Ja z ciuchami na 2 tyg. to się w reklamówkę z biedry spakuję ale moja żonka to potrzebuje duuużo miejsca
Każdy cm jest na wagę złota. Jeśli dasz/dacie radę, bierz 400 cm. Albo więcej.JacekB. napisał(a):To zaczynam się zastanawiać czy te 360cm pontonu wystarczyNajchętniej to bym jakiś 400cm kupił ale problem z miejscem w aucie się zrobi.
Ja z ciuchami na 2 tyg. to się w reklamówkę z biedry spakuję ale moja żonka to potrzebuje duuużo miejsca
.png)
boboo napisał(a):Każdy cm jest na wagę złota. Jeśli dasz/dacie radę, bierz 400 cm. Albo więcej.
.png)
JacekB. napisał(a):To zaczynam się zastanawiać czy te 360cm pontonu wystarczyNajchętniej to bym jakiś 400cm kupił ale problem z miejscem w aucie się zrobi.
Ja z ciuchami na 2 tyg. to się w reklamówkę z biedry spakuję ale moja żonka to potrzebuje duuużo miejsca
.png)
marsik napisał(a):Paliwa zawsze lepiej mieć więcej niż mniej - tylko pożar na pokładzie zmienia tą zasadę, oby nikomu się nie zdarzył.
Lepiej mieć zawsze spokojną głowę, że paliwa jest pod dostatkiem, niż denerwować się, że braknie, po co komu dodatkowy stres?
Nowe silniki są sprzedawane z reguły w zestawie z 12l zbiornikami. Przy zużyciu max. 4l/h (w super oszczędnym Suzuki DF20 miałem średnie zużycie ok. 3l/h), szacuję, że trzymając się przytoczonej zasady 3x1/3 12l wystarczy na wypady do ok. 50-60km (czyli w jedną stronę do ok. 30km, zakładając prędkość ok. 30km/h). Dokładając rezerwę w kanistrze 5-10l. ten zasięg można zwiększyć. Ale zalecałbym zapewnienie sobie spokojnej głowy i po prostu zwiększenie zbiornika do 22-25l, to najwygodniejsze rozwiązanie, a koszt od ok. 120zł. Ten 12l pełnić może rolę rezerwy lub kanistra dotankowującego. Większy zbiornik to także rzadsze wizyty na stacji.
.png)
.png)
Yanush napisał(a):Mnie zastanawia kwestia rezerwy, tj. czy do kanisterka (no właśnie - może być zwykły plastikowy "bierdonkowy"?) lać pełno czy też bezpieczniej - biorąc pod uwagę panującą w CRO wysoką temperaturę - zostawić powiedzmy 10% wolnej objętości?
.png)
marsik napisał(a):CK-Kondi napisał(a):....Weź pod uwagę, że taka 360 swoje waży... podłoga plus reszta 50kg jak w mordę strzelił....
Chyba sporo więcej - dla 360DSL waga komplet 65kg. Przy czym to akceptowlana waga.
.png)



.png)
.png)
ogorek napisał(a):Ja tez nie rozważałem a się przytrafiło
.png)
JacekB. napisał(a):boboo napisał(a):Każdy cm jest na wagę złota. Jeśli dasz/dacie radę, bierz 400 cm. Albo więcej.
No właśnie z miejscem może być problem. Mam megane III kombi i boxa 460L i jak do tej pory jeździłem bez zestawy pływającego to box na full a w bagażniku roleta zamknięta była.
Do boxa to pewnie ponton + kapoki i inne drobne rzeczy włożę ale nie bardzo potrafię sobie wyobrazić ile miejsca w bagażniku zajmie silnik 10-15km i jeszcze zbiornik paliwa. Na stojąco silnik pewnie nie wejdzie.
.png)
Powrót do Plaże & Adriatyk - żeglowanie, nurkowanie, wędkowanie...
