Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Urlop 2013

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
enussss
Turysta
Posty: 11
Dołączył(a): 06.05.2012
Urlop 2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) enussss » 22.11.2012 18:30

Witam, planuje urlop w Chorwacji ze swoimi znajomymi. Bedziemy jechac pod namioty. Bylem w chorwacji juz 4 razy ale to za dzieciaka i ceny sie pewnie tez niezle pozmienialy. Ale do rzeczy...na forum wiele rzeczy sie dowiedzialem, ale mam ejszcze wiele watpliwosci
chcemy jechac na pole namiotowe, lecz nie wiem gdzie, w tych polach w ktorych juz bylem tj. np. Pag Novalija czy Rabac ceny sa bardzo wysokie. Bedziemy jechac w 5 osob. Slyszalem ze sa kempingi gdzie np. placi sie za wykupione miejsce a nie za ilosc osob na nim namiot itd. Moze to byloby bardziej oplacalne? Znacie gdzies kempingi gdzie wlasnie taki maja cennik? jestesmy mlodzi, wiec chcielibysmy do takiego sredniego miasta gdzie sa jakies dyskoteki noca i mozna sie pobawic:) drugie pytanie tyczy sie cennika, jest cennik i tam wymieniony osoba dorosla 6 euro samochod 4 itd itd i sa tez tzw " parcela" to cene parceli trzeba dodac do cene auta i osob czy jak to sie liczy?

chcielibysmy w 5 osob zmiescic sie w 35 euro ze wszystkim za noc. Czy to wgl mozliwe? Jesli tak to podawajcie Nazwy kempingow. Z gory dziekuje
darek1
zbanowany
Posty: 9346
Dołączył(a): 27.06.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) darek1 » 22.11.2012 18:40

maniust
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 7698
Dołączył(a): 02.09.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) maniust » 22.11.2012 18:49

http://www.avtokampi.si/kampi.asp?drzava=2

Resztę odpowiedzi pod tym co zapodał Darek.
darek1
zbanowany
Posty: 9346
Dołączył(a): 27.06.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) darek1 » 22.11.2012 19:06

Vjetar
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 45312
Dołączył(a): 04.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vjetar » 23.11.2012 09:01

Przeniosłem do odpowiedniego działu. :idea:

enussss napisał(a):...drugie pytanie tyczy sie cennika, jest cennik i tam wymieniony osoba dorosla 6 euro samochod 4 itd itd i sa tez tzw " parcela" to cene parceli trzeba dodac do cene auta i osob czy jak to sie liczy?

chcielibysmy w 5 osob zmiescic sie w 35 euro ze wszystkim za noc. Czy to wgl mozliwe? Jesli tak to podawajcie Nazwy kempingow. Z gory dziekuje


Witam.

Zazwyczaj cena za parcele "zawiera w sobie" namiot(y), auto, prąd ale już za osoby trzeba zapłacić dodatkowo.
(albo 2 osoby "w cenie" a za każdą kolejną opłata - lub limit osób - opcje są różne)

5 osób za 35 E?
Raczej nierealne.
W jakim okresie planujecie pobyt?



Pozdrawiam
piotr68
Croentuzjasta
Posty: 276
Dołączył(a): 06.03.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotr68 » 23.11.2012 09:17

Taka cena na Istri jest zdecydowanie nierealna, ale na mniejszych prywatnych campingach bardziej na południe powinno się udać, niestety w mniej ciekawym otoczeniu. Możecie spróbować poszukać na odcinku Zadar -Pakostane np. "Matea" w Bibinje, w miasteczkach sv.Filip i Jakov, Sukosan, Drage. Na kultowym "Pod Maslinom" koło Dubrownika też powinno się udać.
pawellox
Odkrywca
Posty: 68
Dołączył(a): 25.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawellox » 25.11.2012 14:48

Witam. Proszę o poradę, czy warto wybrać się w to miejsce http://www.ac-lisicina.hr/lokacija-pl.html

Jestem z Białegostoku i planuję wyjazd z Polski do CRO przez:

http://www.balatontourist.hu/index.php? ... 0be&lng=hu

Nocleg na Campingu nad Balatonem po około 1000km. Wydaje się sensowny, gdyż jadę z 2 dzieci 5 i 12 lat.
Rodzinka w komplecie to 4 osoby, samochód Avensis + CLIMA, więc przeszkód typu jazda w dzień nie ma...
Wszędzie szukałem,ale tego prywatnego campingu nie znalazłem " Liscicna "

Wyjazd planuję o 2.00 szacunkowy czas dotarcia nad Balaton to + - 17.00 Spokojnej jazdy, gdyż większości wychodzi średnia 75km/h + czas na przystanki. Dzieci, wiec nieuniknione. :)

Koszta szacunkowe to:

1- Paliwo Białystok- Omiš 1700km. Spalanie przyjmuję 7l/100km. Silnik 2,0 116km D4d. 217l * 5,60zł 1200zł +
koszta jazdy na miejscu.
2- Winiety Słowacja 30dni 72zł. Węgry 30 dni 98zł Oraz CRO około 180zł ( 2 strony ). Suma 350zł.


Proponowana trasa Gogle MAP.

https://maps.google.pl/maps?saddr=Bia%C ... ,2&t=m&z=5


Proszę o ew. korekty kosztów i cenne uwagi.
piotr68
Croentuzjasta
Posty: 276
Dołączył(a): 06.03.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotr68 » 25.11.2012 17:16

pawellox napisał(a):Witam. Proszę o poradę,...


Gdyby w Fonyod było kiepsko kilka kilometrów wcześniej jest super camping Vadvirag w Balatonszemes sprawadzony osobiście kilkakrotnie http://www.balatontourist.hu/index.php? ... Ef_df37335
Poza tym jadąc trasą z linku, winietki na Słowację nie potrzebujesz, no i paliwko może być trochę droższe na Węgrzech i Slowacji.
pawellox
Odkrywca
Posty: 68
Dołączył(a): 25.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawellox » 25.11.2012 19:48

Piotrze faktycznie ciekawsze miejsce, cena jest tylko o 20zł większa, ale dla dzieci super.

Powiedz mi jeszcze czy muszę wykupić tzw. Parcelę jeżeli jadę pod swój namiot 4 os. + samochód i podłączenie do prądu ??? W cenniku jest cena Parcela 3000 forintów. Czyli jakieś 45zł i teraz czy do tego doliczać osoby, lub w inny sposób się to liczy.
piotr68
Croentuzjasta
Posty: 276
Dołączył(a): 06.03.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotr68 » 26.11.2012 20:19

Są parcele i jest ogólne pole namiotowe. Nie musisz kupować parceli zwłaszcza jadąc tranzytowo. Jeżeli dzieci do 14 lat z końcem czerwca wychodzi ok. 4880 HUF/noc. Na campie restauracja, plac zabaw dla dzieci, sanitariaty sprzątane na bieżąco. Dwa kilometry dalej fajne miasteczko Balatonlelle. Camp funkcjonuje na maksa od lipca, wcześniej w wersji podstawowej ( nie wszystkie atrakcje działają). No chyba, że coś się zmieniło od 2009r kiedy byłem tam ostatni raz.
wolffer
Podróżnik
Posty: 30
Dołączył(a): 06.06.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) wolffer » 27.11.2012 01:15

enussss napisał(a): ... chcemy jechac na pole namiotowe, lecz nie wiem gdzie, w tych polach w ktorych juz bylem tj. np. Pag Novalija czy Rabac ceny sa bardzo wysokie. Bedziemy jechac w 5 osob. Slyszalem ze sa kempingi gdzie np. placi sie za wykupione miejsce a nie za ilosc osob na nim namiot itd. Moze to byloby bardziej oplacalne? Znacie gdzies kempingi gdzie wlasnie taki maja cennik? jestesmy mlodzi, wiec chcielibysmy do takiego sredniego miasta gdzie sa jakies dyskoteki noca i mozna sie pobawic:) drugie pytanie tyczy sie cennika, jest cennik i tam wymieniony osoba dorosla 6 euro samochod 4 itd itd i sa tez tzw " parcela" to cene parceli trzeba dodac do cene auta i osob czy jak to sie liczy?
chcielibysmy w 5 osob zmiescic sie w 35 euro ze wszystkim za noc. Czy to wgl mozliwe? Jesli tak to podawajcie Nazwy kempingow. Z gory dziekuje


i w sezonie, i poza spokojnie się zmieścicie w cenie nawet z dwoma namiotami i samochodami
Pod Maslinom byłem i polecam http://www.orasac.com/cijenik.htm
no tylko z tymi dyskotekami jest problem (ja mam to szczęście, że nie korzystam :twisted: ). Jest jednak te 15 km do Dubrownika, ale może jedną osobę na Was pięcioro raz na jakiś czas znajdziecie trzeźwą :papa:
pawellox
Odkrywca
Posty: 68
Dołączył(a): 25.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawellox » 28.11.2012 20:39

Wolffer:
Interesujące pole. Co jest minusem wg. ciebie na tym polu, zejście do wody? Jak sytuacja wygląda z dziećmi, czy jest łagodne zejście do wody. Jak właściciele i sytuacja z bezpieczeństwem, czy to zamknięte pole i czy ktoś pilnuje go. :lol:
demi-duox
Cromaniak
Posty: 1349
Dołączył(a): 15.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) demi-duox » 28.11.2012 21:34

Tu camping-pod-maslinom-orasac-t6458.html
znajdziesz prawdziwą oliwkową sagę.
wolffer
Podróżnik
Posty: 30
Dołączył(a): 06.06.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) wolffer » 29.11.2012 00:15

faktycznie oliwkowa saga jest długa i pełna różnych opinii (w przygniatającej większości pozytywnych), tak więc pawellox znajdziesz pewnie i odpowiedzi na swe pytania.
Dla nas ten temat był bardzo pomocny.

