.png)
.png)
.png)
gemidow napisał(a):A jakiej jakości jest ta droga przez Oświęcim, Kęty do Zwardonia? Można jechać ok 80-90km/h czy raczej nawierzchnia jest tak fatalna że bardziej 30-40km/h? Jak jest zamknięty odcinek drogi przez Kobiernice to którędy poprowadzony jest objazd?
Bodzioch Marek napisał(a):Bez sensu, lepiej od oświęcimia na zator i potem na andrychow, kocierz, żywiec
olo11 napisał(a):Dlaczego wybieracie odbicie z Żywca na Zwardoń a nie Korbielów?
.png)
.png)
olo11 napisał(a):Dlaczego wybieracie odbicie z Żywca na Zwardoń a nie Korbielów?
.png)
Bodzioch Marek napisał(a):co do jakości odcinka Andrychów Łękawica to z lekka przesadzasz, jest odcinek ok 100m z małymi dziurkami i płytkimi, a co do policji to widać miałem szczęście bo w ostatnich 2 tygodniach jechałem 4 razy i żadnych miśków nie widziałem. Poza tym znak zakaz ruchu i nie dotyczy mieszkańców więc?? a ogólnie to stan nawierzchni wręcz podejrzanie świetny jak na PL.
.png)
romuald22 napisał(a):Łatwo go ominąć jadąc w stronę Żywca. Przed mostem w Czańcu skręca się w lewo na Porabkę i dojeżdża do zapory za która trzeba skręcić w lewo na Zywiec.
.png)
gemidow napisał(a):Masz na mysli ten skręt w lewo z drogi 948 [52] kilkaset metrów (ok 300m) przed tym remontowanym mostem? I potem kieruje się na Porąbke i znów dojeżdżam do drogi 948 i skręcam w lewo na Żywiec > Zwardoń?
gemidow napisał(a):Mam nadzieje, że ta droga Oświęcim > Żywiec > Zwardoń jest na tyle lokalną i mniej uczęszczana, że w godzinach popołudniowego szczytu nie ma tam jakiś korków a napewno nie takie jak przez Przczyne i BB i można spokojnie i płynnie przejechać do granicy tyle tylko, że troche wolniej. Chciałbym się upewnić by nie okazało się że "zamienił stryjek..." i na tym ominięciu BB natężenie będzie takie samo jak na głównych drogach tyle, że więcej zamieszania.
gemidow napisał(a):Czy jest gdzieś na drodze Żywiec Zwardoń jakaś ciekawa stacja gdzie sie można dotankować (oczywiście paliwem) jeszcze po polskiej stronie?
Jak jechałem przez Cieszyn to zrobilismy sobie krótki postój na stacji Neste przy Praktikerze. Tam był kantor, duży parking i dobre miejsce na krótki postój i rozprostowanie nóg.
.png)
no z zakazem to site zgodzę;) lecz do wakacji może zostać po nim tylko wspomnienie, zwłaszcza że wpadłeś jak znaki są tymczasoworomuald22 napisał(a):Bodzioch Marek napisał(a):co do jakości odcinka Andrychów Łękawica to z lekka przesadzasz, jest odcinek ok 100m z małymi dziurkami i płytkimi, a co do policji to widać miałem szczęście bo w ostatnich 2 tygodniach jechałem 4 razy i żadnych miśków nie widziałem. Poza tym znak zakaz ruchu i nie dotyczy mieszkańców więc?? a ogólnie to stan nawierzchni wręcz podejrzanie świetny jak na PL.
Ja tylko dobrze radzę(takie mam intencje na pewno).
Ale...cóż - cromaniakom jadącym np. z Warszawy tylko pogratulować krajoznawczej trasy oraz emocji związanych z wjazdem na zakaz ruchu. Życzyć im też szczęścia takiego jak masz Ty oraz gdyby go nie mieli to małej spostrzegawczości miśków, którzy nie zauważą obcej rejestracji.
greenrs napisał(a):
Poza tym ciągle nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś, kto chce jechać przez Cieszyn (nie wiem po co?) tłucze się na Bielsko. Od zawsze najlepsza, najkrótsza i najprostsza droga z Katowic do Cieszyna to kawałek wiślanki przez Żory a za Żorami w Pawłowicach zjazd prosto na Cieszyn!
.png)
hepik napisał(a):greenrs napisał(a):
Poza tym ciągle nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś, kto chce jechać przez Cieszyn (nie wiem po co?) tłucze się na Bielsko. Od zawsze najlepsza, najkrótsza i najprostsza droga z Katowic do Cieszyna to kawałek wiślanki przez Żory a za Żorami w Pawłowicach zjazd prosto na Cieszyn!
Musisz wykazać więcej zrozumienia dla tych,którzy jadą z płn czy centralnej Polski np "gierkowką"
Dla nich odbicie za Siewierzem na S-1 jest optymalne.
Przepychanie sie odcinkiem Sosnowiec-Katowice,potem przez samo Katowice(zjazd na A-4 a potem zjazd z A-4 ) i dalej w kierunku Mikołowa ,zwłaszcza w godzinach szczytu może byc stresujące
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi
