Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rezerwacja poprzez booking.com

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
SYLWKA_2014
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 262
Dołączył(a): 28.08.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) SYLWKA_2014 » 27.11.2015 15:10

travel napisał(a):Korzystam ze strony booking od 2 lat - 6 rezerwacji na dłuższe i krótsze pobyty i nigdy się nie zawiodłam.

Piszecie ,że nie raz oferta przez booking jest droższa od tej oferowanej bezpośrednio od właściciela.

No jasne ,że będzie droższa bo:

1.Booking pobiera swoją prowizję

2. Wiele ofert ma możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji i nie trzeba wpłacać żadnej zaliczki - spróbujcie
coś zarezerwować bezpośrednio u właściciela nie wpłacając zaliczki.

Rezerwuję tylko te oferty gdzie nie trzeba wpłacać zaliczki i jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji np. 7 lub 14 dni przed przyjazdem.

W ten sposób mam zarezerwowane noclegi na przyszłoroczne wakacje w kilku miejscach w tym samym terminie.

Miesiąc przed wyjazdem wybiorę te najbardziej mi pasujące ( przez te 10 miesięcy może się coś zmienić) a resztę odwołam bezpłatnie.

KARTA KREDYTOWA - w zależności od tego co pisze na stronie rezerwacji:

- podanie danych karty może być niepotrzebne
- podajesz dane karty a po upływie terminu bezpłatnego odwołania są blokowane środki , ale płacisz na
miejscu, a środki na karcie są odblokowywane po kilku dniach
- podobna sytuacja jak wyżej , tylko nie płacisz na miejscu a ściągają ci opłatę z karty ( w ten sposób
płaciłam za pobyt w domku na kempingu Aqua Camp Porton Biondi w Rovinju )

Generalnie lepiej mieć kartę kredytową , bo jest dużo takich ofert gdzie tego wymagają.

W sumie się nie dziwię , bo jak się nie przyjedzie to właściciel ma zabezpieczenie i może pobrać opłatę np.za 1 noc .



Większość to prawda - z booking,
ale chwalenie się, że zablokowałaś wynajmującym i innym turystom kwatery - trochę słabo :? . Rozumiem, że może zmienić się termin, jakiś poślizg, nieoczekiwane wydarzenie. Ale, że sobie zablokuję bo się namyślę gdzie mi bardziej się spodoba...Może jestem innej daty (choć nie sądzę), ale wydawało mi się, że uczciwość nie na tym polega. Czy chciałabyś znaleźć się w podobnej sytuacji na miejscu osoby wynajmującej? Ja osobiście bardzo się dziwiłam szukając w październiku brak wolnych terminów, ale jeśli część turystów jest tak "sprytna" to wszystko tłumaczy.
akwarysta6
Odkrywca
Posty: 77
Dołączył(a): 14.01.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) akwarysta6 » 27.11.2015 21:22

A ja zawsze apartamenty rezerwują przez booking.com. Zawsze mnie wychodzi taniej niż na innych portalach mniej sprawdzonych. Pozdrawiam.
johny2007
Podróżnik
Posty: 16
Dołączył(a): 11.11.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) johny2007 » 27.11.2015 22:21

po tych opiniach nie wiem czy lepiej w ciemno jechac czy zarezerwowac przez ta strone, boje sie jakis chaczyków
travel
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2503
Dołączył(a): 20.11.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) travel » 27.11.2015 23:17

SYLWKA_2014 napisał(a):
travel napisał(a):Korzystam ze strony booking od 2 lat - 6 rezerwacji na dłuższe i krótsze pobyty i nigdy się nie zawiodłam.

Piszecie ,że nie raz oferta przez booking jest droższa od tej oferowanej bezpośrednio od właściciela.

No jasne ,że będzie droższa bo:

1.Booking pobiera swoją prowizję

2. Wiele ofert ma możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji i nie trzeba wpłacać żadnej zaliczki - spróbujcie
coś zarezerwować bezpośrednio u właściciela nie wpłacając zaliczki.

Rezerwuję tylko te oferty gdzie nie trzeba wpłacać zaliczki i jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji np. 7 lub 14 dni przed przyjazdem.

W ten sposób mam zarezerwowane noclegi na przyszłoroczne wakacje w kilku miejscach w tym samym terminie.

Miesiąc przed wyjazdem wybiorę te najbardziej mi pasujące ( przez te 10 miesięcy może się coś zmienić) a resztę odwołam bezpłatnie.

KARTA KREDYTOWA - w zależności od tego co pisze na stronie rezerwacji:

- podanie danych karty może być niepotrzebne
- podajesz dane karty a po upływie terminu bezpłatnego odwołania są blokowane środki , ale płacisz na
miejscu, a środki na karcie są odblokowywane po kilku dniach
- podobna sytuacja jak wyżej , tylko nie płacisz na miejscu a ściągają ci opłatę z karty ( w ten sposób
płaciłam za pobyt w domku na kempingu Aqua Camp Porton Biondi w Rovinju )

Generalnie lepiej mieć kartę kredytową , bo jest dużo takich ofert gdzie tego wymagają.