Jeżeli chodzi o moją tam bytność, to był to wrzesień 2010 r. i okazało się to idealną porą na dwutygodniowe wakacje w środku tego miesiąca. Zero deszczyku, temperatura w cieniu codziennie 26 stopni (na murach Dubrownika było zdecydowanie bardziej gorąco jak i w pobliskiej Czarnogórze), w morzu spokojnie można było sobie popływać. Zejście (mimo tego, że z campingu morze widać pod stopami) faktycznie strome. My jednak zjeżdżaliśmy ok. 200-300m w dół powolutku samochodem i na dole przy pizzerii było zawsze jakieś miejsce do parkowania. Chyba mieściło się może do 10 samochodów, ale w sezonie to chyba trzeba by było albo wcześnie rano, albo na piechotkę. Ale nawet na piechotę da radę i nie jest strasznie daleko, jak dla mnie i teraz Malutkiej 3latki.
Na dole masz do wyboru coś w rodzaju betonowego molo dł. ok. 30 m przy pizzerii, lub mała kamyczkowa plaża. We wrześniu było tam może do 10 osób tak w południe (wcześniej nie chciało nam się wstawać) - no ale sezon to co innego, ale w temacie o tym campingu znajdziesz dane.
Co do pobytu na samym campingu, to my rozbiliśmy się pod samymi oliwkami, na podwyższeniu z kamyczków. Mimo tego, że od strony drogi, to i tak było cicho i spokojnie. Kabelkiem podłączyliśmy się do prądu i wieczorkiem spokojnie dvd można było zapuścić ( Ja nie jestem dyskotekowy, a późno chodzę spać).
Sanitariaty były zadbane. W części męskiej kilka pryszniców umywalek - tak więc tłoku nie było, mimo tego że pole namiotowe nie było jednak puste (jednak w sezonie podobno miejsca trzeba wcześniej rezerwować). Przy sanitariatach była też działająca pralka no i kuchenka na gaz. Ale samochód mamy pojemny, więc elektryczna dwupalnikowa załatwia sprawę. No i wyskoki na miasto, żeby trochę miejscowych potrawek popróbować.
Tak wogóle to na górze miejscowości jest sklepik i piwiarnia, ale tylko z podstawowymi produktami. jeżeli chodzi o naprawdę większe zakupy, to polecam tuż za Dubrownikiem w lewo i tam coś w rodzaju naszego macro ogólnodostępne. Albo w przypadku skoku do Czarnogóry, to 40 km dalej markecik tuż za granicą po lewej stronie z cenami wtedy jak u nas i nawet troszkę mniej (płatności jak w całej Czarnogórze w euro).
Co do dzieci, to plaża jest raczej kamyczkowa ze żwirem. W wodzie już niestety kamienie. Zależy w sumie od wieku dzieci. Po tych kamyczkach o ile pamiętam, to chyba woda do pasa dorosłego człowieka sięga po jakichś 5 metrach. Ale w temacie o kampie może ktoś napisał bezpośrednio po powrocie, to może coś będzie. Gdy my byliśmy, to byli także nasi rodacy z niemowlakiem, ale były tez dzieci 2,3 letnie i starsze.
Przypomniało mi się, że chyba ten fragment plaży przy pizzerii był chyba żwirkowy, i tam się dzieci głównie bawiły.
Co do bezpieczeństwa, to spokojnie zostawialiśmy namiocik na cały dzień i nic się nie stało. Nie słyszeliśmy też aby w czasie naszej bytności ktoś miał jakieś problemy.
Właściciele Bożo i Mirko byli praktycznie cały czas obecni na kampie w ciągu dnia, a i w nocy ich widywałem na terenie i przy stoliczku przy recepcji. Od ulicy jest murek z kamieni, naprzeciwko ostre prawie że urwisko nad morzem, a z jednego boku chyba były jakieś druty kolczaste z kamieniami i krzewami, ale nie wyglądało to w sumie jakoś źle, tym bardziej że to mały fragment.
Ogólnie tak jak na zdjęciach klimatycznie, pod oliwkami wśród tarasów ułożonych przy pomocy kamieni schodzących do morza.

My w 2013 roku we wrześniu wybieramy się w ciemno w okolice Dubrownika tj. 2 + Malutka (wtedy już prawie 4 latka będzie) i jeżeli będzie jakiś problem z kwaterą (ale pamiętając propozycje z tamtej bytności, to nie powinno być kłopotu), to pewnie tez tam wpadniemy.
Chociaż niestety żona woli kwatery. Może i ma rację (mimo tego że namiot 4osobowy, z łóżeczkiem pompowanym, pościelą i różnymi innymi wszystkimi rzeczami, bo bagażnik Zafiry jest bardzo pakowny) i pewnie tylko w odwiedziny tam wpadniemy z naszej wrześniowej ciepłej kwaterki gdzieś w okolicy Mlini (mam nadzieję).
pawellox
Odkrywca
Posty: 68
Dołączył(a): 25.11.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawellox » 29.11.2012 17:40

Dziękuję bardzo za wyczerpującą wypowiedź.

Więc mój wyjazd pod namiot jak najbardziej dojdzie do skutku. Wszyscy kulturalni i pomocni, dziękuję.
Następna strona

Powrót do Kempingi



Urlop 2013
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Forum wykorzystuje oprogramowanie M 2.0. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2018