Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Problem z rezerwacją OPŁACONĄ!

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
dyha
Odkrywca
Posty: 67
Dołączył(a): 17.08.2010
Problem z rezerwacją OPŁACONĄ!

Nieprzeczytany postnapisał(a) dyha » 07.07.2017 16:28

Cześć,

Mam problem...
około tygodnia temu znalazłem przez chorwackie.pl app w Omiś zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link Pertraktacje z właścicielem trwały jeden dzień i zawarły się w dwóch/trzech mailach. Dogadałem się mailowo z właścicielem (?), ten przysłał mi nr konta, IBAN i wszelkie inne potrzebne do przelewu EU informacje i wpłaciłem 100E. Do tego czasu kontakt mailowy przebiegał bezproblemowo

W dniu wykonania przelewu, potrzebowałem dogadać jeszcze kilka prostych tematów, więc wysłałem do niego w odstępie kilku godzin dwa maile. Na żaden z nich do dziś nie dostałem odpowiedzi - a minęły już 4 dni. Dziś postanowiłem zadzwonić do gościa (na stronie są podane dwa numery; jeden go HR, drugi do D - jak mniemam jest to Chorwat mieszkający w Niemczech) - to co mnie mocno zaskoczyło, to fakt, że obydwa numery nie odpowiadają, tj włącza się automat który mówi że połączenie jest niemożliwe do zrealizowania (możliwe że komunikat jest inny, ale nie znam chorwackiego, ani niemieckiego) - dane do przelewu jakie od niego otrzymałem zawierały adres niemieckiego banku - więc przelew poszedł do Niemiec

Po wpłacie zaliczki miałem otrzymać voucher, a resztę dopłacić w dniu przyjazdu. Nie otrzymałem vouchera (tak-wiem, przelew mógł jeszcze nie dotrzeć, jednak 4 dni temu wysłałem mu również pdf z potwierdzeniem operacji bankowej), nie otrzymałem również potwierdzenia przyjęcia rezerwacji - teraz grubo się obawiam, czy nie zostałem zrobiony w .... Już oczywiście nie chodzi mi o to 100E ale o to że pojadę z dwójką dzieci 8 i 3 lata i niespecjalnie uśmiecha mi się rozczarowanie na miejscu i konieczność szukania innego lokum w szczycie sezonu - Dodam, że w HR byłem już 5 razy i nigdy nie sparzyłem się na ofercie z chorwackie.pl

Wiem że na forum są osoby mieszkające w HR, może ktoś mógłby pomóc - sam nie wiem jak, może zadzwonić, zapytać, może ktoś coś słyszał o naciągaczach (jak swego czasu w PL gdzie sprzedawano miejsca w nieistniejących pensjonatach w Zakopanem)
Może ktoś był w podobnej sytuacji i może poradzić - mam jeszcze trochę czasu - wyjazd miał być 03/08 - 10/08 ale zaczynam się denerwować i nie bardzo wiem co zrobić z perspektywy odległości
papse
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 736
Dołączył(a): 11.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) papse » 07.07.2017 16:36

Kurcze nie zazdroszczę wprowadzonego niepokoju służbowego i nie wiem jak można pomóc.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to upewnienie się czy gość jest naciągaczem, wyślij mi link do oferty a ja zapytam czy ma wolny ten sam ap. w bardzo zbliżonym terminie.
dyha
Odkrywca
Posty: 67
Dołączył(a): 17.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) dyha » 07.07.2017 16:45

zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link

Dziś też wysłałem zapytanie z maila żony, ale to dopiero godzinę temu, jak na razie brak odpowiedzi

App A3+1 Studio 4 osoby w tym dwójka dzieci - takie zapytanie wysłałem i na taką ofertę wpłaciłem pieniądze
Ostatnio edytowano 07.07.2017 16:47 przez dyha, łącznie edytowano 1 raz
endryu
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1344
Dołączył(a): 10.01.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) endryu » 07.07.2017 16:46

Tu są inne nr tel. zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
papse
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 736
Dołączył(a): 11.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) papse » 07.07.2017 16:47

dyha napisał(a):https://www.chorwackie.pl/zakwaterowanie/apartamenty-galic-duce.html

Dziś też wysłałem zapytanie z maila żony, ale to dopiero godzinę temu, jak na razie brak odpowiedzi


