PozdraV
J.
.png)
.png)
krakuscity napisał(a):No i najważniejsza sprawa. Cztery lata temu aby kupić citroena z klimatyzacją należało wybrać model najbardziej "wypasiony" exlusive, właśnie z tymi bajerami...
moondek napisał(a):W moim przypadku banany, prince polo i inne łakocie działają pozytywnie na moją mózgownicę. Nie mogę niestety powiedzieć tego o Tobie...Jak Ty sobie wyobrażasz podróżowanie po kraju z zastosowaniem Twojego rozwiązania? Jak mniemam "rezolutny inaczej" bjur stosowałby taką metodę, iż podróżując np z Łodzi do Torunia światła miałby zapalone poza obszarem zabudowanym, natomiast w każdej wiosce (to też jest obszar zabudowany!), przez którą przejeżdżasz gasiłby światła, bo jazda na światłach w obszarze zabudowanym jest o kant dupy, hę? No to tylko pogratulować pomysłu
.png)
bjur napisał(a): jak Kowalski wsiada w swojego Golfa aby się pierdolnąć do sklepu po piwo bo gorąco to nie musi zapalać tych świateł bo nie ma kurna po co na te 500m w skwarze 30-stopniowym
czyli tak jak to jest dzisiaj z większością użytkowników
.png)
.png)
MorskiPas napisał(a):bjur napisał(a): jak Kowalski wsiada w swojego Golfa aby się pierdolnąć do sklepu po piwo bo gorąco to nie musi zapalać tych świateł bo nie ma kurna po co na te 500m w skwarze 30-stopniowym
czyli tak jak to jest dzisiaj z większością użytkowników
Nie czujesz tego. Albo świecimy wszyscy, albo zwalczamy świecenie w dzień.
Na mojej drodze z pracy do domu są dwa lustra jak dobrze pamiętam nazywają się F-18. Jakby się nie nazywały, są za małe i zobaczyć w nich samochód jest sztuką. Samochód z zapalonymi światłami widać w tych lustrach nieźle. I co z tego, że ja mam włączone światła i ktoś widzi w tym pieprzonym lustrze, że mam zamiar skręcić w lewo? Może ten ktoś ma powód zrobić sobie szkodę z mojego OC?
.png)
moondek napisał(a):krakuscity napisał(a):Cztery lata temu aby kupić citroena z klimatyzacją należało wybrać model najbardziej "wypasiony" exlusive, właśnie z tymi bajerami a zamontowanie samej klimy do podstawowego modelu w ASO przekraczało wartość najbogatszej wersji. Blondynka pewnie by zamówiła ekstra klimę ja wolałem fabryczną , auto wraz z bajerami za niższą cenę. A podobnie jak Ty też Krakus-centuś jestem i liczyc potrafię.![]()
Witam w klubie miłośników samochodów spod znaku szewrona
Ja: Xsara Picasso 1.6HDi 110KM Exclusive, a Ty?
It is likely that DRL on passenger cars would have a favourable effect on accidents involving pedestrians, cyclists or motorcyclists."
Purpose: We investigated certain possible adverse effects of daytime running lights (DRL), originating from perceptual or cognitive mechanisms. In particular, our study dealt with the possibility that road users in the vicinity of a DRL-vehicle would suffer from a decreased conspicuity because of the presence of that vehicle.
Method: We conducted two experiments. The main experiment investigated the primary effects of DRL on/off on the conspicuity of other road users in the vicinity, with particular attention to other factors that might moderate the magnitude of any DRL-effect (type of background, type of other road user, level of expectation with regard to DRL, etc.) The additional experiment studied the effects of DRL on/off as a function of drivers’ visual and attentional capacities, notably Useful Field of View (UFOV) and static visual acuity. This experiment, therefore, checked for the possibility that DRL effects might be moderated by certain characteristics of the driver population.
In both experiments, subjects viewed colour slides depicting natural daylight scenes of traffic intersections. The slides were taken under overcast skies, representing the condition in which DRL should have its maximum effect. The slides contained a car with or without DRL and possibly other road users such as a cyclist, pedestrian or motorcyclist. Subjects were instructed to determine whether any other road users were present or not (present-absent search task), and they were instructed to react as fast as possible. Their reaction times were the main dependent variable.
Results: The effect of DRL in the main experiment showed that when the car had its headlights on, the subjects reacted faster than when the headlights were off. In other words, the other road users were on average detected better when the car had its headlights on. This effect is contrary to the hypothesis that other road users will suffer from the presence of a DRL-vehicle. However, considering the difference of 13 milliseconds on a grand average reaction time of 929 milliseconds it is not really a large effect in the opposite direction either.
When looking in depth for negative effects that might, nevertheless, occur in specific stimulus situations we found no such effects. It was therefore not the case that the grand average effect of DRL hid an opposite effect that could have occurred somewhere in a specific combination of conditions.
In the additional experiment we found no interaction effects between DRL on the one hand and UFOV and visual acuity on the other. This finding suggests that UFOV and visual acuity do not moderate the effects of DRL.
Conclusion: Overall, we conclude that we found no evidence that the conspicuity of road users in the vicinity of a DRL-vehicle, as measured by the speed with which their presence was detected, suffered from a car having its Daytime Running Lights on. Also, there was no evidence that road users with certain visual capacities that are less than average would specifically suffer from contraproductive effects of DRL.
.png)
realista2 napisał(a):Argumenty w stylu: ja wiem bo już xxx lat jeżdżę są wybaczcie mi, ale z przedszkola.
.png)
bjur napisał(a):dziwne Jacunio, że do podobnych wniosków nie doszli jeszcze specjaliści niemieccy, francuscy ani angielscy))))))
czyżby brak wykształconych kadr))
bjur napisał(a):jak dostrzec może przebiegającą w złym miejscu małą zagubioną dziewczynkę - czy jej także założysz całodobowe/całoroczne światła mijania ?
Powrót do Prawie Hyde Park, czyli wszystko oprócz polityki.
