Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Trasa Wrocław - Plitvickie Jeziora

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
suomif
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) suomif » 11.07.2007 10:34

Witam

Myślałem, ze wiem jak jechać, ale im dłuzej studiuję to forum to coraz więcej mam wątpliwości, mnóstwo ludiz się udziela ( i z ato im chwała ), ale taki jest miszmasz, że się pogubiłem.
Więc zadam swoje pytania moze ktoś sie ulituje i coś konkretnie dla mnie podeśle.

Dane:
Wyruszam z Wrocławia 25.07.2007 o 7.00 chciałbym dotrzeć do Plitvic ok 20.00

Pytania:
1. Jaka najlepsza trasa (najszybsza)?
2. Czy winieta w Czechach kupiona na miesiąc będzie ważna tylko na lipiec czy od daty do daty?
3. Gdzie najlepiej tankować?

z góry wielkie dzięki
lechupe
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) lechupe » 17.07.2007 19:00

najszybsza trasa to wielokrotnie opisywana przez Boboszów, Olomuniec, Brno , Wieden (ew Bratyslawa). Zwlaszcza w srodku tygodnia.

Od 7 do 20, to jeszcze po drodze mozesz wpasc do kina na 2 seanse :-)

winietki w Czechach (jak zreszta wszedzie) sa wazne od daty do daty.
Winieta na miesiac jest drozsza niz 2 na tydzien.

Ceny benzyny sa zblizone na calej trasie (tak jak w PL)
suomif
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) suomif » 17.07.2007 23:58

Dzieki za info, pocieszyłeś mnie tym że zdąze spokojnie, bo wiele osób mówi , ze nie mam najmniejszych szans.

Bratysława hm, ale to kolejny kraj kolejna winieta, a z Brna na Wiedeń jest autostrada?
danzagster
Turysta