Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Trasa do oceny

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
machanek
Podróżnik
Posty: 18
Dołączył(a): 18.08.2014
Trasa do oceny

Nieprzeczytany postnapisał(a) machanek » 18.08.2014 18:00

Witam serdecznie,
Z czwartku na piątek wybieram się pierwszy raz na Chorwację, jedziemy kompletnie w ciemno.
Wybrałem trasę przez Czechy Austrię i Słowenię ( w Słowenii z ominięciem autostrady) ze względu na to że jestem jedynym kierowcą.
https://goo.gl/maps/cFydL
Jeśli dobrze zapoznałem się z lekturą forum to będzie najszybsza droga z Krakowa.

Słowenię omijam jak na video z forum.


Sprawa viniet :
Pierwszą kupuję na granicy Czeskiej, drugą na pierwszej stacji w Austrii, w Słowenii omijam. W Chorwacji płacę na bramkach ( czy warto omijać Chorwackie autostrady ? oraz czy nie ma problemu z płatnością kartą na bramkach)

Tankowanie LPG:
Tu przydała by się mała pomoc, zasięg butli to tylko 420-440 km. Wiem że najlepiej zatankować przed granicą w Polsce, ale gdzie dalej nie mam pojęcia.

Kwatery:
Wyruszamy około godziny 2-3 nad ranem liczę że będziemy w około 14 godzin co da nam 17-18, czy będzie problem ze znalezieniem noclegu, jaka jest racjonalna kwota za apartament dla 4 osób z klimatyzacją i aneksem kuchennym ?


Jeśli się gdzieś mylę to proszę o poprawienie oraz o przydatne wskazówki.
Pozdrawiam
dids76
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 7945
Dołączył(a): 20.08.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) dids76 » 18.08.2014 19:32

machanek napisał(a):
Sprawa viniet :