Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Czas przejazdu na Peljesac

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ewa.krakuska
Croentuzjasta
Posty: 380
Dołączył(a): 06.07.2010
Czas przejazdu na Peljesac

Nieprzeczytany postnapisał(a) ewa.krakuska » 20.06.2014 19:48

Jeżdżę do Chorwacji od kilkunastu lat i drogę znam ale... nie jechałam autostradą poniżej Šibenika ( zawsze magistralą).

Pierwszy raz wybieram się na Pelješac. Dotąd zawsze jeździłam bez noclegu. W tym roku pierwszy raz jadę w dzień i pierwszy raz mieliśmy zatrzymywać się na nocleg. Plany jednak ulegają zmianie, w związku z tym proszę o pomoc.

Jaki jest rzeczywisty czas przejazdu od końca chorwackiej autostrady do Orebiča ? Będziemy tam wieczorem w piątek, nie powinno być korków. Nie chcę płynąć promem.

W niektórych opisach ( nawet tegorocznych) pojawia się informacja, że ktoś w 12 godzin jechał z południowej Polski do Ploče. Taki czas to ja miałam w ub roku z Krakowa na Istrię. Chciałabym przeczytać opinie osób, które respektują przepisy ruchu drogowego.
Muszę dotrzeć do Orebiča o "przyzwoitej" porze bo dom wynajęliśmy z biura podróży i musimy odebrać klucze max do godz. 22.
Sylwetka...
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 5132
Dołączył(a): 14.06.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) Sylwetka... » 20.06.2014 20:04

Co prawda ja nie autostradami ale nam przejazd od granicy w Metković zajmował jakieś 2 godzinki. :D

Oczywiście do Orebica a konkretnie Perny :D
Ostatnio edytowano 20.06.2014 20:09 przez Sylwetka..., łącznie edytowano 1 raz
Jackar
Cromaniak