I tak jak piszą poprzednicy nie odpuszczaj
.png)
.png)
FUX napisał(a):Reklamować u operatora portalu booking.com
Do I look I'm joking? Is this a fun page?You can cancle my booking 15 days before coming.I'm canceling you this one 4 months before your arrival.
.png)
.png)
.png)
.png)
marcin_nr napisał(a):Witam,
Zwracam się Was z zapytaniem o nieuczciwe moim zdaniem praktyki na booking...
Zarezerwowaliśmy z znajomymi po jednym hotelu w Podstranie na lipiec bez karty i z możliwością odmówienia rezerwacji na 2 tygodnie przed - co z resztą było w ofercie na tejże stronie. W obu przypadkach dostaliśmy po paru godzinach informacje o konieczności dokonania wpłaty w wysokości 30% bo w przeciwnym przypadku rezerwacja przepadnie.
I tu moje pytanie czy mogą tak zrobić skoro ja mam inne prawa przysługujące mi z tytułu zamówienia??
Nie chce zaczynać z Chorwatami i nie wiem czy nie rozwiązywać sprawy przez booking bo to jest nie fair...
Mieliście podobne przypadki???
.png)
Joowii86 napisał(a):Witam. W maju dokonałam rezerwacji w pensjonacie w Chorwacji za pośrednictwem Booking. Zapomniałam odwołać rezerwację. Płatność miała być gotówkowa na miejscu. Nie podawałam numerów karty kredytowej. Szczegóły rezerwacji: "Przedpłata : Obiekt obciąży Gościa opłatą za cały zarezerwowany pobyt co najmniej 14 dni przed datą przyjazdu. Koszt anulowania rezerwacji: do 22 lipca 2016 23:59 [Podstrana] : € 0 od 23 lipca 2016 00:00 [Podstrana] : € 679" I kolejne" W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie obiekt obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt." Proszę o pomoc. Czy zostaną wobec mnie wyciągnięte konsekwencje finansowe- typu wezwanie do zapłaty itp? Koszty są ogromne i bardzo się martwię.
bigredone napisał(a):Joowii86 napisał(a):Witam. W maju dokonałam rezerwacji w pensjonacie w Chorwacji za pośrednictwem Booking. Zapomniałam odwołać rezerwację. Płatność miała być gotówkowa na miejscu. Nie podawałam numerów karty kredytowej. Szczegóły rezerwacji: "Przedpłata : Obiekt obciąży Gościa opłatą za cały zarezerwowany pobyt co najmniej 14 dni przed datą przyjazdu. Koszt anulowania rezerwacji: do 22 lipca 2016 23:59 [Podstrana] : € 0 od 23 lipca 2016 00:00 [Podstrana] : € 679" I kolejne" W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie obiekt obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt." Proszę o pomoc. Czy zostaną wobec mnie wyciągnięte konsekwencje finansowe- typu wezwanie do zapłaty itp? Koszty są ogromne i bardzo się martwię.
Jest prawdopodobne, że obiekt nie bedzie domagał się zapłaty. No chyba, że już się domagał.
.png)
.png)
Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje
