Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

DZIWNA PARA-PRIMOŠTEN I SUTIVAN 2018

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Katerina
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 5003
Dołączył(a): 18.08.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) Katerina » 14.01.2019 10:15

Melduję, że jestem i zaczynam nadrabiać zaległości w relacji :papa:
travel
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2503
Dołączył(a): 20.11.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) travel » 14.01.2019 14:10

Malen napisał(a):Iza, piękne te twoje zdjęcia. Nie znam się zupełnie na fotografii, ale znajdujesz szczegóły, które nadają zdjęciu taki wyjatkowy klimat. To chyba kwestia jakiejś wrażliwości w oku. :D

Dzięki :smo:

Malen napisał(a):Ten fragment plaży pod "pomarańczowym" klifem bardzo ciekawy. Szkoda, że sporo ludzi.

Plaża jest bardzo ładna, ale nie spodziewałam się ,że w połowie września będzie tu tyle ludzi 8O

Malen napisał(a):Jak porównujesz Sutivan do Bolu?

Bol jest bardzo znaną i popularną miejscowością , dlatego jest tu tyle ludzi.
Jak dla mnie stanowczo za dużo. A przy tym nie jest aż tak atrakcyjny jak np.Dubrovnik czy Hvar żebym mogła to tolerować.

Sutivan to spokojne i klimatyczne miasteczko z ładnymi uliczkami. Ma piękne niezatłoczone plaże w zasięgu pieszego spaceru.
Lecz dla ludzi szukających wakacyjnych rozrywek jest za spokojne. :papa:

Katerina napisał(a):Melduję, że jestem i zaczynam nadrabiać zaległości w relacji :papa:


No nareszcie :!: Bo już zaczynałam się martwić ,że coś Ci się stało :papa:
travel
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2503
Dołączył(a): 20.11.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) travel » 24.01.2019 23:29

Dzień dwunasty

Wstaję rano i znów widzę słońce :roll: