Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

w ciemno północna Chorwacja

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
CarboMania
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) CarboMania » 04.07.2012 18:49

witajcie,

Chcemy jechać w sierpniu, myślę o północy (dalmacja, kvar...). Byłam raz na Chorwacji, w Zaostrogu, więc nie mam doświadczenia w wyborze miejscowości. Poczytałam na forum o Senj i pomyślałam że można w tamtą stronę jechać i poszukać jakiejś małej miejscowości w okolicach Senj w stronę Crikvenicy.
Czy możecie mi coś poradzić w tej sprawie? Jadą sami dorośli, bez pieniędzy i ochoty na nocne szaleństwa :) zależy nam na ładnej plaży przede wszystkim.
Na marginesie, sądzicie że uda nam się zaleźć nocleg do max 12eur/osoba?
Z góry dziękuję za pomoc.
kulka53
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) kulka53 » 04.07.2012 19:57

Jeżeli już musisz szukać w tej okolicy i chodzi o naprawdę małą miejscowość spróbuj w Lukovo, 20 km na południe od Senj. Ewentualnie Klenovica, jest trochę już większa i trochę inna jest okolica.
Ładne plaże są na Krku i na Pagu, zwłaszcza na tej drugiej wyspie jest spory wybór.
Co do cen się nie wypowiem, bywałem tylko poza sezonem. Wtedy za taką kwotę bez problemu można znaleźć apartament.

Pzdr
CarboMania
Plażowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) CarboMania » 04.07.2012 21:59

kulka53 napisał(a):Jeżeli już musisz szukać w tej okolicy i chodzi o naprawdę małą miejscowość spróbuj w Lukovo, 20 km na południe od Senj. Ewentualnie Klenovica, jest trochę już większa i trochę inna jest okolica.
Ładne plaże są na Krku i na Pagu, zwłaszcza na tej drugiej wyspie jest spory wybór.