Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

peljesac góry - chodził ktoś?

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
jacusek
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) jacusek » 03.05.2011 19:25

Witam.
Za dwa tygodnie powinienem już być nad Jardanem. A co tam lubię przedsezonową pustkę. Pierwszym planem była Korcula. No właśnie, ale troszkę poczytałem, pooglądałem mapę i stwierdziłem, ze jak na mój gust jest troszkę za mało górzysta. Jako, że jestem amatorem chodzenia po górach wybór padł na płw. Peljesac. Troszkę, między wierszami jest, ze da się tam chodzić, ale czy są jakieś szlaki, czy góry na Peljesacu są jakoś zagospodarowwane (w sensie drogi, szlaki). I którą miejscowość wybrać, żeby w ramach pieszego zasięgu można było się troszkę ruszyć w górki?
Czy lepszy byłby Orebić czy Trapanj? Czy może jeszcze jakieś inne miejsce. Jednocześnie fajne by było, żeby na miejscu wieczorkiem też można było pójść na jakiś spacerek. No może nie koniecznie jak w Breli (byłem w tamtym roku), ale żeby jakieś możliwości były.
Z góry dzięki za waszą pomoc
pozdrav
romuald22
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) romuald22 » 03.05.2011 19:44

A chodzili niektórzy np. TU.
jacusek
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) jacusek » 03.05.2011 19:50

dzięki za szybką odpowiedź. Rozumiem, że lepiej szukać czegoś w Orebiciu, choć wydaje się być taką raczej większą miejscowością niż Trapanj. Na razie jestem tylko na etapie szukania.

I czy ewentualnie ktoś korzystał tam z wypożyczalni rowerów czy nie ma to większego sensu?

Powrót do Regiony i miejscowości turystyczne

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online