Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Korki po drodze nad Adriatyk i jak ich uniknąć...

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
endryu
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1344
Dołączył(a): 10.01.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) endryu » 18.05.2018 20:16

stranger24 napisał(a):No właśnie pytanie odnośnie trasy. Czy z Dolnego Śląska jest sens jechać przez Węgry? Nie chodzi mi koszta. Kupno winiety na Słowenię nie stanowi dla mnie problemu. Jestem jedynym kierowcą i zawsze robię tą trasę sam więc wybieram sugerując się google i garminem jako trasa najszybszą Czechy, Austria, Słowenia, Cro(okolice Sibenika)
Ważnym czynnikiem jest pora dnia wyjazdu. Jeżeli nie ma przeciwwskazań na jazdę nocną korzystnie jest wyjechać np. wczesnym wieczorem. Ja w ten sposób jeżdżę jako jeden kierowca i wczesnym rankiem po wjechaniu do Chorwacji za Lučko robię dłuższą przerwę. Omijam wtedy duże natężenie ruchu w okolicach Wiednia. W Czechach od wielu lat na różnych odcinkach są remonty i tempo jazdy jest podobne-płynne. Pomijam zdarzenia-wypadki bo to może być wszędzie. Trasa przez CZ-A-SLO-HR.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 18.05.2018 20:33

manek-rz napisał(a):
W.W. napisał(a):Ja w tym roku jadę przez Słowacja i Węgry i problem ostrzegania przed fotoradarami, rejestratorów, CB i objazdów kawałka autostrady w Słowenii - po prostu nie istnieje. :D