Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

wyspa RAB

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
efkol
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 29.02.2008
wyspa RAB

Nieprzeczytany postnapisał(a) efkol » 02.03.2008 15:48

witam,
przełom czerwca i lipca planujemy pobt na tej wyspie (dwie rodziny, 2

+2, dzieci w wieku 3- 7 lat). Może ktoś ma jakieś doświadczenia, propozycje i uwagi.
dziękuję i pozdrawiam:) :lol:
leopantera
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 695
Dołączył(a): 13.02.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) leopantera » 02.03.2008 18:26

Witamy i pomagamy
Co prawda samo słowo RAB w wyszukiwarce nic nam nie da ale szukając innych kluczowych słów znajedziemy mnósto namiarów na tę wyspę jak np.

forum/viewtopic.php?t=12603&highlight=jablanac

Wpisując nazwy innych moejscowości na pewno coś się znajdzie.
Pozdrowionka. Jedziemy w tym samy terminie do SD - Supetarska Draga
Bahama
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1045
Dołączył(a): 29.04.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bahama » 02.03.2008 20:33

efkol napisał(a):witam,
przełom czerwca i lipca planujemy pobt na tej wyspie (dwie rodziny, 2

+2, dzieci w wieku 3- 7 lat). Może ktoś ma jakieś doświadczenia, propozycje i uwagi.
dziękuję i pozdrawiam:) :lol:



Piękna wysopa, cudowne plaże dla dzieci. Udanych wakacji !

https://www.cro.pl/forum/viewtopic.php?t=16593&highlight=


https://www.cro.pl/forum/viewtopic.php?t=16092&highlight=
efkol
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 29.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) efkol » 03.03.2008 10:03

witam,
chodzi mi po głowie:) nocleg w miejscowości Rab (przejrzałam fotki i są naprawdę urocze:). dzięku za linki.
Bahama
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1045
Dołączył(a): 29.04.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bahama » 03.03.2008 12:26

efkol napisał(a):witam,
chodzi mi po głowie:) nocleg w miejscowości Rab (przejrzałam fotki i są naprawdę urocze:). dzięku za linki.



Moje zdanie jest takie: Jak nocleg to nie sam Rab, ale okoliczne miejscowości. Po pierwsze bardzo sobie cenią tam noclegi, kłopot z parkowaniem auta, bo to strefa zamknięta. No i plaże okoliczne dla dzieci odpowiedniejsze.
kjedi
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 985
Dołączył(a): 19.04.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) kjedi » 03.03.2008 19:38

efkol-jeśli lubicie ciszę to polecamy Kampor. Piaszczysta plaża, spokój, centrum nurkowe. Idealne miejsce dla dzieci bo woda głębsza zaczyna się po ok. 500 m. Samego Rabu, tak jak Bahama, nie polecamy jako bazy.
Pozdrawiamy
mkm
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 5456
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) mkm » 03.03.2008 21:31

efkol napisał(a):witam,
przełom czerwca i lipca planujemy pobt na tej wyspie (dwie rodziny, 2

+2, dzieci w wieku 3- 7 lat). Może ktoś ma jakieś doświadczenia, propozycje i uwagi.
dziękuję i pozdrawiam:) :lol:


Pobyt najlepiej wybrać w Lopar :D
Wieczory polecam spędzać w cudownej stolicy tej wyspy. :D
efkol
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 29.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) efkol » 04.03.2008 08:16

witam,
na początku był "mrok", a teraz w tunelu już widac "światełka". :lol: Dziękuję bardzo za Wasze rady i teraz biorę się za szukanie noclegów. A planując dwutygodniowy pobyt (i wycieczkę na południe), może spotkamy się gdzieś na "trasie". Przygotowujac urlop chętnie skorzystam z Waszych doświadczeń. :roll:
pzdr. efkol:)
cornholio
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 34
Dołączył(a): 12.01.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) cornholio » 04.03.2008 10:18

Witam,
efkol, wybieram sie w tym samym czasie co Ty i w to samo miejsce (wyspa RAB 22 czerwiec-4 lipiec). Noclegi mam w Loparze (zaliczka wplacona, rezerwacja potwierdzona). Gdybys mial problemy ze znalezieniem kwatery sluze pomoca.
Pozdrawiam
efkol
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 29.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) efkol » 04.03.2008 11:33

cornholio napisał(a):Witam,
efkol, wybieram sie w tym samym czasie co Ty i w to samo miejsce (wyspa RAB 22 czerwiec-4 lipiec). Noclegi mam w Loparze (zaliczka wplacona, rezerwacja potwierdzona). Gdybys mial problemy ze znalezieniem kwatery sluze pomoca.
Pozdrawiam

ok. proszę o pomoc :lol:
my planujemy urlop od 29 czerwca:)
bardzo chętnie skorzystam z namiaru kwatery:)
pzdr.efkol
Janusz Bajcer
Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 101130
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 04.03.2008 11:55

cornholio
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 34
Dołączył(a): 12.01.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) cornholio » 04.03.2008 12:35

efkol napisał(a):
cornholio napisał(a):Witam,
efkol, wybieram sie w tym samym czasie co Ty i w to samo miejsce (wyspa RAB 22 czerwiec-4 lipiec). Noclegi mam w Loparze (zaliczka wplacona, rezerwacja potwierdzona). Gdybys mial problemy ze znalezieniem kwatery sluze pomoca.
Pozdrawiam

ok. proszę o pomoc :lol:
my planujemy urlop od 29 czerwca:)
bardzo chętnie skorzystam z namiaru kwatery:)
pzdr.efkol


Witam,
probowalem na privata ale dostalem wiadomosc "Prywatne Wiadomości zostały wyłączone na tym forum"...Moze cos nie tak klikam :roll:

Pod tym linkiem masz kilka propozycji:
http://www.gdjenamore.com/Apartamenty-P ... S_SifraMje
ja wybralem numer 7-cena przystepna, blisko do plazy, a jak bedzie w rzeczywistosci przekonam sie w czerwcu.
Pozdro
efkol
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 29.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) efkol » 04.03.2008 12:40

Janusz Bajcer napisał(a):Strona Darka :lol:

Prom na Rab


apartament- "daje do myślenia" skonsultuję z moją połóweczka i kto wie?... dz, pzdr
leopantera
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 695
Dołączył(a): 13.02.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) leopantera » 04.03.2008 13:10

Jakim wozem jedziecie EFKOL, bo CORNHOLIO wiem, że Focuem
termin podobny więc na pewno gdzieś się zobaczymy bo jadąc do Lopar musicie jechać przez Supaterską Drage, gdzie znajduje się nasz apartament (praktycznie wyjeżdżając z SD w kierunku na Lopar)
efkol
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 29.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) efkol » 27.03.2008 11:52

witam
słowo się rzekło, rezerwacje zrobione:), zaliczka wpłacona- Kampor czerwiec/lipiec. Teraz tylko czekamy na urlop:)
Następna strona

Powrót do Regiony i miejscowości turystyczne



cron
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019