napisał(a) mirus_1969 » 12.08.2019 21:00
Niestety nie otrzymałem winiet w ciągu 8 dni roboczych. Pisałem do tolltickets dwukrotnie i otrzymałem odpowiedź cytuję za pomocą tłumacza
"Szanowny Pan Mirosław K.
Dziękuję bardzo za wiadomości do tolltickets.
Potwierdzamy, że mamy wysyłają swoje zamówienie na 01/08/2019 na następujący adres: tutaj mój adres poprawny
Proszę potwierdzić ten adres i daj nam znać, jeśli czegoś brakuje, czy źle!
Normalna dostawa trwa około 4 - 7 dni roboczych.
Proszę przeprosić nieprzyjemną sytuację!
Proszę zwrócić nieużywane produkty tolltickets po podróży, a my zwrócimy Ci już naładowane kwoty (bez opłat pocztowych).
Lub wysłać nam zdjęcie z winiet kupowanych jako zamiennik.Czyli dużo stresu,nie mam winiet i jeszcze muszę się gimnastykować żeby mi zwrócili ponad 50 euro.Jutro wyjeżdżamy.