Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Istria czy Krk??

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
radkoski
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 273
Dołączył(a): 14.04.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) radkoski » 20.05.2011 20:06

Chyba jednak też zrobię to samo...PAG :wink:
buroda
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 181
Dołączył(a): 12.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) buroda » 20.05.2011 21:38

bardzo dobry wybór :D
ponizej link który mnie skusił:
forum/viewtopic.php?t=23829&postdays=0&postorder=asc&start=345

jeszcze tylko apartament 2+2 z widokiem na morze i jestem gotowa,
a moze ktos pomoże???
radkoski
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 273
Dołączył(a): 14.04.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) radkoski » 20.05.2011 23:41

Dołączę się do prośby :wink:
Ewentualnie mały domek :)
anubis2423
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 764
Dołączył(a): 06.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anubis2423 » 21.05.2011 06:07

gratuluje wyboru 50% przygotowan za wami :P hehe udanego urlopu.pozdrawiam :D
buroda
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 181
Dołączył(a): 12.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) buroda » 23.05.2011 10:47

nie chce zakładac nowego watku wiec ponawiam prośbę o podanie namiarów bądz linków na apartamenty na PAG-u, niekoniecznie w tym miescie, jeśli miałoby być ciszej i luźniej prosze o inna miejscowośc na tej wyspie;
jest nas 4 tj. 2 dorosli i dzieci 11l i 1 roczek
szukam apartamentu z tarasem i widokiem na morze....do plazy sredno 500m i mniej , reszta samochodem; termin II połowa sierpnia;
będe wdzieczna za pomoc, juz mi oczy wychodza od szukania 8O
anubis2423
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 764
Dołączył(a): 06.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anubis2423 » 23.05.2011 20:14

ale jakie te oczy ładne :lol:
buroda
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 181
Dołączył(a): 12.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) buroda » 23.05.2011 22:01

dodam teraz ze jeszcze zapłakane,
poczytałam o PAG-u na forum i natknelam sie na stwierdzenie forumowicza że PAG kojarzy mu sie z deszczem i wiatrem,
jestem załamana a byłam juz tak daleko :cry:
anubis2423
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 764
Dołączył(a): 06.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anubis2423 » 24.05.2011 06:21

każdemu podoba sie coś innego?nie martw się będzie dobrze :P pakować soę i na wakacje. Chorwacji jest naj naj w każdą pogodę :P urlop zawsze bedzie udany :P głowa do góry :P :P :P
Roxi
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 5064
Dołączył(a): 06.11.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Roxi » 24.05.2011 07:07

buroda napisał(a):sie na stwierdzenie forumowicza że PAG kojarzy mu sie z deszczem i wiatrem,


A mi Pag kojarzy się ze słońcem, ciepłym morzem, przepięknymi plażami, gajem oliwnym, pysznym serem, koronkami, owcami, uroczymi zakątkami, księżycowym krajobrazem, nurkowaniem...

Nie sugeruj się jedną wypowiedzią. Pag jest piękny i warto dać mu szansę :)
buroda
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 181
Dołączył(a): 12.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) buroda » 24.05.2011 07:41

Roxi dziekuje, troszke lepiej...a w glowie i tak sie gotuję
:D
anubis2423
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 764
Dołączył(a): 06.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anubis2423 » 25.05.2011 06:22

dasz radę :D
buroda
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 181
Dołączył(a): 12.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) buroda » 03.06.2011 08:30

myślałam, myslałam...i jade na ......Murter
nasi gospodarze z którymi mamy kontakt zaproponowali nam wczasy za pól darmo :D
czyli PAG na kolejny rok...
anurban
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 27.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anurban » 07.09.2011 21:09

Witam!!
Nie wiem gdzie ostatecznie pojechałeś, ale dla szukających podobnych informacji: ja byłem i w TROGIRZe/ Okrug Gornyj/i w PULI, ale od 5 lat jeżdzę tylko do Baski na KRK-u
2,5 km plaza z drobnymi kamyczkami/ jak na zdjęciu/ , lody i piwko 5 m od plaży, wszędzie blisko nawet z dziecmi, a jak chcesz pojeździc to;-całodzienny rejs statkiem na RAB , /nie polecam z małymi dziećmi, bo sie nudza potem na statku/- to Świeto wina "ZLATHANIA" w Vrbniku, wycieczka i spacer do miasta KRK, imprezy na promenadzie ,mnóstwo knajpek
I ważne z dziecmi-na całej plazy łagodne zejscie do morza,o co trudno np w PULI czy Gornym Okrugu.
pozdr
anubis2423
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 764
Dołączył(a): 06.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anubis2423 » 08.09.2011 12:36

witam też jestem za Baśką jest rewelacyjna.pozdro
koolcia
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 08.07.2013
Wycieczki fakultatywne do Dubrownika lub Venecii

Nieprzeczytany postnapisał(a) koolcia » 08.07.2013 11:47

Witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć czy KRK-u są organizowane wycieczki do Venecii lub Dubrovnika? Byłam w ubiegłym roku w Baśce na KRK, było fajnie ale wycieczki co najwyżej na pobliskie plaże. Proszę o informacje czy jest szansa żeby z KRKu coś więcej zobaczyć? Czy łatwiej na Istrze coś znaleźć tylko że tam podobno morze zimne...
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Regiony i miejscowości turystyczne


  • Podobne tematy
    Ostatni post

cron
Istria czy Krk?? - strona 4
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019