Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Nawigacja w VW Passat-Blaupunkt DX

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
MariuszW
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) MariuszW » 16.04.2007 15:06

Witam!
Mam pytanie dotyczące nawigacji. W moim samochodzie - VW Passat mam radio nawigację RNS działającą wyłącznie z płytą. Nie mam dużego doświadczenia w korzystaniu z tej opcji i w związku z tym, mam pytanie, czy istnieje jakaś mapa Chorwacji, Słowenii oraz Austrii w wersji Tele Atlas Blaupunkt DX dla w.w. krajów?
Pozdrawiam, Mariusz Wójcik
yarod77
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) yarod77 » 16.04.2007 16:00

myslę, że ten link powinien pomóc
http://gps24.pl/mapy-cyfrowe-mapy-blaup ... -2_36.html

Pozdrowienia
Lubuszanin
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Lubuszanin » 16.04.2007 16:10

MariuszW napisał(a):Witam!
Mam pytanie dotyczące nawigacji. W moim samochodzie - VW Passat mam radio nawigację RNS działającą wyłącznie z płytą. Nie mam dużego doświadczenia w korzystaniu z tej opcji i w związku z tym, mam pytanie, czy istnieje jakaś mapa Chorwacji, Słowenii oraz Austrii w wersji Tele Atlas Blaupunkt DX dla w.w. krajów?

Na forum jest Oliver7 i z tego co wiem, to ostatnio zalatwil taka plyte i super dziala, a wiem, ze tez zalezalo mu na Chorwacji.Zapytaj jego moze?
MariuszW
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) MariuszW » 17.04.2007 09:32

Witam Lubuszanina!