Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pływanie pontonem w Chorwacji

Piaszczyste plaże? To w Chorwacji jednak rzadkość. Ale może są tacy, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą na ten temat. Potrzebujesz łagodnego zejścia do morza? A może lubisz nurkować czy wędkować? Chcesz wypożyczyć łódkę i poznać Chorwację od strony morza? Albo masz skuter wodny i chcesz go zabrać?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
panadol79
Globtroter

Postnapisał(a) panadol79 » 15.10.2016 19:39

Napewno przetestuje na wiosne gdzies w okolicy. W tym roku bylem autem w Kastel Stafilic https://goo.gl/maps/nwLK9T5Juir i jestem coprawda laikiem ale wydaje mi sie ze tez nawet taka pierdulka bym poplywal po okolicy wiekszosc dni. Zestaw zajmuje malo miejsca i kg wiec zawsze go gdzies wcisne. W okolicy wynajmowali male lodki z silnikiem 6km. Tak sobie mysle ze jakby sie uprzec to w sumie nawet do samolotu taki dodatkowy bagaz 22kg moglbym zabrac ? :) Z silnikiem pomimo malej wagi(14kg) chyba to jednak nie przejdzie.
Powiedzcie jeszcze - kombinuje ze jak juz bede kupowal sklejke na te 2 brakujace deski moze kupic jej wiecej i zrobic druga wersje z sztywna podloga w jednym kawalku cos jak tutaj : http://www.forumsumowe.pl/t-przerobka_p ... rowstart=0 ?
Czy przy takim malenstwu to raczej nie ma sensu ? czy "stabilnosc" sie poprawi a "predkosc" moze wzorsnie o kilka km/h ? :)
markiz17
Croentuzjasta

Postnapisał(a) markiz17 » 16.10.2016 20:25