.png)
.png)
zimarek napisał(a):Muszę tutaj pochwalić booking.com za należyte załatwienie sprawy. Wszystko trwało dobry tydzień ale zakończyło się dla nas pomyślnie. Oczywiście cena była atrakcyjna z uwagi na formę zapłaty (rezerwacja bezzwrotna płatna w całości kilka dni po rezerwacji, pół roku temu) i właściciel chyba chciał nas wydymać i przyjąć innych w wyższej cenie (teraz cena skoczyła x2,5. Ponieważ zaraz po dokonaniu rezerwacji właściciel wszystko nam potwierdził (zarówno wpłatę jak i rezerwację), tym samym nie mógł się z tego wycofać jako powiedzmy oczywisty błąd , itp... i dopiero na 2 tygodnie przed naszym wyjazdem napisał, że jeden z trzech zarezerwowanych przez nas apartamentów jest niedostępny (ze względu na jakieś zniszczenia przez turystów, takie tam ble, ble, ble...).
Właściciel dostał ultimatum do wczoraj i 3 możliwości rozwiązania: 1-przyjmuje nas zgodnie z rezerwacją, 2-znajduje nam inne apartamenty np. u sąsiadów i sam za nie musi zapłacić, 3-odwołuje nam rezerwację, zwraca nam całą kwotę, po czym my lub booking znajdujemy inne apartamenty a właściciel naszej rezerwacji będzie zmuszony pokryć różnicę w cenie. Oczywiście wersja 2 i 3 jest nieopłacalna, bo wiąże się ze sporą dopłatą, gdyż jak wiadomo w tym czasie wszystkie ceny są wywindowane na maxa
Wczoraj wieczorem otrzymałem odpowiedź z booking:
" Zgodnie z potwierdzeniem otrzymanym od właściciela obiektu Apartment xxxxxx, wszystkie trzy rezerwacje są potwierdzone i zostaną one zrealizowane zgodnie z pierwotnymi ustaleniami.
Obiekt potwierdził, że rezerwacje o numerach xxx, xxx, xxx są aktywne oraz potwierdzone."
Jedziemy za tydzień, mam nadzieję, że to koniec naszych "przygód" przed urlopem
.png)
.png)
ApropoDefacto napisał(a):Ja to bym podziękował za zakwaterowanie u takiego kombinatoraBooking wam powinien znaleźć coś innego i oni powinni pokryć różnice w cenie. W końcu Wy rezerwowaliście przez B i co was to obchodzi, że gość robił jakiś problem ? Booking bierze prowizję i niech oni ogarniają ten temat
Życzę Ci aby obyło się bez przygód ale skoro gość już raz coś kombinował, to kto wie co jeszcze może wymyślić...
.png)
.png)
.png)
.png)
Zameldowanie i odbiór kluczy
Zanim wyjedziesz, skontaktuj się z właścicielem obiektu pod numerem +385......... , aby ustalić miejsce odbioru kluczy. Koniecznie skontaktuj się z właścicielem obiektu i poinformuj go o godzinie zameldowania – dzięki temu możesz mieć pewność, że ktoś otworzy Ci drzwi.
.png)
Dżejan napisał(a):zarezerwowałem nocleg tranzytowy w rejonie Otocaca i w rezerwacji mam coś takiego:Zameldowanie i odbiór kluczy
Zanim wyjedziesz, skontaktuj się z właścicielem obiektu pod numerem +385......... , aby ustalić miejsce odbioru kluczy. Koniecznie skontaktuj się z właścicielem obiektu i poinformuj go o godzinie zameldowania – dzięki temu możesz mieć pewność, że ktoś otworzy Ci drzwi.
a ja ani me ani be po chorwacku ani angielsku, czy naprawdę konieczne jest dzwonienie?
rezerwacja jest w jakiejś wiosce w prywatnym domu...
prędzej może smsa mógłbym napisać tylko nie wiem czy ten numer tel. to komórka
Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje
