napisał(a) barti75 » 02.07.2013 20:38
marcgrzy napisał(a):
A kto jeździ jednym autem więcej niż 100tys?? Potem i tak sie odsprzedaje. A w dieslach nie pomyśleliście o filtrze cząstek stałych? Koszt wymiany przeraża. A moje TSI ma 122 KM fabrycznie. A problemy były ze 140 KM. Najpierw poczytajcie, popytajcie a potem krytykujcie.
a cóż to jest 100tyś, 5 lat to max 5, ja średnio w roku robię ok 30tyś a kupa ludzi robi o wiele więcej
wracając to Octavi z silnikem TSI jakby nie turbina silniku to miałbyś max 70-75kucy w tym aucie, a takie wolnossące benzyny to są w polo, clio, c3, ale one są dużo lżejsze niż Octavia, więc żeby wyciągnąć te swoje 122kuce musisz nieźle wkręcić silnik na obroty, a to skraca jego żywotność jeżeli z takiej małej pojemności jest wyciągana taka moc, miałem focusa 1.8 w 2001 i foczka miała coś ok 120KM, teraz kupujesz Fiestę z ecobostem i ma więcej kucy, tylko ciekawi mnie ile coś takiego jest w stanie wytrzymać, piszesz że 100tyś szczerze mówiąc wątpię by ten silnik dał rade tylu km.