W sumie się nie dziwię , bo jak się nie przyjedzie to właściciel ma zabezpieczenie i może pobrać opłatę np.za 1 noc .



Większość to prawda - z booking,
ale chwalenie się, że zablokowałaś wynajmującym i innym turystom kwatery - trochę słabo :? . Rozumiem, że może zmienić się termin, jakiś poślizg, nieoczekiwane wydarzenie. Ale, że sobie zablokuję bo się namyślę gdzie mi bardziej się spodoba...Może jestem innej daty (choć nie sądzę), ale wydawało mi się, że uczciwość nie na tym polega. Czy chciałabyś znaleźć się w podobnej sytuacji na miejscu osoby wynajmującej? Ja osobiście bardzo się dziwiłam szukając w październiku brak wolnych terminów, ale jeśli część turystów jest tak "sprytna" to wszystko tłumaczy.


Ja szukałam już we wrześniu 2015 na wrzesień 2016r i 70% kwater było zarezerwowanych ,więc myślę, że inni też rezerwują szybko najlepsze i tańsze miejsca , a potem wybierają najlepsze.

I nic nie blokuję , bo jak wcześniej zrezygnuję to te miejsca będą do wynajęcia.

W 2014r kilka dni przed wyjazdem rezerwowałam przez booking apartament w Dubrowniku i wybór był spory.

Życzę cierpliwości w poszukiwaniach :mrgreen:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 27.11.2015 23:32

Jeśli właściciel udostępnia poprzez np. booking swoje lokale to ma możliwość narzucenia swoich warunków rezerwacji. Jeśli godzi się na bezpłatną rezygnację to jest to jego wybór. Nie widzę powodów aby z tej możliwości nie korzystać jeśli mam taką chęć.

I nie jest prawdą, że nie ma już wolnych miejsc na przyszłe wakacje np. w październiku, bo "cwaniaki" porezerwowały po kilka lokalizacji. Większość właścicieli lokali po prostu tak wcześnie nie ma wystawionych bądź skalkulowanych ofert dla pośredników.
SYLWKA_2014
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 262
Dołączył(a): 28.08.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) SYLWKA_2014 » 28.11.2015 01:56

bigredone napisał(a):Jeśli właściciel udostępnia poprzez np. booking swoje lokale to ma możliwość narzucenia swoich warunków rezerwacji. Jeśli godzi się na bezpłatną rezygnację to jest to jego wybór. Nie widzę powodów aby z tej możliwości nie korzystać jeśli mam taką chęć.

I nie jest prawdą, że nie ma już wolnych miejsc na przyszłe wakacje np. w październiku, bo "cwaniaki" porezerwowały po kilka lokalizacji. Większość właścicieli lokali po prostu tak wcześnie nie ma wystawionych bądź skalkulowanych ofert dla pośredników.



W październiku szukałam terminów na wakacje, a nie na październik :roll: - w październiku można jechać i w ciemno. Nie jest "cwaniactwem" wcześniejsza rezerwacja - czytaj ze zrozumieniem.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 28.11.2015 11:15

Bezplatne odwolanie rezerwacji kosztuje
Placac od razu zaoszczedzi sie sporo
Np. za hotel srednio 60 euro za noc
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 28.11.2015 12:54

bigredone napisał(a):Jeśli właściciel udostępnia poprzez np. booking swoje lokale to ma możliwość narzucenia swoich warunków rezerwacji. Jeśli godzi się na bezpłatną rezygnację to jest to jego wybór. Nie widzę powodów aby z tej możliwości nie korzystać jeśli mam taką chęć.

.



Godzi się na bezpłatną rezygnację, bo klient wybierający taką opcję płaci więcej.
Np. pokój ze śniadaniem w hotelu trzygwiazdkowym bez możliwości bezpłatnej rezerwacji, opłacony z góry, kosztuje 218 euro. Ten sam z opcją bezpłatnej rezygnacji kosztuje 281 euro.
Czy brak zdecydowania i strach przed ryzykiem są warte 63 euro :?:
Ponadto sporo hoteli broni się przed bojaźliwymi i niezdecydowanymi blokowaniem środków na karcie już tydzień przed terminem rezerwacji. Tacy klienci to tylko kłopot.
Jeśli planuję podróż, to jestem zdecydowany, gdzie jadę, kiedy jadę, gdzie śpię i działam według planu. Ryzyka się do końca nie przewidzi, takie jest życie.
Krzychooo
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2909
Dołączył(a): 19.04.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Krzychooo » 28.11.2015 13:09

Hagen napisał(a):
Godzi się na bezpłatną rezygnację, bo klient wybierający taką opcję płaci więcej.
Np. pokój ze śniadaniem w hotelu trzygwiazdkowym bez możliwości bezpłatnej rezerwacji, opłacony z góry, kosztuje 218 euro. Ten sam z opcją bezpłatnej rezygnacji kosztuje 281 euro.
Czy brak zdecydowania i strach przed ryzykiem są warte 63 euro :?:


Przecież nie chodzi wyłącznie o brak zdecydowania. Kiedy rezerwujesz z dużym wyprzedzeniem, musisz się niestety liczyć z tym, że w międzyczasie wydarzy się coś, co uniemożliwi podróż (choroba, rozbicie auta czy inne zdarzenie losowe). W takim przypadku opcja bezpłatnej rezygnacji jest niezwykle przydatna.

