Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Kempingi które warto polecić ....

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Anai
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Anai » 06.07.2015 12:32

bestyjki napisał(a): Ze wzgledu na ograniczone finanse mam do wyboru kemping Polari na Istri lub Solaris w Sibeniku. Stad moje pytanie, czy byl ktos ww wrzesniu pod namiotem? Czy noce nie beda juz zbyt zimne na namiot? Czy to dobre kempingi dla tak malych dzieci? Bardzo prosze o pomoc, jestem zupelnie zielona w temacie Chorwacji i kempingów.

Ja byłam w zeszłym roku we wrześniu - noce były znośne, mrozu nie było, śpiwór w zupełności wystarczał, choć jak wiadomo zeszłoroczna pogoda nie rozpieszczała...
Camp w pobliżu Trogiru więc bliżej Szybenika niż Rovinja :D

Solarisa nie znam (jeszcze :oczko_usmiech: ) ale Polari to ogromny camp, są jakieś boiska, place zabaw, basen (czynny do 18tej), 2 spore knajpy w tym jedna z basenem (innym), mniejsze też jakieś są, 2 Konzumy, budy z warzywami (cholernie drogo), deptak wzdłuż morza, 2 plaże FKK po obu stronach campu po jednej - to o tyle istotne, że jeśli interesuje Cię ten rodzaj plażingu to będziesz wiedzieć gdzie iść, a jeśli nie a będziesz chciała przejść się do Rovinja drogą przez las, to musisz wziąć pod uwagę, że najprawdopodobniej w którymś momencie na jedną z tych plaż trafisz...
Żeby tego uniknąć, kiedy dojdziesz do tabliczki z napisem Fkk trzeba się ciut cofnąć i odbić chodnikiem "do góry" wtedy masz z głowy odpowiadanie dzieciom na pytanie: Mamo, a dlaczego ten pan nie ma majtek? :mrgreen: Jednakowoż większość ludzi ma to w nosie i drałuje przez plażę...
Poza tym nie wiem co jeszcze mogłoby Cię zainteresować zwłaszcza jeśli o tego malucha chodzi...