napisał(a) Chris_M » 24.03.2021 11:01
Katerina napisał(a):Potwierdzam brak problemu z dodzwonieniem się na infolinię 989 - dodzwoniłam się za pierwszym razem - 5 minut temu i uzyskałam wszystkie potrzebne informacje.
Gdy rzecznik MZ ogłosił, że do obsługi tej infolinii zatrudnili 500 konsultantów, to nie wierzyłem; przecież na zorganizowanie tak wielkiego call center potrzeba wielkiego pomieszczenia, stanowisk, sprzętu, infrastruktury - sprawa nierealna w tak krótkim terminie!
Więc gdy zadzwoniłem żeby ustalić termin i usłyszałem, że jestem 30-ty w kolejce, to w pierwszej chwili opanowała mnie wściekłość. Ale już po chwili byłem 10-ty, a jeszcze chwilę później zostałem połączony z konsultantką!
Pełny szok!
Jak oni to zrobili?
Sprawa wyjaśniła się w trakcie rozmowy, gdy w telefonie usłyszałem płacz niemowlęcia!
Te konsultantki wcale nie siedzą w jakimś call center (jak to sobie wyobrażałem), tylko siedzą we własnych domach, przy swoich dzieciach, i przez internet na własnych komputerach pracują zdalnie!
Trzeba przyznać, że pomysł doskonały, zwłaszcza na czas pandemii.