bluesman napisał(a):Drogi MRK przeczytałem cała obszerną Twoją wypowiedźPodzieliłeś ja na 2 części. Co do drugiej zgadzam się z Tobą, co do pierwszej pozwolę sobie polemizować
Śmiało sobie pozwalaj:)
bluesman napisał(a):To co napiszę to jest to moje oczywiście odczucie. Posiadam pewne wykształcenie muzyczne. Słucham dużo muzyki i to gatunkowo bardzo różnej. Nie słucham natomiast muzyki klasycznej z drobnymi wyjątkami.
No to możemy sobie rękę podać. Na instrumencie gram od 12-13 roku życiu, więc już spokojnie ponad 20 lat. Muzyka klasyczna w dość okrojonym spektrum.
bluesman napisał(a):Dla moich uszu nie ma znaczenia jakich akordów użyto, liczy się to, co sam podkreśliłeś wrażenie jakie muzyka wywiera.
Zgadzam się. Akordy były "rzucone" ot tak... aby pokazać, że z czterech prostych akordów można zrobić kawałek... czasem lepszy, czasem gorszy...
bluesman napisał(a):Jeżeli dla naszego kolegi, muzyka w wykonaniu tej Pani (nawiasem mówiąc niebrzydkiej i może też się to jakoś wiąże) inspiruje go i wywołuje dla niego ważne emocje to jest to ok. To jest jego muzyka czyżbyś to oceniał wiedząc lepiej co jest dobre?.
W życiu. Odsyłam do wcześniejszych moich wypowiedzi, np. tutaj:
MRK napisał(a):Jeżeli ładuje Twoje akumulatory - chwała Jej za to...
... jak Ciebie kręci - niechaj kręci dalej.
bluesman napisał(a):Teksty miałkie, aranżacja do bani ale jemu się podoba i na tym się powinno zakończyć bo o gustach się nie dyskutuje.
Jak wyżej... nic mi do tego, ale...tutaj wyjaśnię w dalszej części...
bluesman napisał(a):Czy muzyka klasyczna ew. ambitna jest lepsza? Właśnie, co powinniśmy wziąć pod uwagę twierdząc, że jest lepsza ?. To, że twórca włożył w to więcej wyobraźni, wiedzy muzycznej, trzeba większej biegłości instrumentalisty ?