Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Igrane i nurkowanie z Butterfly Diving w Tucepi

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
andrzej.k
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 613
Dołączył(a): 18.01.2010
Igrane i nurkowanie z Butterfly Diving w Tucepi

Nieprzeczytany postnapisał(a) andrzej.k » 17.08.2012 12:22

Mala relacja z nurkowania i nie tylko z basa Butterfly Diving w Tucepi :wink:
Beda zdiecia nad i pod woda wiec chetnych zapraszam.

Wiec zacznijmy od poczatku :D

Marzec moze Kwiecien , nie wiem dokladnie kiedy postanowilem zrobic dodatkowa GWIAZDE do moich papierkow , czyli 2 w CMAS :D
Niestety mam 2 prace i niemialem czasu porzadnie przybrac sie do tego i wtedy ktos podsusol mi temat zeby zrobic to w Chorwcji. Zaczelo sie kombinowanie jak tu pojechac do Cro. Rodzina bedzie miala urlop a ja zrobie te gwiazde.
Zebym mial cos z urlopu a nie tylko nurkowal to wszystkie przygotowania te co musialem zrobiem na basenie i w baltyku tak ze tylko egzaminy pisemne i praktyczne mialem w Tucepi :)

Trasa byly niezla bo z Rendsburga jechalismy do Warszawy na 3 dni ( zabralismy ze saba tesciowa na urlop) .
Potem obrany kierunek na Budapeszt, chcielismy zobaczyc jak tam jest, i naprawde warto zachaczyc o niego bo jest co ogladac. Nie bede rozpisywal sie, ale kilka fotek wzuce :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nocleg byl nad Balatonem i tu bylo zajeb.... rozczarowanie 8O 8O
Ten kto juz kilka razy byl nad Jadranem i luknie na Balaton to zrobi chyba tak jak ja :twisted:
Mielismy zostac 3,4 dni a bylismy 1 noc

Obrazek

Obrazek

Jakosc wody nie byla dla nas, do tego sporo w wodzie jakis wezy plywalo, co dla mojej zony to tragedia :x
nawet nie podeszla do brzegu jak to zobaczyla

Nastepnego dnia o 4,50 rano byl ladny wschod slonca, wiec heja nad balaton

Obrazek

Obrazek

mam nadzieje ze zainteresuje was czyms w mojej pierwszej relacji :D

Cdn....
inka 777
Croentuzjasta
Posty: 121
Dołączył(a): 25.08.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) inka 777 » 17.08.2012 18:53

Jestem pierwsza :D
olcia85
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 102
Dołączył(a): 11.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) olcia85 » 17.08.2012 19:02

druga i czekam na cd:)
andrzej.k
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 613
Dołączył(a): 18.01.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) andrzej.k » 18.08.2012 08:23

Bedzie dalej :)
Ale najpierw musze z pracy przyjsc :wink:
themoon
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 304
Dołączył(a): 13.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) themoon » 18.08.2012 08:49

No, Kolego, gratuluję odwagi. Jesteś dla mnie niczym Bear Grylls, teściową ze sobą na urlop zabierać :D. Czekam na ciąg dalszy szkoły przetrwania.
2salamandra22
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 407
Dołączył(a): 26.05.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) 2salamandra22 » 18.08.2012 11:27

Faktycznie w porównaniu do Adriatyku Balaton odpada w przedbiegach i jak nigdzie indziej trzeba się nachodzić aby móc popływać.
A że w tym roku też gościliśmy w Igrane czekam na ciąg dalszy jak wrócę z pracy.
Mi$iek
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 104
Dołączył(a): 22.06.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mi$iek » 18.08.2012 18:42

dobry początek, ale...

teściowa ???? :D :D
andrzej.k
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 613
Dołączył(a): 18.01.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) andrzej.k » 19.08.2012 09:21

Mi$iek napisał(a):dobry początek, ale...

teściowa ???? :D :D


Co wy chcecie od tesciowej...

Moja tesciowa jest zajebista kobieta, juz rok temu chcielismy ja wziasc do Cro ale niestety chora byla :(
Kobieta ma 63 lata i piwko wypije i na motor wsiadze zeby na Sv. Jure wjechac, plywac nie potrafi a na skuter wodny wsiadzie,paraseiling, snorkowanie :D
23 lata mam ja jako tesciowa i NIGDY nie bylo jakies sprzeczki
ALSO RUHE :smo:
andrzej.k
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 613
Dołączył(a): 18.01.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) andrzej.k » 19.08.2012 10:43

Balaton :lol: Wielka sadzawka z gadami, juz nas tam nie zobaczy .

Droga z Wegier do Cro jest spokojna, same autobany wiec spoko. Tesciowa pierwszy raz jechala do Cro to po drodze zachwycala sie wszystkimi mozliwymi widokami,tunelami itd.

Jak juz zjechalismy w Chorwacji to ukazal nam sie taki widok

Obrazek

Obrazek

:D :D i co tu wiecej opisywac, wszystko jest tak jak ma byc. Widoki piekne, goraco , humory dopisuja , jest git

I wrescie jestesmy w Igrane

Obrazek


Jak napewno niektorzy wiedza Igrane nie jest duze, ale jak tam bylismy pierwszy raz zauroczylo nas widokami, i jako baza wypadowa jest moim zdaniem idealna, pozatym jest w niej baza nurkowa co w zeszlym roku wykozystalem na max.

Juz w Niemczech dogadalem sie z basa Butterfly Diving w Tucepi ze wszystko co potrzebne do mojej nastepnej gwiazdi przyszykuje u siebie. Bylo troche tego ale najgorsze co mialem to z Lekarzem :(

Bedac po 40-sce i nurkujac trzeba robis rez w roku badania i niestety w tym roku wyszlo mi ze mam lekkie nadcisnienie 8O , co za SCHEISS sie teraz przypetal.
Niestety pieczatki nie dostalem i musialem sie streszczac bo czasu malo bylo. Zanim ustawili mi te tabletki to bylo juz tylko 5 dni do wyjazdu :evil:
Na sczescie dostalem stempel :D

Juz na drugi dzien bylem w basie i mialem wyklady tak ze w tym samym dniu wieczorem mialem egzaminy :)

Troszke o Basie Butterfly Diving

Basa jest bardzo dobrze wyposazona i zorganizowana. Nie tylko dla poczatkujacych ale tez dla tych co chca troche wiecej :wink: . Nitrox, Trimix , Rebreather , Tec , dla kazdego indywidualne nurkowania sa organizowane. Tak jak opisuje ja robilem Srebro ale u Sebastiana mozna prawie kazdy kurs zrobic.
Statek wyplywa z Tucepi na prawie caly dzien i sa w tym 2 nurkowania w 2 roznych miejscach :D
Dla tych co nastawiaja sie na nurkowanie to fajna sprawa ale dla mnie gdzie rodzina czeka w Igrane to troche mordega :? Od 8.30 do prawie 17-stej nie bylo mnie

Na nastepny dzien heja pod wode :D i zaczelismy egzaminy praktyczne

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pare slimakow tez widzialem, zdiecia sa takie sobie bo i aparat nie najlepszy ale dla moich potrzeb wystarczajacy

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Miejsca do nurkowania sa zajebiste, widoki nad woda i jak i pod woda :D

jedno ciekawsze od poprzedniego

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I w tym miescu pozwole sobie na mala Zagadke :P :P

W jakim miejscu nurkowalismy :?:
Ci co byli na tej plazy powinni wiedziec 8)

:papa:
lhd
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 118
Dołączył(a): 09.08.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) lhd » 19.08.2012 11:12

Nugal??
olcia85
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 102
Dołączył(a): 11.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) olcia85 » 19.08.2012 14:54

niestety odpowiedzi na zagadkę nie znam, ale dwa pierwsze zdjęcia z widoków zapierają dech:) miodzio
andrzej.k
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 613
Dołączył(a): 18.01.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) andrzej.k » 19.08.2012 15:33

lhd napisał(a):Nugal??


Wiesz czy zgadujesz ??

Obrazek

Oczywiscie ze Nugal. Pod woda tez bylo ciekawie, sporo polek skalnych , masa ryb a ze ja robilem kurs to Sebastian nie za bardzo byl zadowolony jak zdiecia robilem bo musialem grupe prowadzic :lol:
Ale to co zrobilem to podziele sie z wami :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
lhd
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 118
Dołączył(a): 09.08.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) lhd » 19.08.2012 19:30

Nigdy tam nie byłem, stąd ten pytajnik. A zdjęcia miodzio.
Roxi
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 4906
Dołączył(a): 06.11.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Roxi » 20.08.2012 08:22

Jak nurkowanie to jestem, a do tego jeszcze Chorwacja, to już w ogóle :)
Fajne zdjęcia i niesamowita okolica.
Czekam na ciąg dalszy :)
andrzej.k
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 613
Dołączył(a): 18.01.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) andrzej.k » 20.08.2012 21:36

Zaczolem relacje ale mam malo czasu na pisanie :?

Jutro wkleje wam troszke wiecej zdiec :wink:
Ale tak na szybkiego dokoncze jeszcze ostatnie nocne nurkowanie w Tucepi

Tak jak pisze ostatnie moje nurkowanie mialo byc w Nocy :)
Zaczelismy o 21-szej i zanim obgadalismy co i jak i przebralismy sie bylo juz grubo po 22-giej
Zejscie do wody jest dokladnie przed wrotami basy i na samym deptaku

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jak juz przebieralismy sie to zrobila sie spora widownia i bedac w wodzie moja kochana polowka porobila troszke zdiec naszym widzom :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Fotki jakie zrobilem na glownej plazy w tucepi sa moim zdaniem niezle :roll:
I wszystkie sa w nocy robione :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


To na dzisiaj tyle
:papa:
Następna strona

Powrót do Nasze Relacje z podróży



cron
Igrane i nurkowanie z Butterfly Diving w Tucepi
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019