.png)
transporter0 napisał(a): ...10-letni z magicznym przebiegiem 192kkm, gdy naprawdę ma 400-500kkm..
.png)
realista2 napisał(a):Tomek.M napisał(a):Wszystkie diesle są OK nawet te super nowe.Problem jest tylko jeden syfiaste paliwo, ale stary sprawdzony sposób na uzdatnienie: do każdego tankowania około 100ml Mixolu i ON nie jest już taki suchy-poprawi to smarowanie wtrysków oraz co 5tkm preparat do czyszczenia wtrysków, który czyści i poprawia rozruch .
życzę dużo zdrowia,zwłaszcza systemowi CR żeby przetrwał kurację tym mixolem. Kiedyś już słyszałem o takich pomysłach, ale to było jeszcze w PRL.
PS.
Co to ma wspólnego z turbosprężarką ?
.png)
.png)
bzyq74 napisał(a):A żeby auto spalało jak z katalogu to trzeba się naprawdę postarać(niedzielny poranek to idealny czas na takie ekstrawagancje)
.png)
dids76 napisał(a):bzyq74 napisał(a):A żeby auto spalało jak z katalogu to trzeba się naprawdę postarać(niedzielny poranek to idealny czas na takie ekstrawagancje)
No bez przesady, poczytaj parę stron do tyłu ten wątek, wystarczy trasa do Cro a spalanie niektórym wychodzi poniżej katalogowego i to samochodem załadowanym na maksa![]()
![]()
![]()
.png)
.png)
realista2 napisał(a):Tomek.M napisał(a):Wszystkie diesle są OK nawet te super nowe.Problem jest tylko jeden syfiaste paliwo, ale stary sprawdzony sposób na uzdatnienie: do każdego tankowania około 100ml Mixolu i ON nie jest już taki suchy-poprawi to smarowanie wtrysków oraz co 5tkm preparat do czyszczenia wtrysków, który czyści i poprawia rozruch .
życzę dużo zdrowia,zwłaszcza systemowi CR żeby przetrwał kurację tym mixolem. Kiedyś już słyszałem o takich pomysłach, ale to było jeszcze w PRL.
PS.
Co to ma wspólnego z turbosprężarką ?
.png)
Powrót do Prawie Hyde Park, czyli wszystko oprócz polityki.
