Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Globtourist z Kolobrzegu - bardzo nie polecam!

Nie każdy musi podróżować swoim samochodem. Autokar, pociąg, samolot ... możliwości jest wiele. W tym dziale także tematyka promów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 108915
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 02.07.2008 22:43

Smokva napisał(a):
Janusz Bajcer napisał(a):Ewelino - faktycznie przykra sprawa i współczuję.
Dobrze , że chociaż pobyt w Makarskiej zrekompensował trudy podróży.
Jakim cudem mieszkając w Krakowie (tak jest w profilu) znalazłaś biuro turystyczne aż w Kołobrzegu.

Ps. ale mam 2 pytanie - czy reklamację też pisałaś nie zważając na polskie literki w tekście :?:

Jest taka akcja BYKOM-STOP i ja ja popieram :lol:


:))) Janusz,

Specjalnie dla Ciebie będzie z wszystkimi ogonkami i pięknymi zawijaskami polskimi. Reklamację, którą wyślę faksem napisałam jak najbardziej zważając na polskie literki, bo to oficjalne pismo w języku polskim i powinno moim zdaniem tak wyglądać.
Za to e-mailowa korespondencja z biurem będzie bez znaczków. Bo sama niejednokrotnie dostaję e-mail z polskimi "robakami", którego nie mogę odszyfrować i chcę oszczędzić swoim odbiorcom tych niedogodności.

A propos znalezienia biura z Kołobrzegu - masę spraw załatwiam przez internet, tak było i tym razem. Znalazłam ich ofertę przejazdu do Chorwacji i bez ruszania się z domu wszystko ustaliłam. Ot i cała historia :)

pozdrawiam,
Ewelina


Dziękuję Ewelino za "ogonki" - teraz o wiele lepiej się czyta :lol:
Błędy ortograficzne też mnie drażnią , tak samo jak brak ogonków szczególnie w dłuższych postach.
Przykład z laska / łaska pokazuje co może sprawić jedna źle napisana i odczytana polska literka.
Na forum jest wiele ciekawych relacji z podróży - polecam w wolnym czasie poczytać - nie wyobrażam sobie , gdyby ich autorki/autorzy pisali te relacje na forum bez używania polskich literek i zasad gramatycznych.

Życzę Ewelino skutecznej walki z nieuczciwym przewoźnikiem :!:
Bernardo
Globtroter
Posty: 53
Dołączył(a): 24.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bernardo » 03.07.2008 18:23

Ludzie ale jesteście upierdliwi.Pamiętacie chociaż o czym pisała Smokva? Pozdrawiam
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 108915
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 03.07.2008 20:14

Bernardo napisał(a):Ludzie ale jesteście upierdliwi.Pamiętacie chociaż o czym pisała Smokva? Pozdrawiam


Ja pamiętam :lol: ostanie zdanie w poście o tym świadczy.

Ale ważne jest , aby to co się pisze, pisać poprawnie. :!:
Smokva
Plażowicz
Posty: 9
Dołączył(a): 30.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Smokva » 27.07.2008 11:47

Krótkie podsumowanie - reklamacja została przyjęta, na moje konto wróciła część pieniędzy za bilet.

I na tym kończę swój wątek o tej firmie.
Życzę wszystkim szczęśliwych podróży z dobrymi przewoźnikami :)

Ewelina
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 108915
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 28.07.2008 23:25

Smokva napisał(a):
Życzę wszystkim szczęśliwych podróży z dobrymi przewoźnikami :)

Ewelina


AMEN :lol:
Smokva
Plażowicz
Posty: 9
Dołączył(a): 30.03.2008
Glob Tourist - epilog

Nieprzeczytany postnapisał(a) Smokva » 10.02.2009 15:04

Życie dopisało jeszcze jeden odcinek tej telenoweli: w grudniu otrzymałam e-mail i list polecony od właściciela biura z....odpowiedzią na moją reklamację z lipca, przeprosinami za tak długą zwłokę (sic!) i wyjaśnieniami, że "nie wynika [ona] z ignorowania zaistniałej sytuacji a jedynie z nadmiaru obowiązków i konieczności częstych wyjazdów zagranicznych". ROTFL.

Szczerze mówiąc zgłupiałam kompletnie, bo reklamacja została rozpatrzona w lipcu, więc opcje sa trzy:
a) bajzel w papierach
b) chcieli wysłać mi kartke świateczną, ale po naradzie zamiast niej postanowili jeszcze raz zaproponować zwrot części kosztów ;)
c) żart/sabotaż konkurencji ;)

Ech...czekam do Wielkanocy, a nuż znów dostanę przesyłkę z Kołobrzegu :)

Pozdrawiam wszystkich,
Ewelina
Poprzednia strona

Powrót do Alternatywne środki lokomocji



cron
Globtourist z Kolobrzegu - bardzo nie polecam! - strona 2
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone