Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Kempingi w Chorwacji

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
jacusek
Croentuzjasta
Posty: 181
Dołączył(a): 03.05.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) jacusek » 18.01.2022 08:00

Tak to widziałem, ale dziękuję. Martwię się tylko czy jest tam dość czysto (chodzi o plażę i przepływające statki) i czy nie ma hałasu od drogi nr 8.
czesiu1976
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 466
Dołączył(a): 17.10.2016
Cena

Nieprzeczytany postnapisał(a) czesiu1976 » 18.02.2022 13:27

Witam
Czy ktoś może podać mi przykładowe ceny w różnych miejscach Chorwacji i Włoch za namiot i czy do ceny trzeba coś jeszcze doliczyć np samochód prąd wodę jestem zielony w tym temacie czy płacimy za miejsce czy wielkość namiotu
Z góry dziękuję
mirko
Rezydent
Avatar użytkownika
Posty: 3656
Dołączył(a): 06.04.2006
Re: Cena

Nieprzeczytany postnapisał(a) mirko » 18.02.2022 16:51

Myślę, że wszystkie obozy w Chorwacji są tutaj!

https://www.camping.hr/croatian-campsites
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107608
Dołączył(a): 10.09.2004
Re: Cena

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 18.02.2022 17:12

czesiu1976 napisał(a):Witam
Czy ktoś może podać mi przykładowe ceny w różnych miejscach Chorwacji i Włoch za namiot i czy do ceny trzeba coś jeszcze doliczyć np samochód prąd wodę jestem zielony w tym temacie czy płacimy za miejsce czy wielkość namiotu
Z góry dziękuję

Do poczytania >>> kempingi-w-chorwacji-t17886.html

Opłata za kempingi są zróżnicowane.
Są kempingi gdzie płacisz za wszystko oddzielnie (namiot, samochód, prąd, każda osoba w zależności od wieku)
Natomiast jak masz parcelę, to namiot, samochód, prąd są w jej cenie, płacisz za każdą osobę.