Poza tym te różnice cenowe... Dużo hoteli/hosteli udostępnia wyłącznie pokoje z opcją bezpłatnej rezygnacji, w innych ta opcja kosztuje np. 2-5 euro za pokój.
travel
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2503
Dołączył(a): 20.11.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) travel » 29.11.2015 17:54

Krzychooo napisał(a):
Przecież nie chodzi wyłącznie o brak zdecydowania. Kiedy rezerwujesz z dużym wyprzedzeniem, musisz się niestety liczyć z tym, że w międzyczasie wydarzy się coś, co uniemożliwi podróż (choroba, rozbicie auta czy inne zdarzenie losowe). W takim przypadku opcja bezpłatnej rezygnacji jest niezwykle przydatna.

Poza tym te różnice cenowe... Dużo hoteli/hosteli udostępnia wyłącznie pokoje z opcją bezpłatnej rezygnacji, w innych ta opcja kosztuje np. 2-5 euro za pokój.


No właśnie ,różnica 60euro w cenie to może za 2 tygodnie pobytu.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 29.11.2015 21:46

Za 2 tygodnie pobytu, w zasadzie już za 1 tydzień pobytu,
zdecydowanie opłaca się negocjować bezpośrednio z właścicielem kwatery rabat, a nie rezerwować przez booking. :roll:

Booking ma wyższe ceny przy dłuższych pobytach nie ze złośliwości, tylko po prostu właściciel kwatery zgłaszając ją do booking i licząc się z tym, że turysta będzie u niego 1-2 noce, musi uwzględnić, że będzie miał "dziury" w kalendarzu :roll:
A ryzyko bezpłatnego anulowania rezerwacji przez klienta też musi sobie wkalkulować, no i prowizję dla booking :roll:
travel
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2503
Dołączył(a): 20.11.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) travel » 29.11.2015 22:07

Ja tam wolę rezerwować przez booking. Może jest drożej ,ale wygodniej i prościej.
MastaBean
Turysta
Posty: 11
Dołączył(a): 18.07.2015
Rezerwacja przez Booking a (nieuczciwy?) gospodarz

Nieprzeczytany postnapisał(a) MastaBean » 01.04.2016 21:52

Witam,

robiłem rezerwację siedmioosobowego apartamentu w lutym. Zadowolony, że nocleg jest już załatwiony zacząłem przygotowania do wyjazdu. Dziś dostałem maila od gospodarza, że apartament jest już zarezerwowany i zaczął tłumaczyć problemami z protokołami internetowymi (dobrze, że nie plamami na Słońcu). Zaproponował mi zamianę na sześcioosobowy ale to mnie nie urządza. Pierwsze co mi przyszło na myśl to czy nie gość nie robi sobie żartów na 1 kwietnia. Czekam obecnie na jego odpowiedź.

Moje pytanie dotyczy tego, czy spotkaliście się już kiedyś z taką sytuacją? Co doradzacie zrobić?
FUX
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13020
Dołączył(a): 14.05.2005
Re: Rezerwacja przez Booking a (nieuczciwy?) gospodarz

Nieprzeczytany postnapisał(a) FUX » 02.04.2016 08:35

Reklamować u operatora portalu booking.com
yzedef
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2975
Dołączył(a): 09.06.2013
Re: Rezerwacja przez Booking a (nieuczciwy?) gospodarz

Nieprzeczytany postnapisał(a) yzedef » 02.04.2016 10:23

Niestety na bookingu się nie znam bo nie używam :). Jednak rok temu miałem przeciwstawną sytuację, rezerwację robiłem we wrześniu jak zawsze, wszzystko było ok aż do wiosny... dostaje info od gospodyni że jej mąż przez niewiedzę nałożył ostatni dzień naszego pobytu z inną rezerwacją na moje pytania to niech zmienią tamtą rezerwację co to za problem dostałem odpowiedź że nie ma szans że to przez booking że opłacone itp. i to ja musiałem ustąpić, oczywiście dostałem z tego tytułu rabat i gratisowy dzień dłużej tak więc wyszedłem na swoje i nie był to dla mnie kłopot. Z tego co pisała gospodyni to nie miała żadnego ruchu z tym bookingiem (nie znam się więc nie wiem czy to prawda?), inna sprawa że ta ekipa od rezerwacji co przyjechała po mnie to była grupa Polaków w dodatku bardzo roszczeniowa :/. Tak jak Fux pisze zgłaszaj do bookinga i nie odpuszczaj bo trochę cię wystawił bo teraz jest już trudniej znaleźć coś ciekawszego...
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Rezerwacja poprzez booking.com - strona 8
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone