napisał(a) dominikzw » 06.07.2018 13:38
Karta którą ja mam jest do konta PLN , konto euro to dodatkowo . Ona obsługuje oba konta. Więc to bez znaczenia. Ogółem i bank i booking twierdzi że mają na swojej lini kwas i są przypadki że płatności nie przechodzą.
Oczywiście nikt nie wie czy to jest bardziej 1/100 czy 10/100 czy 50/100.
Dziękuje Ci za info, ze Tobie przeszło więc może to pojedyncze strzały są z problemem...zagadka
Najgorsze jest to (bo rozmawiałem z booking) że przy próbie ściągnięcia z karty środków , wysyłany jest mail zarówno przy próbie pozytywnej i negatywnej. Jak jest negatywna należy się z nimi kontaktować. Wówczas próbują wyjść na przeciw problemowi i kontaktują się z właścicielem kwatery i podają go czy przyjmie przelew /gotówke za pobyt. On może ale nie musi się zgodzić. Jeśli się zgadza to temat zamknięty bo puszczam przelew i wszyscy są happy
Ale może powiedzieć NO..... i wtedy mam 24 godziny na wpisane drugiej karty , tylko że wpisane drugiej karty z innego banku to kurs np. euro w BZWBK wynosi 4,5 zł......a co najlepsze jakbym chciał przelać euro które już mam z jednego banku do drugiego to w 24 godziny nie dojdą
.....
więc przed pierwszą próba dokonania zapłaty muszę wiedzieć w którą kartę chce brnąć czy ryzykować z PEkao czy może zakładać w ing albo może w bzwbk....albo czort wie gdzie....