Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Uparci, chciwi właściciele apartamentu

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Fatamorgana
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6257
Dołączył(a): 08.09.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) Fatamorgana » 22.06.2010 13:31

Myślę, że oni po prostu bardziej niż inni starają się mieć pewne rezerwacje i pełne pokrycie w sezonie.
A fakty są takie, że tego nie wiecie, czy np. nie zainwestowali niedawno sporej kasy i teraz muszą się sprężać, żeby np. spłacić kredyt.

Jadąc do nich w zasadzie nie rozmawiamy o ich pieniądzach i ich zobowiązaniach, ale to logiczne, że nie jest tak, że oni nie mają zobowiązań i tylko spokojnie sobie gości przyjmują a kasa sama przychodzi...

Jeżeli można na coś rzeczywiście ponarzekać, to na styl takich niektórych rozmów i odmów.
Ale nie każdy jest urodzonym negocjatorem i nie każdy jest na tyle elokwentny, żeby żadnym słowem czy tonem nie zrazić do siebie.

Poza tym, oni tez nie wiedzą z kim mają do czynienia- skąd wiecie, czy ich jacyś inni wczasowicze (choćby Polacy, co się zdarza!) nie zrobili w bambuko i to nie raz?
Dzisiaj biznes turystyczny juz nie jest taki oczywisty. Wystarczy jedna mała katastrofa tankowca u wybrzeży (a rafinerie koło Rijeki przecież są...),pożary lasów, wyciek chemiczny w takim Splicie i...szlag trafi cały biznes w okolicach.

Dzisiaj zarabiasz-jutro możesz stracić.
My sobie z wielu ich problemów nie zdajemy sprawy, bo jeździmy tam na wakacje a nie na wykłady z miejscowej ekonomii i finansów.
janniko
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3195
Dołączył(a): 08.03.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) janniko » 22.06.2010 13:44

Osobiście bym olał te 150 euro!
Wakacje mają być czasem, w którym wypoczywamy, wyluzowujemy się, odprężamy i staramy się odpocząć od wszelkich stresujących sytuacji.
Skoro ci państwo mają aż takiego zajoba na punkcie "pół ceny za pół dnia" itp., to wyobraźcie sobie czego możecie oczekiwać na miejscu. Zaraz zaczną się uwagi, że za dużo wody zużywacie, że nie wycieracie nóg i nanosicie piasek, że za bardzo hałasujecie itp itd.
Olać pazernych buraków i tyle.
Skoro chcą mieć pewną kasę, to niech sobie otworzą jakiś inny bardziej pewny biznes. W tej branży zawsze jest ryzyko, że sezon będzie słaby, bo np. pogoda cieniutka.. itp
Ty jesteś klientem, a to oni zarabiają na tobie niezłą kasę! Jeśli nie potrafią tego uszanować, to olać pazerniaków!

Dlatego tez między innymi od lat jeździmy w ciemno lub do sprawdzonych i pewnych miejsc!

:sm:
kammaj
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 200
Dołączył(a): 22.05.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) kammaj » 22.06.2010 14:11

No właśnie tego się boję co mnie jeszcze na miejscu może spotkać. Czy nie będą krzywo patrzeć albo nie wymyślą sobie jakiejś opłaty "za coś tam" żeby sobie zrekompensować straty. Szczerze mówiąc to nawet nie wspominali czy w cenie jest taksa klimatyczna.
Plumek
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3893
Dołączył(a): 20.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Plumek » 22.06.2010 19:25

janniko napisał(a):Skoro chcą mieć pewną kasę, to niech sobie otworzą jakiś inny bardziej pewny biznes. W tej branży zawsze jest ryzyko, że sezon będzie słaby, bo np. pogoda cieniutka.. itp
Ty jesteś klientem, a to oni zarabiają na tobie niezłą kasę! Jeśli nie potrafią tego uszanować, to olać pazerniaków!

