Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Czy warto jechać na koniec września ?

Wybieracie się do Chorwacji, ale macie wątpliwości odnośnie pogody? Czy nie będzie za zimno lub za gorąco? Jak inni znieśli chorwacki klimat?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Michal S.
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 123
Dołączył(a): 21.06.2002
Czy warto jechać na koniec września ?

Nieprzeczytany postnapisał(a) Michal S. » 16.09.2007 12:28

Jak myślicie, czy warto jechać na koniec września, a początek października.
Mówię o Baska Voda.
Tym bardziej że chcę zrobić wypad na 3 dni na miejscu.
Jak z temperaturą wody.
Czy cokolwiek jest otwarte na miejscu itd.

Jeżdżę od kilku lat, ale w sezonie.
Jeszcze nigdy nie byłem na jesień.

Pozdrawiam
Michał Świącik
mkm
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 5455
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) mkm » 16.09.2007 22:34

W pażdzierniku to proponuję już tylko Montenegro :D
keruj7
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 430
Dołączył(a): 23.03.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) keruj7 » 17.09.2007 08:19

Byłem między 25 września a 9 października pod namiotem na campingu Solaris niedaleko Szybenika. Nie miałem kataru, normalnie pływałem i woda była dla mnie za ciepła (lubię chłodniejszą ale Bałtyk nie jest szczytem marzeń). Pogoda sprzyjała zwiedzaniu. Sweter użyłem raz.
lider
Croentuzjasta
Posty: 141
Dołączył(a): 09.08.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) lider » 20.09.2007 20:19

Mam świeże info z 19.09 Orebić woda niestety 21 powietrze 22-24 czyli jak dzisiaj u nas wybór należy do Ciebie,nie każdy lubi się smażyć na patelni... :wink:
mayorbien
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 258
Dołączył(a): 18.07.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) mayorbien » 25.09.2007 16:39

Do chorwacji zawsze warto jechać :-)