Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Jaką cyfrówke wybrac?

Rozmowy na tematy fotograficzne. Porady odnośnie techniki fotografowania, wyboru sprzętu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Daniellos76
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 301
Dołączył(a): 16.09.2006
Jaką cyfrówke wybrac?

Nieprzeczytany postnapisał(a) Daniellos76 » 04.02.2010 20:46

Witam chcialbym kupic aparat do 1500 zl, zastanawialem sie czy lustrzanka czy cyfrowka. Z racji ze nie jestem jakims super profesjonalista a aparatu bede uzywal glownie do uwieczniania krajobrazow, zdjec rodzinnych itp, dodatkowo interesuje mnie opcja krecenia filmikow, postanowile skupic sie na cyfrowkach. Znalazlem cos takiego

http://www.e-fotojoker.pl/product/18210

Prosze o porade czy warto za ta cene, czy moze ktos ma ten aparacik?? Dodam ze zalezy mi na Canonie, jednego juz mialem i bylem bardzo zadowolony.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 04.02.2010 20:59

Daniellos76 napisał(a):zastanawialem sie czy lustrzanka czy cyfrowka....

Mając taki dylemat odpowiedz sobie na pytanie czy masz zamiar zapomnieć o fotografowaniu w trybie AUTO.
Jak nie to odpuść lustro bo narobisz sobie tylko kłopotu.
Lustro to wór bez dna - w kompakcie kupisz kartę, pokrowiec, akumulatory i po wydatkach.
W lustrze - zakup szkieł, filtrów i masa innych rzeczy. Na dodatek trzeba to wszystko na wyjeżdzie taszczyć ze soba a troche to waży.
Dodatkowo jak wyżej pisałem - fotografowanie lustrem w trybie AUTO to nieporozumienie - szkoda kasy.
Jak masz zamiar robić okazjonalne fotki krajobrazowo-rodzinne to pozostań przy kompakcie - tego Canona nie znam ale generalnie (moim zdaniem) Canony mają fajne oprogramowanie i dla celów amatorskich robia ładne, w sensie technicznym, zdjęcia.
Jurek
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3965