Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Samolotem do Chorwacji

Nie każdy musi podróżować swoim samochodem. Autokar, pociąg, samolot ... możliwości jest wiele. W tym dziale także tematyka promów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
martuszka
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 19.02.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) martuszka » 26.02.2019 14:40

Niestety, ale ja np. nie jestem na tyle dobrym kierowcą i nie ufam swojemu samochodowi na tyle, żeby wybrać się w taką podóż, dlatego sama rozumiem doskonalne innych, którzy decydują się na podróż samolotem. ;)
Czas to też pieniądź, jak ktoś wyżej zauważył!
piekara114
Opiekun działu
Avatar użytkownika
Posty: 15655
Dołączył(a): 30.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) piekara114 » 06.03.2019 09:49

Obrazek

:papa:
Aldonka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 4237
Dołączył(a): 07.07.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aldonka » 11.03.2019 22:48

Finalnie kupiliśmy 11 biletów po 800 zł wraz z rezerwacją miejsc, w dwie strony rzecz jasna. Na wrzesień/październik. Musiałby się chyba stać się cud, żeby te bilety spadły niżej, znacznie niżej.
arturescu
zbanowany
Posty: 444
Dołączył(a): 22.11.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) arturescu » 11.03.2019 23:00

Aldonka napisał(a):Finalnie kupiliśmy 11 biletów po 800 zł wraz z rezerwacją miejsc, w dwie strony rzecz jasna. Na wrzesień/październik. Musiałby się chyba stać się cud, żeby te bilety spadły niżej, znacznie niżej.


800 za wszystkie czy za jeden?

Jeśli za jeden to drogo bo to już po sezonie, a bez problemu można na ten termin kupić taniej, jeśli za wszystkie, to nawet niezły deal.
Aldonka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 4237
Dołączył(a): 07.07.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aldonka » 14.03.2019 18:26

arturescu napisał(a):