacje i całują przysłowiową klamkę.
Dobrze, że zadzwoniłem. To tak ku przestrodze.
milosz78
Podróżnik
Posty: 21
Dołączył(a): 15.07.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) milosz78 » 02.08.2019 05:57

Może nie dokonuję rezerwacji raz na tydzień ale trochę już ich było. Z czymś takim nigdy się nie spotkałem .
piotrekbeti
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 544
Dołączył(a): 26.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrekbeti » 02.08.2019 21:56

Pewnie z 15 rezerwacji i o ile zdarza się że Janusz zaraz po anuluje bo niby za tanio wystawił i co mu zrobisz o tyle zazwyczaj zgodnie z opisem. Węgrzy mnie podpadli kilka razy. Bierz oferty z 9,0+ i nie będzie problemu
zgred66
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 02.04.2016
Booking.com vs Noclegi.pl i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) zgred66 » 04.08.2019 14:36

Dzień dobry.

Chciałem prosić o pomoc, czy może raczej radę.

Jadąc do Chorwacji planuje zatrzymać się na Węgrzech na nocowanie.

Wybraliśmy miejscowość Szombathely i apartamenty Rita.
Problem jest z .... rezerwacją, a konkretnie cenami.

I tak - mamy booking.com.
Cena za nocleg dla 5 osób i 2 dzieci - 731 zł (nie mogę niestety zamieścić linka).

Ta sama oferta na portalu noclegi.pl kosztuje prawie 200 zł mniej - a dokładnie 553 zł.

Czy ktoś korzystał z usług noclegi.pl?
Nie jest to tak znana strona jak booking dlatego wolę poznać opinię osób, które z tego korzystały.
No i czemu różnice w cenach są tak duże?
Czy może o czymś nie wiem i są jakieś "ukryte" opłaty?

A może znacie jakieś inne (tańsze) alternatywy?

Z góry dziękuję za pomoc.
piekara114
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 9997
Dołączył(a): 30.06.2010
Re: Booking.com vs Noclegi.pl i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) piekara114 » 04.08.2019 14:53

Każda platforma rezerwacyjna ma swoją marżę, i stąd różnica. Popatrz jeszcze na hotels.com czy zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
Poczytaj też o linkach promocyjnych, może coś trafisz: zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
kowcio
Podróżnik
Avatar użytkownika
Posty: 18
Dołączył(a): 11.07.2016
Re: Booking.com vs Noclegi.pl i inne

Nieprzeczytany postnapisał(a) kowcio » 04.08.2019 15:41

Ostatnio trafiłem na noclegi.pl na /- 20%/ ofertę a dokładnie w Heviz. Mam wrażenie, że na noclegi.pl a u Węgrów jest to szallasz.hu jest więcej ofert. Ja polecam.
el_guapo
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1372
Dołączył(a): 08.07.2003
[Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) el_guapo » 29.02.2020 19:19

Opowieść dedykuję wszystkim, hurraoptymistycznie nastawionym do booking.com

W październiku 2019 zarezerwowałem Apartament we Vrsarze dla 8 osób, dla uproszczenia:
- jakieś 100m od morza
- taras z widokiem na morze
- 4ry sypialnie
- wysoki standard
- cena ~6500zł

Rezerwacja potwierdzona przez booking.com, ja zadowolony że w październiku mam już apartament i nie muszę szukać.
Nadszedł styczeń 2020 i już miałem napisać do gospodarza, przywitać się i podpytać o detale, jednak ten mnie ubiegł.

W mailu gospodarz pisze do mnie, że nastąpił błąd w systemie rezerwacyjnym i cena apartamentu nie powinna wynosić 6500zł i - uwaga trzymajcie się - oczekuje ode mnie deklaracji czy dopłacę jeszcze 1000E do pobytu; nie 1000zł (to bym przełknął) ale 1000E.

Napisałem, że jest to problem pomiędzy nim a booking.com, że ja jestem klientem końcowym i niech rozwiążą między sobą problem "błędu w systemie rezerwacyjnym". Podobnego w treści maila wysłałem do booking.com i zaczęło się.

