dominikzw napisał(a):Karta którą ja mam jest do konta PLN , konto euro to dodatkowo . Ona obsługuje oba konta.
Wiem, od kilku dni mam taką samą kartę Zauważyłem, że masz chyba konto w Revolut, nie możesz z niego zapłacić bezpośrednio Bookingowi ?
dominikzw napisał(a):Karta którą ja mam jest do konta PLN , konto euro to dodatkowo . Ona obsługuje oba konta.
zimarek napisał(a):My również mamy problem z 3 apartamentami, 2 tygodnie do wyjazdu a dziś otrzymałem maila od obiektu (w którym mamy 3 rezerwacje), że mają problem z obiektem i będzie zamknięty całe lato i w związku z tym mogą oddać nam kasę. Dodam, że płatnośc za rezerwację była całkowita i bezzwrotna. Apartamenty rezerwowałem w listopadzie 2017 roku. Dziś właśnie kontaktowałem się z biurem booking.com i właściciel do jutra ma nam znaleźć inne apartamenty. W przeciwnym razie booking.com będzie musiało poszukać dla nas alternatywnych miejsc. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.
KarKoz napisał(a):Ostatnio się uparłem i postawiłem na swoim...
Rezerwacja opiewała na 97zł za noc. Po (bagatela) ponad trzech tygodniach od jej dokonania wiadomość od booking... Gospodarz się pomylił i właściwa cena wynosi 200zł/noc a nie 97 jak widnieje w mojej rezerwacji. Obiekt proponuje 150... Nie zaakceptowałem propozycji obiektu, motywując tym, że mieli wystarczająco dużo czasu żeby mnie poinformować o błędzie a nie po tak długim czasie gdzie ja mam już wszystko "poukładane" do wyjazdu. Ponadto mam potwierdzenie rezerwacji i uważam je za wiążące...
W efekcie gospodarz łaskawie zgodził się przyjąć nas na pierwotnych warunkach... Ot taka ciekawostka...
Booking ma jedną zaletę... można bezkarnie odwoływać rezerwacje chyba w większości przypadków. Ponadto kilkukrotnie się spotkałem z przypadkiem, że cena za hotel przez booking była niższa niż bezpośrednio w hotelu.
zimarek napisał(a):Muszę tutaj pochwalić booking.com za należyte załatwienie sprawy. Wszystko trwało dobry tydzień ale zakończyło się dla nas pomyślnie. Oczywiście cena była atrakcyjna z uwagi na formę zapłaty (rezerwacja bezzwrotna płatna w całości kilka dni po rezerwacji, pół roku temu) i właściciel chyba chciał nas wydymać i przyjąć innych w wyższej cenie (teraz cena skoczyła x2,5. Ponieważ zaraz po dokonaniu rezerwacji właściciel wszystko nam potwierdził (zarówno wpłatę jak i rezerwację), tym samym nie mógł się z tego wycofać jako powiedzmy oczywisty błąd , itp... i dopiero na 2 tygodnie przed naszym wyjazdem napisał, że jeden z trzech zarezerwowanych przez nas apartamentów jest niedostępny (ze względu na jakieś zniszczenia przez turystów, takie tam ble, ble, ble...).
Właściciel dostał ultimatum do wczoraj i 3 możliwości rozwiązania: 1-przyjmuje nas zgodnie z rezerwacją, 2-znajduje nam inne apartamenty np. u sąsiadów i sam za nie musi zapłacić, 3-odwołuje nam rezerwację, zwraca nam całą kwotę, po czym my lub booking znajdujemy inne apartamenty a właściciel naszej rezerwacji będzie zmuszony pokryć różnicę w cenie. Oczywiście wersja 2 i 3 jest nieopłacalna, bo wiąże się ze sporą dopłatą, gdyż jak wiadomo w tym czasie wszystkie ceny są wywindowane na maxa
Wczoraj wieczorem otrzymałem odpowiedź z booking:
" Zgodnie z potwierdzeniem otrzymanym od właściciela obiektu Apartment xxxxxx, wszystkie trzy rezerwacje są potwierdzone i zostaną one zrealizowane zgodnie z pierwotnymi ustaleniami.
Obiekt potwierdził, że rezerwacje o numerach xxx, xxx, xxx są aktywne oraz potwierdzone."
Jedziemy za tydzień, mam nadzieję, że to koniec naszych "przygód" przed urlopem
ApropoDefacto napisał(a):Ja to bym podziękował za zakwaterowanie u takiego kombinatora Booking wam powinien znaleźć coś innego i oni powinni pokryć różnice w cenie. W końcu Wy rezerwowaliście przez B i co was to obchodzi, że gość robił jakiś problem ? Booking bierze prowizję i niech oni ogarniają ten temat Życzę Ci aby obyło się bez przygód ale skoro gość już raz coś kombinował, to kto wie co jeszcze może wymyślić...
Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje