anthony1981 napisał(a): ale wyszukiwanie pokoju na portalu a następnie prywatny kontakt żeby taniej to już jest typowe polskie cwaniactwo i oszustwo.
justin_case napisał(a):Odwołałem całość tej rezerwacji, a booking, teoretycznie za zgodą właściciela, zwrócił całość pieniędzy, ale nie lubię takiego cwaniakowania.
anthony1981 napisał(a):Bezpieczeństwo również, jak wspomniał kolega wyżej, ale wyszukiwanie pokoju na portalu a następnie prywatny kontakt żeby taniej to już jest typowe polskie cwaniactwo i oszustwo. Jak nie zamierzasz rezerwować przez Booking to nie korzystaj z usług proste, inaczej zapłać to "frycowe", że portal umożliwił Ci znalezienie komfortowego pokoju.
Pozdrawiam
Spotkałam się, ale we Włoszech. A dokładnie opłata za udostępnienie pościeli (obleczek, poszew różnie jest to zwane) i za sprzątanie końcowe po wymeldowaniu.empire13 napisał(a):
Natomiast zastanawia mnie ta opłata za sprzątanie i zmianę pościeli. Spotkał się ktoś z taką opłatą?
piekara114 napisał(a):Spotkałam się, ale we Włoszech. A dokładnie opłata za udostępnienie pościeli (obleczek, poszew różnie jest to zwane) i za sprzątanie końcowe po wymeldowaniu.empire13 napisał(a):
Natomiast zastanawia mnie ta opłata za sprzątanie i zmianę pościeli. Spotkał się ktoś z taką opłatą?
Czy będę musiał zapłacić coś dodatkowo po przyjeździe?
Czasem konieczne jest opłacenie podatku po przyjeździe. Jeśli tak jest, kwota podatku jest określona przed dokonaniem rezerwacji i zawarta jest również w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji. Jeśli takiej informacji nie ma, nie należy nic płacić po przyjeździe.
Jeśli obiekt poprosi o opłatę, która według Ciebie nie powinna być wymagana, przejdź do Centrum pomocy, aby uzyskać wsparcie.
stachan napisał(a):Ja uważam, że musisz to wyjaśnić przed przyjazdem, gdyż wszelkie dodatkowe opłaty powinny być ujęte w ogłoszeniu oferty. Co prawda możesz się potem odwoływać, ale...Czy będę musiał zapłacić coś dodatkowo po przyjeździe?
Czasem konieczne jest opłacenie podatku po przyjeździe. Jeśli tak jest, kwota podatku jest określona przed dokonaniem rezerwacji i zawarta jest również w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji. Jeśli takiej informacji nie ma, nie należy nic płacić po przyjeździe.
Jeśli obiekt poprosi o opłatę, która według Ciebie nie powinna być wymagana, przejdź do Centrum pomocy, aby uzyskać wsparcie.
Za chwilę dowiesz się, że klimatyzacja też jest płatna. Dodatkowe klucze również. A wodę możesz spuszczać tylko 3 razy dziennie...
Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje