Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Zadar - Novalja. Jak tanio dojechać?

Nie każdy musi podróżować swoim samochodem. Autokar, pociąg, samolot ... możliwości jest wiele. W tym dziale także tematyka promów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Kokaima
Plażowicz
Posty: 9
Dołączył(a): 02.07.2012
Zadar - Novalja. Jak tanio dojechać?

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kokaima » 06.07.2012 12:40

Jak w temacie. :) jestem strasznym laikiem i po raz pierwszy planuję podróż - i rozkładam na cześci pierwsze kazdą możliwośc. jednąz nich jest lot z Polski do Zadaru - jednak nie wiem jak dalej dostać się na Pag - nie ukrywam że chciałabym by nie wymagało to bardzo dużych nakładów. będę wdzięczna za każdą radę.
anakin
zbanowany
Posty: 33333
Dołączył(a): 11.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anakin » 06.07.2012 12:45

Najpierw musisz się dostać z lotniska np.do Sukosan...
Stamtąd funkcjonuje jakaś komunikacja miejsca,więc z dostaniem się do Zadaru raczej problemu nie będzie....
A potem.............nie mam bladego pojęcia.

Rozumiem,że w Novalji masz apartman??

A nie możesz się dogadać z właścicielem żeby po Ciebie przyjechał bezpośredni na lotnisko?
Jak nie on,to jakiś ewentualnie jego znajomy???
To chyba będzie najprostsze rozwiązanie....
I nie powinno Cię zrujnować finansowo.
To raptem jakieś niecałe 100 km...

:D
euh
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 76
Dołączył(a): 21.06.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) euh » 06.07.2012 13:09

Ja też planowałem lot do Zadaru.. Ale za długo się zastanawiałem i ceny przestały być atrakcyjne. Zgłębiałem też zagadnienie wydostania się z lotniska. Najtaniej autobusem: http://www.zadar-airport.hr/kako-do-nas można dojechać do dworca autobusowego w Zadarze. A stamtąd to już prosto. Połączeń do Novalji jest kilka: http://www.liburnija-zadar.hr/kolodvor/ ... linija.php.