Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Przekonać nieprzekonane, czyli sv.Jure :)

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
jak501
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 200
Dołączył(a): 09.06.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) jak501 » 23.07.2010 14:09

Interseal napisał(a):Nie mam pojęcia czy to zły, czy dobry pomysł. W życiu nie prowadziłem samodzielnie żadnego jednośladu. Nie znam się na tym.

Bardziej zastanawia mnie 30 osób w jednym domku. :)

Pozdrawiam.


Haha bardzo dobre pytanie ale najpierw sprostuje ten domek to taki budyneczek w którym jest 10 apartamencików, te 4 osobowe są dwupokojowe, każdy ma swój aneks kuchenny łazienkę domek jest nowiutki używany jakieś 4 latka, każdy ma swój albo balkonik albo dość przyzwoity taras a na samej górze jest ogromny taras gdzie odbywają się wieczorne imprezki podlewane wiesz czym, oczywiście we współudziale gospodarza z jego małżonką, tak że bez obaw jest luzik
Pasjonat Chorwacji
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 894
Dołączył(a): 25.01.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Pasjonat Chorwacji » 10.02.2012 14:45

W tym roku mam zamiar wjechac na Sv. Jure. Napiszcie mi proszę (bo na mapach oznaczenie raczej beznadziejne - znalazłem tylko coś na www.openstreetmap.org) czy wjazd na ta sławną wązką dróżkę jest od Podgory (Susvid) czy od strony Makarskiej też jest wjazd?
Pewnie dla bywalców to będzie głupie pytanie, ale nie znalazłem na naszym forum odpowiedzi na to pytanie.
typ
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 933
Dołączył(a): 27.03.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) typ » 10.02.2012 14:58