OK, wysmażę mu meila i jak odpisze to dam znać.
dyha
Odkrywca
Posty: 67
Dołączył(a): 17.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) dyha » 07.07.2017 17:03

ok dziękuję papse - tylko proszę wyślij grzeczne zapytanie, mimo wszystko nadal mam nadzieję że cała sprawa nie jest oszustwem, tylko zwykłym zatorem informacyjnym - na chwilę obecną nie chce załatwiać sprawy "na ostro" :), choć sam nie wiem co myśleć

dodzwoniłem się na nr +49 15755849428 (numer nie był podany na chorwackie.pl) - dzięki endryu .
odebrała żonka która powiedziała że męża nie ma i poprosiła abym wysłał maila. Powiedziałem że na maile nie dostaję odpowiedzi, mam zadzwonić za 4h - trochę się obawiam rozmowy, przyznam że angielski trochę znam, ale nie aż tak żeby dogadywać reklamacje...
papse
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 736
Dołączył(a): 11.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) papse » 07.07.2017 17:43

No co Ty, pełna kultura :mrgreen:
papse
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 736
Dołączył(a): 11.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) papse » 11.07.2017 08:42

dyha - jak tam Twoja sprawa?
Informacyjnie, nie dostałem odpowiedzi na swojego meila.
dyha
Odkrywca
Posty: 67
Dołączył(a): 17.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) dyha » 15.07.2017 10:47

Sorry że nie odpisałem od razu, miałem trochę zabiegany tydzień. Jak już wcześniej pisałem, udało mi się dodzwonić na ten dodatkowy nr którego nie było na stronie chorwackie.pl Właściciela nie było, miał wrócić ok 22:00 - ale odpuściłem dzwonienie o tak późnej porze. Zadzwoniłem następnego dnia (niedziela) - i znów właściciela nie było. Streściłem problem żonie i wieczorem otrzymałem telefon zwrotny. Właściciel przeprosił za brak potwierdzenia rezerwacji, wytłumaczył że mieszka we Frankfurcie - w tym czasie w mieście zamieszki związane ze szczytem G20. Późnym wieczorem otrzymałem mailem obiecany voucher.

Jestem już spokojny - i jednocześnie dziękuję osobom które zaangażowały się w pomoc. Mam nadzieję że wakacje będą udane :D
Ustian
Globtroter
Posty: 52
Dołączył(a): 18.01.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) Ustian » 15.07.2017 14:34

Jak wyglada taki voucher? Jest to w zalaczniku czy tylko mail do druku?
dyha
Odkrywca
Posty: 67
Dołączył(a): 17.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) dyha » 15.07.2017 21:30

Tak-jest to załącznik w PDF z datą, miejscem, kwotą wpłaconej zaliczki i pozostałą częścią do wpłaty oraz moimi personaliami (napisane oczywiście z kilkoma błędami) Wszystko okraszone logotypem - taka trochę namiastka potwierdzenia z prawdziwego hotelu.
Sam spotykam się pierwszy raz z takim rozwiązaniem. Do tej pory dostawałem maila z potwierdzenie w treści maila i tyle
papse
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 736
Dołączył(a): 11.07.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) papse » 15.07.2017 21:38

Super, że wszystko się wyjaśniło :)
Udanych wakacji ;-)
Ustian
Globtroter
Posty: 52
Dołączył(a): 18.01.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) Ustian » 16.07.2017 16:59

dyha napisał(a):Tak-jest to załącznik w PDF z datą, miejscem, kwotą wpłaconej zaliczki i pozostałą częścią do wpłaty oraz moimi personaliami (napisane oczywiście z kilkoma błędami) Wszystko okraszone logotypem - taka trochę namiastka potwierdzenia z prawdziwego hotelu.
Sam spotykam się pierwszy raz z takim rozwiązaniem. Do tej pory dostawałem maila z potwierdzenie w treści maila i tyle

Jesli ja dostalem tylko maila to mam zaczac sie bac?
Z
Cromaniak
Posty: 2931
Dołączył(a): 29.04.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Z » 16.07.2017 17:51

Ustian napisał(a):
dyha napisał(a):Tak-jest to załącznik w PDF z datą, miejscem, kwotą wpłaconej zaliczki i pozostałą częścią do wpłaty oraz moimi personaliami (napisane oczywiście z kilkoma błędami) Wszystko okraszone logotypem - taka trochę namiastka potwierdzenia z prawdziwego hotelu.
Sam spotykam się pierwszy raz z takim rozwiązaniem. Do tej pory dostawałem maila z potwierdzenie w treści maila i tyle

Jesli ja dostalem tylko maila to mam zaczac sie bac?

No co ty,ja zawsze tylko w formie maila otrzymywałem.
Ustian
Globtroter
Posty: 52
Dołączył(a): 18.01.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) Ustian » 16.07.2017 18:36

Jade pierwszy raz wiec lepiej podpytac:) Pytanie retoryczne, drukowac?
Następna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje


  • Podobne tematy
    Ostatni post

cron
Problem z rezerwacją OPŁACONĄ!
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone