Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

LPG na trasach do Chorwacji

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Jastinada
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 61
Dołączył(a): 18.02.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jastinada » 02.03.2012 10:50

Raul dziękuję za odpowiedź,przez Niemcy nie jedziemy,więc nie kupuję przejściówki :D

A z obsługą tankowania... jak się tankuje samemu ,potrzeba mieć jakieś specjalne zdolności :wink: oraz jakiś asortyment typu rękawice ochronne?Niestety jestem zielona w temacie:(
gonzo
Croentuzjasta
Posty: 409
Dołączył(a): 01.03.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) gonzo » 02.03.2012 11:10

Bez stresu dasz radę z tankowaniem, rękawic też nie potrzeba.
Jastinada
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 61
Dołączył(a): 18.02.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jastinada » 02.03.2012 18:06

Dziękuję bardzo za odpowiedzi :)
Raul73
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6069
Dołączył(a): 11.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) Raul73 » 03.03.2012 15:50

Najczęściej na stacjach z samoobsługą są foliowe rękawiczki - nawet przy benzynie czy dieslu. Ale tak naprawdę nie trzeba koniecznie rękawic, nawet jeśli trochę gazu ci "strzeli" przy zdejmowaniu pistoletu, to trochę ci tylko rękę schłodzi i chwilę pośmierdzi.

Najważniejsza rzecz to prosto włożyć pistolet, żeby zaskoczył na wszystkie ząbki. Potem tankujesz i najtrudniejszy moment to odpięcie. Wciskasz z boku blokadę i puszczasz dźwignię. Tak jest przy większości pistoletów.