Bombardują mnie mailami (po 3 dziennie) zatytułowanymi "Reakcja z Twojej strony jest potrzebna", a w mailach przedstawiają alternatywne (w ich opinii) zakwaterowania. I tak parę alternatyw:
- 500m od morza (zamiast 100m) + przejście przez główną drogę);
- balkon o szerokości 1m zamiast tarasu jakieś 4mx4m;
- 2 oddzielne apartamenty typu studio (2+2 w jednym pomieszczeniu), zamiast 1 apartamentu z 4ma sypialniami;
- standard późny Tito;
- cena w okolicy 7500zł
- Vrsar

następna:

- 800m od morza
- parter, "taras" stanowi wylewka betonowa przed drzwiami wejściowymi - zero prywatności;
- apartament z 3ma sypialniami i 2ma kanapami w salonie;
- standard = brak standardu;
- cena 7200zł
- Tucepi

i kolejna:

- alternatywa o której niewiele mogę napisać, bo jest z Airbnb a te jak wiecie są skąpe w opisie, a lokalizacje tylko przybliżone

Po moim kolejnym mailu w stylu "to co proponujecie to nie alternatywa", "sprawdźcie gdzie i w jakim standardzie zarezerwowałem, zamiast podsyłać mi propozycje zakwaterowania nie spełniające najniższych standardów", aż po "nie zaśmiecajcie mi skrzynki" kiedy po raz kolejny dostałem "alternatywę" rodem z filmu "Hostel".

Kolejna propozycja polegała na zwrocie 365E od ceny, za którą sam sobie znajdę i zarezerwuję przez booking.com apartament, który mi będzie pasował. No to zarezerwowałem w moim budżecie w Pisaku. Napisałem maila do booking.com, że oczekuje zrealizowania ich propozycji i odjęcia od ceny rezerwacji równowartości 365E (i tak byłem w plecy w porównaniu z pierwszą rezerwacją z błędem w systemie...) na co booking.com:

"nie możemy od Pana rezerwacji odjąć kwoty 365E, bo jest ona w innym rejonie niż pierwotna rezerwacja". Przypominam, pierwotna rezerwacja (ta z "błędem w systemie...") to Vrsar, to co znalazłem samodzielnie i to co przynajmniej częściowo pokrywa się z rezerwacją z Vrsaru, to Pisak...a tymczasem sam booking.com jako alternatywy proponował mi Tucepi...czy oni są normalni??!!

Na dzień dzisiejszy zamierzam jak najbardziej uprzykrzyć życie i bookingowi i nieuczciwemu gospodarzowi, który chciał dodatkowe 1000E. Będę trzymał tę rezerwację do samego końca (opcja bezpłatnego odwołania chyba do sierpnia 2020) i zwolnię ją w ostatnim możliwym momencie. Po jej zwolnieniu, założę ponownie, ponownie potrzymam tyle ile będzie ona bezpłatna.


W tak zwanym międzyczasie były Ferie Zimowe 2020
Wybrałem przez booking.com hotel w Wiśle. Przy rezerwacji były 2 opcję: "zapłać w obiekcie" i "zapłać kartą teraz" - wybrałem tę pierwszą. Przy rozliczaniu pobytu Pani w recepcji informuje mnie, że musi sprawdzić czy pobyt nie jest już opłacony, bo ma kilka maili od booking.com dot. tej rezerwacji.

Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.
piotrekbeti
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 544
Dołączył(a): 26.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotrekbeti » 29.02.2020 22:17

Jak najbardziej popieram opcje blokowania terminu pazernego Janusza. Nie dość że zarabia za dużo to jeszcze naciąga gdy może. Sam tak robię gdy mogę i wystawiam negatywa na Apartman
ZytaS
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1023
Dołączył(a): 08.01.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) ZytaS » 29.02.2020 22:59

piotrekbeti napisał(a):Jak najbardziej popieram opcje blokowania terminu pazernego Janusza. Nie dość że zarabia za dużo to jeszcze naciąga gdy może. Sam tak robię gdy mogę i wystawiam negatywa na Apartman

Co to znaczy zarabia za dużo? zarezerwowanie apartamentu to rodzaj umowy, nikt niczego nikomu nie narzuca... A już negatywy to dopiero specjalność "Januszy" :roll: :evil:
marekkowalak
Croentuzjasta
Posty: 258
Dołączył(a): 13.05.2019
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 29.02.2020 23:21

el_guapo napisał(a):Wybrałem przez booking.com hotel w Wiśle. Przy rezerwacji były 2 opcję: "zapłać w obiekcie" i "zapłać kartą teraz" - wybrałem tę pierwszą. Przy rozliczaniu pobytu Pani w recepcji informuje mnie, że musi sprawdzić czy pobyt nie jest już opłacony, bo ma kilka maili od booking.com dot. tej rezerwacji.

Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.



Bo booking zawsze, niezależnie od opcji płatności", wstępnie blokuje środki na karcie kredytowej - tak dla zabezpieczenia. Przynajmniej kiedyś tak było, bo od kilku lat przerzuciłem się na Airbnb.
robertms
zbanowany
Posty: 421
Dołączył(a): 24.03.2006
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) robertms » 29.02.2020 23:30

marekkowalak napisał(a):
el_guapo napisał(a):Wybrałem przez booking.com hotel w Wiśle. Przy rezerwacji były 2 opcję: "zapłać w obiekcie" i "zapłać kartą teraz" - wybrałem tę pierwszą. Przy rozliczaniu pobytu Pani w recepcji informuje mnie, że musi sprawdzić czy pobyt nie jest już opłacony, bo ma kilka maili od booking.com dot. tej rezerwacji.

Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.



Bo booking zawsze, niezależnie od opcji płatności", wstępnie blokuje środki na karcie kredytowej - tak dla zabezpieczenia. Przynajmniej kiedyś tak było, bo od kilku lat przerzuciłem się na Airbnb.


A co to te "booking-i..." & "atmoBNB-i"..., e?
Warto...?
walp
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 12328
Dołączył(a): 22.12.2008
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) walp » 29.02.2020 23:57

el_guapo napisał(a):Okazuje się, że pomimo wybrania opcji "zapłać w obiekcie", booking.com kilkukrotnie próbował obciążyć moją kartę (to karta pre-paid, aktualnie bez $$$) - to po raz kolejny pokazuje, że booking.com próbuje sobie pogrywać z danymi klientów i ich kart, pomimo wybrania przez klienta innej opcji płatności.

Wynika to z regulaminu. Booking blokuje środki na karcie na wypadek gdybyś nie pojawił się w obiekcie i nie odwołał wcześniej rezerwacji.
robertms napisał(a):A co to te "booking-i..." & "atmoBNB-i"..., e?
Warto...?

Pierwsze pytanie rozumiem, że to żart. Na drugie odpowiadam: warto.
marze_na
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 6480
Dołączył(a): 12.08.2010
Re: [Booking] Nie będzie różowo

Nieprzeczytany postnapisał(a) marze_na » 01.03.2020 00:29

walp napisał(a):
robertms napisał(a):A co to te "booking-i..." & "atmoBNB-i"..., e?
Warto...?

Pierwsze pytanie rozumiem, że to żart. Na drugie odpowiadam: warto.

Zdecydowanie warto!
Na krótkie pobyty nawet nie szukam noclegów nigdzie indziej niż na booking.com.
Spojrzałam na swoją historię rezerwacji:
2016 rok - 18 różnych rezerwacji,
2017 - 11
2018 - 13
2019 - 14
Tylko w jednym przypadku był problem, bo właściciel B&B w Ragusie odwołał nam nocleg na dzień przed przyjazdem. Booking zaproponował inną miejscówkę - droższą, ale potem zwrócił nam na konto różnicę w cenie noclegu.
Największa zaleta to dla mnie brak konieczności przelewania zaliczek, bo portal sam obciąża kartę i opcja rezerwacji z możliwością bezpłatnego odwołania.
marekkowalak
Croentuzjasta
Posty: 258
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 01.03.2020 00:39

Potwierdzam: warto zarówno na Booking, jak i na Airbnb.

Booking ma taką zaletę, że podaje dokładny adres zakwaterowania jeszcze przed dokonaniem rezerwacji, Airbnb podaje tylko przybliżoną lokalizację - plus/minus 400-500 m.

Airbnb ma taką zaletę, że jest tańsze. Dokładnie te same apartamenty na obu tych platformach potrafią się różnić nawet o 30% (sprawdzone na własnej skórze w Sarajevie, gdzie w ubiegłym roku przez Airbnb zarezerwowałem apartament za 240zł - ten sam na Booking kosztował 350zł).

Poza tym wygoda, bezpieczeństwo - porównywalne. Mnie bardziej pasuje Airbnb, ale co kto woli.
marze_na
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 6480
Dołączył(a): 12.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) marze_na » 01.03.2020 00:45

marekkowalak napisał(a):Airbnb ma taką zaletę, że jest tańsze. Dokładnie te same apartamenty na obu tych platformach potrafią się różnić nawet o 30% (sprawdzone na własnej skórze w Sarajevie, gdzie w ubiegłym roku przez Airbnb zarezerwowałem apartament za 240zł - ten sam na Booking kosztował 350zł).

Robiłam kiedyś przymiarki do Airbnb, ale w kwestii porównań cen na obu platformach miałam zupełnie odwrotnie :D . Te same apartamenty na Algarve w Portugalii i we Florencji dużo drożej wychodziły na Airbnb niż na booking.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 32
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019