pietrekzbronami napisał(a):A ja Tobie współczuje.
Bocian napisał(a):Ja tobie nie.
I niech tak pozostanie - Amen.
.png)
.png)
marcinbb napisał(a):Mnie zaciekawiła ostatnio podawana informacja o fotoradarach mierzących średnią prędkość na danym odcinku nawet do 20 km. No to jeszcze propozycje dla "rzondzoncych" mam aby gdzieś zrobili odcinek autostrady powiedzmy po 8 pasów w każdą stronę i tam postawić odcinkowy pomiar prędkości łatwiej trafią do naszych kieszeni 1 taka inwestycja zapewni wpływy do budżetu znacznie większe niż z tych ich odcinkowych.
Wiecie może od kiedy wprowadzą tachografy do osobówek, bo przecież na zwykłej krajówce też można przekraczać prędkość?
sicret napisał(a):Ale to są wyjątki - o Austrii przecież pisałem. Mi samemu błysnęło w Austrii nie raz i nic nie przyszło nigdy, odpukać. Więc nie szerzcie paniki.
.png)
Bocian napisał(a):Przecież wystarczy nie przekraczać prędkości dozwolonej, nie?
.png)
marcinbb napisał(a):tachografy do osobówek, bo przecież na zwykłej krajówce też można przekraczać prędkość?
.png)
Janusz Bajcer napisał(a):marcinbb napisał(a):tachografy do osobówek, bo przecież na zwykłej krajówce też można przekraczać prędkość?
Nie wiem - ale pewnie by się przydało, bo tachograf mierzy też czas przesiadywania kierowcy za kierownicą.
Skoro zawodowy kierowca musi odpoczywać - to dlaczego kierowca amator w np. drodze do Chorwacji nie
marze_na napisał(a):Jak to mówią psy szczekają a karawana jedzie dalej.
Niemal pół miliona w dwa miesiące. Tak ITD zarabia na Dolnym Śląsku dzięki mobilnym fotoradarom
Pozwolę sobie zacytować jeden z komentarzy pod artykułem
"trollujcie trollujcie o rewolucji, a za rok bedziecie jeździć jak nieprzymierzając koledzy ze szwecji albo inni niemcyI BARDZO DOBRZE! wreszcie będzie jakiś bat na notoryczne i społecznie akceptowane OLEWANIE prawa. Płaci tylko ten kto łamie przepisy - więc o co ten krzyk? "
.png)
Janusz Bajcer napisał(a):... pewnie by się przydało, bo tachograf mierzy też czas przesiadywania kierowcy za kierownicą.
Skoro zawodowy kierowca musi odpoczywać - to dlaczego kierowca amator w np. drodze do Chorwacji nie
Bocian napisał(a):marze_na napisał(a):Jak to mówią psy szczekają a karawana jedzie dalej.
Niemal pół miliona w dwa miesiące. Tak ITD zarabia na Dolnym Śląsku dzięki mobilnym fotoradarom
Pozwolę sobie zacytować jeden z komentarzy pod artykułem
"trollujcie trollujcie o rewolucji, a za rok bedziecie jeździć jak nieprzymierzając koledzy ze szwecji albo inni niemcyI BARDZO DOBRZE! wreszcie będzie jakiś bat na notoryczne i społecznie akceptowane OLEWANIE prawa. Płaci tylko ten kto łamie przepisy - więc o co ten krzyk? "
Tyle, że lansuje się teorię, że CAŁE prawo o RD jest be, WSZYSTKIE znaki są źle postawione i KAŻDY fotoradar służy do zarabiania kasy, a przecież wszyscy jeździmy szybko i bezpiecznie. Gdyby znaki stały tam gdzie ja chcę, fotoradary tam gdzie ja uważam i przepisy ja mógłbym ustanowić, wtedy byłoby cudownie.
.png)
Bocian napisał(a):Tyle, że lansuje się teorię, że CAŁE prawo o RD jest be, WSZYSTKIE znaki są źle postawione i KAŻDY fotoradar służy do zarabiania kasy, a przecież wszyscy jeździmy szybko i bezpiecznie. Gdyby znaki stały tam gdzie ja chcę, fotoradary tam gdzie ja uważam i przepisy ja mógłbym ustanowić, wtedy byłoby cudownie.
.png)
realista2 napisał(a):Sądzę, że powinno się też rozważyć sprawę obowiązkowego miernika czasu spędzonego przed telewizorem jeśli jego posiadacz ma prawo jazdy.
bo tachograf jest Powrót do Prawie Hyde Park, czyli wszystko oprócz polityki.