:sm:


No. I nie są instytucją charytatywną, zeby pozwolić sobie na straty finansowe. Proste zasady rynku. Ty jesteś klient. Nie podoba sie? DO widzenia :) Masz wybór!
Krystof
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3353
Dołączył(a): 26.04.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Krystof » 22.06.2010 19:47

Czy nie będą krzywo patrzeć albo nie wymyślą sobie jakiejś opłaty


nie wkręcaj sobie tyle, bo se urlop schrzanisz :x

nawkręcałeś sobie z resztą już tyle, że rzeczywiście dobrze byłoby znaleźć coś innego chyba ... no chyba, ze dasz radęto poodkręcać, czego szczerze życzę

pozdrov, Krystof
AndrzejJ.
zbanowany
Posty: 7149
Dołączył(a): 01.12.2005
Re: Uparci, chciwi Chorwaci

Nieprzeczytany postnapisał(a) AndrzejJ. » 22.06.2010 19:56

kammaj napisał(a):Witam szanownych forumowiczów. Od jakiegoś czasu borykam się ze strasznie upartymi właścicielami apartamentu, który zabukowałem na tegoroczne wakacje.
Ale od początku. W grudniu zeszłego roku zabukowałem sobie apartament w Primosten na 14 dni. Już na początku zauważyłem straszną nieustępliwość co do negocjacji ceny. Wyszło 1000euro z małym haczykiem, no to zaproponowałem coby ten haczyk uszczknąć od ceny, ale gdzie tam nie było mowy. Pomyślałem trudno, stać mnie. Wpłaciłem 150euro zadatku. Niestety moja sytuacja finansowa uległa zdecydowanemu pogorszeniu i wakacje wisiały na włosku. Jakiś tydzień temu sytuacja wyklarowała się na tyle, że wróciłem do myślenia o wakacjach.
Napisałem do Chorwatów jak sprawy stoją i ,że chciałbym skrócić pobyt do 8 dni. I tu się zaczęło. Oni na to, że mają komplet i pozostałe dni apartament będzie pusty i że stracą pieniądze...
Zaproponowali inny apartament ale na 10 dni i w przeliczeniu na dzień było drożej. Sprawdziłem apartament w internecie i odpisałem, że ok ale chcę tylko 8 dni. No to oni, że ten apartament jest na 10 dni i znowu to co z poprzednim, że będą mieli 2 dni dziury i stracą pieniądze itd. Zaproponowali, że za jeden z tych 2 dni oni zapłacą a drugi ja. Ja im na to, że jak mam zapłacić to zostaję ten dzień dłużej. No to oni, że jak zostaję dzień dłużej to ten drugi dzień dostanę za połowę ceny.
Niestety nie mogę zostać już dłużej i muszę wracać do pracy. A oni, że rozumieją ale będą mieli dziurę i to co poprzednio...
Napisałem. że nie będę płacił za coś z czego nie korzystam.
Co za wyrachowani ludzie.
Dotychczas Chorwaci byli zawsze mili, pomocni, można się było potargować. Kryzys im uderzył do głowy? Słyszałem, że dużo ludzi rezygnuje z wakacji i apartamenty stoją puste. Powoli odechciewa mi się tam do nich jechać i zastanawiam się czy nie olać tej zaliczki 150euro i nie jechać w ciemno do kogoś bardziej otwartego na klienta.
Ciekawi mnie wasze zdanie na ten temat.

Jesteś ściemniacz i pierdoła.Poczytaj siebie gdzie ściemniasz. :D
mirko
Rezydent
Avatar użytkownika
Posty: 3718
Dołączył(a): 06.04.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) mirko » 22.06.2010 20:32

Jeśli wynajem apartamentu jest legalni, powinno być określane postepowanie w przypadku odwołania. :?

Na przykład:
65% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 30 dana prije dolaska.
45% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 20 dana prije dolaska.
25% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 10 dana prije dolaska.
Ne vraćamo najamninu ili akontaciju ukoliko je do otkazivanja došlo 9 ili manje dana prije dolaska.

8O
AndrzejJ.
zbanowany
Posty: 7149
Dołączył(a): 01.12.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) AndrzejJ. » 22.06.2010 20:39

mirko napisał(a):Jeśli wynajem apartamentu jest legalni, powinno być określane postepowanie w przypadku odwołania. :?

Na przykład:
65% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 30 dana prije dolaska.
45% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 20 dana prije dolaska.
25% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 10 dana prije dolaska.
Ne vraćamo najamninu ili akontaciju ukoliko je do otkazivanja došlo 9 ili manje dana prije dolaska.

