Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Nurkowanie i snurkowanie.

Piaszczyste plaże? To w Chorwacji jednak rzadkość. Ale może są tacy, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą na ten temat. Potrzebujesz łagodnego zejścia do morza? A może lubisz nurkować czy wędkować? Chcesz wypożyczyć łódkę i poznać Chorwację od strony morza? Albo masz skuter wodny i chcesz go zabrać?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
brat3k
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 34
Dołączył(a): 23.01.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) brat3k » 06.02.2019 10:47

faraon28 napisał(a):witam
jestem nowicjuszem, nigdy nie nurkowałem a chciałem spróbować, jade w tym roku na wyspe Ciovo i chciałbym nurkować, znalazłem tam taką firme która zabiera ludzi na nurkowanie, czy musze mieć jakiś kurs czy pozwolą mi po krótkim szkoleniu nurkować


na INTRO zabiorą Cię zawsze - żeby "nurkować" trzeba mieć papiery ...
JACU
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 78
Dołączył(a): 30.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) JACU » 09.07.2019 08:14

Krótki filmik z wyjazdu

anusiakowe
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 24.01.2020
Snorkeling / Puste/male plaze, gdzie jechac? Pomocy!

Nieprzeczytany postnapisał(a) anusiakowe » 18.02.2020 10:50

Drodzy,

Obserwuje Was od lat, wiele razy skorzystalismy z mezem z Waszych porad, tym razem postanowilam zapytac (uzywalam juz lupki, naprawde! ;) ale nie odpowiedziala na moje wszystkie pytania )
W zeszlym roku pojechalismy do Mimic, bylo pieknie! Wczesniej byla Stara Baska, tez super, i Vodice (najmniej nam sie podobalo).
Kochamy snorkowac, w Mimicah bylo miejsce i warunki ( malenkie dwusobowe plaze, polowa czerwca, nikt nie ploszyl nam rybek, no i woda zdecydowanie cieplejsza niz w Starej Basce, tam bylo hm... trudno sie zanurzyc)