8O

Właściel apartamentu to nikt i mozna mu powiedzieć spieprzaj dziadu. :wink:
piotr68
Croentuzjasta
Posty: 296
Dołączył(a): 06.03.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotr68 » 22.06.2010 20:53

AndrzejJ. napisał(a):Właściel apartamentu to nikt i mozna mu powiedzieć spieprzaj dziadu. :wink:


No może nie "nikt", ale jak w każdym biznesie to oni są dla klientów a nie na odwrót. Niestety ostatnio Chorwatom trochę się w d... przewraca.
Buraki są wszędzie. W Chorwacji niestety też.
binkowskig
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 315
Dołączył(a): 16.06.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) binkowskig » 22.06.2010 21:01

AndrzejJ. napisał(a):
mirko napisał(a):Jeśli wynajem apartamentu jest legalni, powinno być określane postepowanie w przypadku odwołania. :?

Na przykład:
65% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 30 dana prije dolaska.
45% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 20 dana prije dolaska.
25% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 10 dana prije dolaska.
Ne vraćamo najamninu ili akontaciju ukoliko je do otkazivanja došlo 9 ili manje dana prije dolaska.

8O

Właściel apartamentu to nikt i mozna mu powiedzieć spieprzaj dziadu. :wink:


Tak czytam te posty i zastanawiam się kto tu jest .... bez urazy "BURAKIEM" Panowie to jest żałosne....
Dziadek Maciek
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 5013
Dołączył(a): 31.01.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Dziadek Maciek » 22.06.2010 21:02

Plumek napisał(a):
janniko napisał(a):Skoro chcą mieć pewną kasę, to niech sobie otworzą jakiś inny bardziej pewny biznes. W tej branży zawsze jest ryzyko, że sezon będzie słaby, bo np. pogoda cieniutka.. itp
Ty jesteś klientem, a to oni zarabiają na tobie niezłą kasę! Jeśli nie potrafią tego uszanować, to olać pazerniaków!

:sm:


No. I nie są instytucją charytatywną, zeby pozwolić sobie na straty finansowe. Proste zasady rynku. Ty jesteś klient. Nie podoba sie? DO widzenia :) Masz wybór!


Czasami się zgadzamy, czasami nawet narażam się Tobie, ale masz rację, to są proste zasady rynku :!: :!: :!: Szkoda, że "nasi" tak rzadko to pojmują :(
AndrzejJ.
zbanowany
Posty: 7149
Dołączył(a): 01.12.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) AndrzejJ. » 22.06.2010 21:03

piotr68 napisał(a):
AndrzejJ. napisał(a):Właściel apartamentu to nikt i mozna mu powiedzieć spieprzaj dziadu. :wink:


No może nie "nikt", ale jak w każdym biznesie to oni są dla klientów a nie na odwrót. Niestety ostatnio Chorwatom trochę się w d... przewraca.
Buraki są wszędzie. W Chorwacji niestety też.

Kup sobie apartamenty na wynajem w Chorwacji,zrob sobie biznesplan i napisz jeszcze raz to co piszesz. :D
AndrzejJ.
zbanowany
Posty: 7149
Dołączył(a): 01.12.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) AndrzejJ. » 22.06.2010 21:07

binkowskig napisał(a):
AndrzejJ. napisał(a):
mirko napisał(a):Jeśli wynajem apartamentu jest legalni, powinno być określane postepowanie w przypadku odwołania. :?

Na przykład:
65% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 30 dana prije dolaska.
45% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 20 dana prije dolaska.
25% najamnine ili akontacije biti će Vam vraćeno ako je do otkazivanja došlo 10 dana prije dolaska.
Ne vraćamo najamninu ili akontaciju ukoliko je do otkazivanja došlo 9 ili manje dana prije dolaska.

8O

Właściel apartamentu to nikt i mozna mu powiedzieć spieprzaj dziadu. :wink:


Tak czytam te posty i zastanawiam się kto tu jest .... bez urazy "BURAKIEM" Panowie to jest żałosne....

bez urazy :D TY :D
binkowskig
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 315
Dołączył(a): 16.06.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) binkowskig » 22.06.2010 21:11

...nie będę zniżał się do Twojego poziomu...bo obraziłbym BURAKA...
binkowskig
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 315
Dołączył(a): 16.06.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) binkowskig » 22.06.2010 21:14

[quote="binkowskig"]...nie będę zniżał się do Twojego poziomu...bo to jest po prostu żałosne. Miłej nocy!
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Uparci, chciwi właściciele apartamentu - strona 2
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone